Rumpukapulat 13.06.2008 17:36:27 (muokattu 13.06.2008 17:36:45) | |
---|
Miksette tilaa Suomesta? www.jackshop.fi , http://www.jackshop.fi/keller.htmHyvä hinta, tekee myös työt, viisteet, erikoisuudet, löytyy hardware, lugit, wrapit, maalit, kaikki. Omien halujen mukaan. Kellerin rungoista. Akryylejä saa tilattua myös. |
moffler 20.06.2008 10:36:04 | |
---|
Miksette tilaa Suomesta? www.jackshop.fi , http://www.jackshop.fi/keller.htm Hyvä hinta, tekee myös työt, viisteet, erikoisuudet, löytyy hardware, lugit, wrapit, maalit, kaikki. Omien halujen mukaan. Kellerin rungoista. Akryylejä saa tilattua myös. Itse oon harkinnut tilaavani pikkuisen custom-moposetin Jackshopista. Onko kokemuksia viisteiden, viimeistelyn yms. työn laadusta? Vaikuttaa tosi hyvältä, mutta pitää haistella ennenkuin napahtaa.. Sshh.. |
Rumpukapulat 20.06.2008 13:25:28 | |
---|
Itse oon harkinnut tilaavani pikkuisen custom-moposetin Jackshopista. Onko kokemuksia viisteiden, viimeistelyn yms. työn laadusta? Vaikuttaa tosi hyvältä, mutta pitää haistella ennenkuin napahtaa.. Itellä ei ole, mut reenikämpän toisella rumpalilla on Jackshopissa kasattu setti.. Näyttää ainakin hyvältä. Voisin vähän kysellä noista et mitä on mieltä. Sen verran hifistelijä kyllä et pitäs tietää mistä puhuu. Tais olla vieläpä niin, että basariin laitto pyöreät viisteet, etutomiin 45-asteen ja lattiatomiin 60... Maj Karman rumpali on tietääkseni tilannut setin Jackshopista. Jos muistan tuon väärin, niin Kellerin rungoista sen rummut kuitenkin on. |
Ruutikallo 25.06.2008 02:09:41 | |
---|
Itellä ei ole, mut reenikämpän toisella rumpalilla on Jackshopissa kasattu setti.. Näyttää ainakin hyvältä. Voisin vähän kysellä noista et mitä on mieltä. Sen verran hifistelijä kyllä et pitäs tietää mistä puhuu. Tais olla vieläpä niin, että basariin laitto pyöreät viisteet, etutomiin 45-asteen ja lattiatomiin 60... Maj Karman rumpali on tietääkseni tilannut setin Jackshopista. Jos muistan tuon väärin, niin Kellerin rungoista sen rummut kuitenkin on. Mulla on vaan sen verrabn kokemusta että ko. herra teki yhteen snareeni puuvanteet ja työn jälki on mielestäni laadukasta, mikäli pelkistä vanteista voi kehua. Olen myös käynyt ko. pajassa ja testannut tekemiänsä rumpuja, noin suuremmin virittämättä ja kelpo peleiltä vaikuttivat. Etuna on, että saat koot juuri haluaminasi , sekä lafka myy myy myös symbaaleja. Itse olen aika jaska symbaalismieheiä ja voin vakuuttaa että lähes joka lähtöön löytyy peltiä+ testaamis varaa on. Suosittelen. -H- "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
takajalka 28.06.2008 14:39:47 | |
---|
Hyvä hinta, tekee myös työt, viisteet, erikoisuudet, löytyy hardware, lugit, wrapit, maalit, kaikki. Omien halujen mukaan. Kellerin rungoista. Akryylejä saa tilattua myös. LAPKOn rumpalilla taisi olla Jack'sin rummut ja ainakin livenä niissä oli tosi hyvät soundit. Mestarit eivät lainaa, mestarit varastavat. -Stravinsky |
Suleima 30.06.2008 11:19:33 | |
---|
Joo ette kyllä tilaa mitään ilman mua _o/ |
Suleima 04.07.2008 09:58:25 | |
---|
Nostetaas ylös. Oisko jengiä mukana? |
Rockster 05.07.2008 13:41:29 | |
---|
Nostetaas ylös. Oisko jengiä mukana? Edelleen ollaan mukana... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Suleima 06.07.2008 16:14:23 | |
---|
Lisää nimiä listaan? Mites homman kanssa pitäis toimia? Yksi luottokortillinen maksumies, jolle rahat etukäteen/tullista noudon yhteydessä? Onko vapaaehtoisia? |
Ruutikallo 07.07.2008 11:04:06 | |
---|
Lisää nimiä listaan? Mites homman kanssa pitäis toimia? Yksi luottokortillinen maksumies, jolle rahat etukäteen/tullista noudon yhteydessä? Onko vapaaehtoisia? Niin kyselen vaan ,eetä aiottek ulkomailta vai Jackshopista? Jackshop on Porissa ja epäilen, että vähemmällä vähdillä onnistuu hankkiminen. -H- "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
Suleima 07.07.2008 14:59:49 | |
---|
Tilasin suoraan runko Kelleriltä tovi sitten, minimitilaus oli 25 runkoa, vähintään 5 runkoa samaa lajia. Toimitusaika kuukausi ja lähettivät kaikilla pikakuljetusfirmoilla asiakkaan toiveiden mukaan. Hinnat oli 10" tomirungolle n.3 taalaa, ja 20 basarille 20 taalaa. Vaahterarungoista siis kyse. Hintaa kasvatti lähinnä kuljetus, joka maksoi yhtä paljon kuin rungot. Alvi ja tullit mukaan lukien maksoin yhteensä n.900 taalaa omasta tilauksestani. Nyt kun taalan kurssi on euroon verrattuna tosi heikko, olisi tilaaminen varmaan hieman halvempaa. Laadultaan rungot ovat todella laadukkaita, kokonaan oksattomista viiluista tehtyjä, eivät ainakaan pariin joita tuli sahattua olleet piilottaneet sakkasia viiluja väliin. Olen lähinnä naureskellut oman kokemukseni jälkeen hintoja joita noista rungoista pyydetään...katteet on kohillaan! Jos tossa on mitään perää, niin itse olen nimenomaan valmis osallistumaan jenkkitilaukseen. Vaikea kuvitella että jackshop tarjoaa parempaa hintaa vaikka rahdit ja tullit laskisikin mukaan. |
Rockster 07.07.2008 15:56:45 | |
---|
Jos tossa on mitään perää, niin itse olen nimenomaan valmis osallistumaan jenkkitilaukseen. Vaikea kuvitella että jackshop tarjoaa parempaa hintaa vaikka rahdit ja tullit laskisikin mukaan. Juuri nimenomaan tähän Jenkkitilaukseen lähden messiin. Voin itse asiassa ottaa saman tien kaksi settiä ja tehdä toisen myyntiin jos ei saada muuten viittä tilaajaa kasaan. Eli mä voin lähteä x 2 tyyppisesti. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Krisse82 10.07.2008 21:34:35 | |
---|
No ei oo vissiin tilausta vielä tehty. Tännekin sopii yhdet hylsyt, eli mukana ollaan jos tilaukseen vielä ehtii ja väkeä löytyy. Eniten mä tykkään omasta rumpujensoitosta. . . |
takajalka 11.07.2008 09:47:37 | |
---|
Olisi kiva kuulla minkälainen hinta pikkusetille muodostuu (esim 12, 16, 22 ja 14 tai 10, 14, 20 ja 14). Oletteko tilaamassa myös HW:n porukalla jostakin? Mestarit eivät lainaa, mestarit varastavat. -Stravinsky |
pearl 11.07.2008 22:05:04 (muokattu 11.07.2008 22:09:41) | |
---|
Olisin myös mukana, jos vaan tilaus saadaan aikaiseksi! Kahdella rungolla voisin osallistua. Siis jos vaan homma pitää paikkansa ja rungot todella ovat noin halpoja... Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
musajuha 11.07.2008 23:05:00 (muokattu 11.07.2008 23:19:32) | |
---|
Elikä olin yhteydessä tuonne Kelleriin ja sain vastauksen sähköpostiini, jossa varmistelin tuota tilauksen minimimäärää ja hintoja. Eli kuten tuolta jo tilannut sanoikin on minimimäärä 25, jossa aina vähintään 5 samaa kokoa. Hinnastoa ei heillä varsinaisesti ole, joten heille pitäisi ilmoittaa mitä kokoja tilaisi ja kuinka paljon ja tämän perusteella kertovat kokonaissumman. Joten nyt pitäisi ensin päästä sopimukseen runkojen koista kaikkien halukkaiden kesken ja katsoa millainen tilaus saadaan aikaiseksi. Itse ajattelin tuota 10,12,14,20 ja 14 kokoja, mutta syvyyksiä en oikeastaan vielä tiedä/ehtinyt miettiä. Ehdotuksia ja keskustelua! Niin ja koot haluavat siis muodossa : (Height x Diameter x Ply) |
Krisse82 15.07.2008 21:59:16 | |
---|
Joten nyt pitäisi ensin päästä sopimukseen runkojen koista kaikkien halukkaiden kesken ja katsoa millainen tilaus saadaan aikaiseksi. Itse ajattelin tuota 10,12,14,20 ja 14 kokoja, mutta syvyyksiä en oikeastaan vielä tiedä/ehtinyt miettiä. Ehdotuksia ja keskustelua! Noi on ihan ok! Toki 12, 14, 16, 22, 14 käy myös. Mutta varmaan noi edelliset koot on useemman mieleen. Eniten mä tykkään omasta rumpujensoitosta. . . |
Suleima 15.07.2008 22:42:25 | |
---|
Juu en halua sitoutua mitenkään tähän ennenkä oon kuullu homman hinnan, mutta itse annan äänen 22" basarille. Tomi-koot ihan jees. onkos se 10x8,12x9,14x14 se perinteinen, passais ainakin minulle. Ply-kysymykseen en osaa sanoa mitään. |
JanneO 16.07.2008 13:38:14 | |
---|
Ply on siis rungon kerrosmäärä, eli esim 6-ply on kuusikerroksinen viilutus jne. |
Aekuinen Naenen 16.07.2008 14:27:28 | |
---|
Ply on siis rungon kerrosmäärä, eli esim 6-ply on kuusikerroksinen viilutus jne. Itselleni tuli 6ply Keller pöntöt ja ovat melkoisen ohutta kamaa. Jos suurin osa porukkaa soittaa raskaammalla kädellä niin kannattaa tilata 8plyt. |