hollmi-5 02.06.2008 22:07:07 | |
---|
Sonorin Tunesafe on hyvä, mutta koska se on patentilla suojattu, ei muut sitä voi käyttää. Valuvanne ja hiukan kireämpi vire sekä kanttilyönnin sattuminen viritystappien väliin auttaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Muovinen 03.06.2008 10:35:11 | |
---|
DW:llä on myös ne Terry Bozzion lukittuvat ruuvit, eli tapin kanta lukittuu juuressa olevaan hahloon. Nekin taitaa olla kyllä sillä tiheämmällä kierteellä, en tiedä saako normaaliversiona. Ainakin mun virpassa ovat toimineet todella hyvin. |
miän vain 04.06.2008 18:56:45 | |
---|
Jos haluaa tilata ulkomailta, niin nämä kannattaa tsekata myös: http://www.tightscrew.com/index.htm Jaaha, se on patentti vanhentunut? Juuri samanlaiset oli vakiona vanhoissa 9000-jammuissa. Erittäin toimivat kyllä. |
dumbass 05.06.2008 16:18:33 (muokattu 06.06.2008 16:33:35) | |
---|
Toinen, helpompi vaihtoehto on rasvata ruuvit vaseliinilla. Pitää ruuvit "jäykkänä", mutta terveellä, smoothilla tavalla, näin hienosti paskottuna. Ruuvit pysyy ihan varmaan paikallaan. Vaseliinia saa joka paikasta, ja sen lisäksi se ei tahraa. Näissä suhteissa se on paljon parempi vaihtoehto kuin öljy + prikkasysteemit. Valuvanne auttaa. Eipä se valuvanteeseen siirtyminen itellä mihinkään auttanut. Itseasiassa ennen ei ollut kanttilyönneistä ruuvit löystyneet koskaan, liekö sitten johtunut huonoista kierteistä. Tai siitä vaseliinista. Jos haluaa tilata ulkomailta, niin nämä kannattaa tsekata myös: http://www.tightscrew.com/index.htm Näyttäs tasan samalta mitä mun mmx:ssä tuli vakiona. Ei auta yhtään.. |
hollmi-5 10.06.2008 08:51:19 | |
---|
Eipä se valuvanteeseen siirtyminen itellä mihinkään auttanut. Itseasiassa ennen ei ollut kanttilyönneistä ruuvit löystyneet koskaan, liekö sitten johtunut huonoista kierteistä. Tai siitä vaseliinista. Aika lailla ristiriitainen lausunto, jos sitä löystymisongelmaa ei ole koskaan ollutkaan. Tuosta vaseliinista on ollut useamminkin puhetta ja sitä on suositeltu. Minä käytän valkovaseliinia ja synteettistä sprayvaseliinia, joka sitkostuu suihkautuksen jälkeen. Wurtih 2000 on osoittautunut oikein toimivaksi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moder 10.06.2008 20:06:37 | |
---|
Mulla on täällä armyn soittokunnassa samanlanen ongelma mun Premierin kannettavan tomisetin kanssa. 8" tomista tupaa koko ajan löystämään ruuvit. ja johtuu juurikin todennäköisesti siitä, että mätän sitä aivan täysillä kanttilyöntiä käyttäen.. Offtopic, missäs soittokunnassa palvelet ? Itse rakuunasoittokunassa 1/08 |