south_of_heaven 30.05.2008 02:17:26 | |
---|
Noissahan nimenomaan luki että kestäviä ovat.
Mulla ainakin heräsi mielenkiinto, mutta kyllä noille hintaa tulee. Ja vähän lisähintaa päällisiksi. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Ruutikallo 30.05.2008 02:25:14 | |
---|
Johan on kummallisen näköisiä värkkejä. Joskus MD:ssa oli joku arvostelukin.
-H- "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
Bobana 30.05.2008 23:33:36 | |
---|
HYNYNEN RULAAAAAAAAAAAA!!!! JA JONEEEEEEEEEEEEE!!!! Ei mutta kyllä mä nyt joudun tunnustamaan että te olitte oikeasa. Te ootte äijiä ja mä oon vain tällain läskikääpiö. No ei siinä mitn. Terveisiä vaan sinne Markkuliinin Muslimitovereille kanssa! Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
mukaatti 31.05.2008 06:48:49 | |
---|
Oli niin tai näin, taikka sitten noin... niin tässä ois ääninäytettä näistä lättysistä. Kaverilla pientä ADHD:ta havaittavissa soitossa, mutta mikäs siinä kun homman taitaa :) http://www.youtube.com/watch?v=q82KS1jeLrI |
south_of_heaven 31.05.2008 12:36:26 | |
---|
Tuo roikkuva läpyskä oli mielenkiintoisen soundinen. Tuossa videossa muut symbaalit soundasivat vain huonoilta symbaaleilta jos niistä nyt sai selvää. Ei noista kukaan itselleen koko symbaalisatsia hanki kuten tuossa videolla, ehkä yksi efektisymbaaliksi tai jotain. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
markkuliini 31.05.2008 13:14:07 (muokattu 31.05.2008 13:14:44) | |
---|
Terveisiä vaan sinne Markkuliinin Muslimitovereille kanssa! Ai, ketä ne on? Does not compute... Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. |
Bobana 31.05.2008 23:14:32 | |
---|
Oli niin tai näin, taikka sitten noin... niin tässä ois ääninäytettä näistä lättysistä. Kaverilla pientä ADHD:ta havaittavissa soitossa, mutta mikäs siinä kun homman taitaa :) http://www.youtube.com/watch?v=q82KS1jeLrI Kyllä ne on kaameita ne Hammeraxit ainakin saundien perusteella... Äijän ADHD ei kyllä paljoo auta asiaa... Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Linnunlaulupuu 01.06.2008 00:14:56 | |
---|
Kumpi antaa parempaa suuhoitoa/isomman shekin: Robert vai Toomas? KINNIKUN! |
markkuliini 01.06.2008 12:22:21 | |
---|
Terveisiä vaan sinne Markkuliinin Muslimitovereille kanssa! Ketäs ne on? Still does not compute.... Vai onko niin että metallimöröllä on punainen niska...? :P Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
markkuliini 01.06.2008 12:23:50 | |
---|
Kyllä ne on kaameita ne Hammeraxit ainakin saundien perusteella... Muistahan käyttää välillä sitä minusta/musta/munsta-sanaa. Onhan se totta että noissa vehkeissä on taajuuksia myös alle 15 kHz:in. Vaatii tottumista sekin. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Bobana 02.06.2008 22:13:48 | |
---|
Ketäs ne on? Still does not compute.... Vai onko niin että metallimöröllä on punainen niska...? :P Eijjole. Hetero valkonaama vieläkin. Peilistä tarkistin juuri ja verenpainekin on 120/72. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Linnunlaulupuu 02.06.2008 22:19:10 | |
---|
Eijjole. Hetero valkonaama vieläkin. Peilistä tarkistin juuri ja verenpainekin on 120/72. Millä tavalla heterous liittyy tähän? Vai pitikö se vain tuoda esille, ettei me pojat vallan innostuttaisi? Höpsö. Höpsis. KINNIKUN! |
markkuliini 02.06.2008 22:39:44 | |
---|
Hetero valkonaama vieläkin. Punaniskaisen puheelta kuulostaa kyllä tuokin. Et sitten vissiin osaa selittää tuota ihmeellistä muslimi-läppä? Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
markkuliini 02.06.2008 22:42:07 | |
---|
Millä tavalla heterous liittyy tähän? Vai pitikö se vain tuoda esille, ettei me pojat vallan innostuttaisi? Höpsö. Höpsis. Älä pelottele sitä! Näkee vielä painajaisia...se höpsöl...eiku. Siis se karski-hevi-mies-joka-tykkää-naisista! Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.
Linnunlaulupuu 03.06.2008 14:27:58 (muokattu 03.06.2008 14:31:49) | |
---|
Älä pelottele sitä! Näkee vielä painajaisia...se höpsöl...eiku. Siis se karski-hevi-mies-joka-tykkää-naisista! En pelottele, vaikka vähän mieli tekis kutitella! Se karski-hevi-kalja-mies-joka-ei-tykkää-tamoista-mut-kuitenki-naisista -tyyppi ei välttämättä arvostaisi sitä. Ainahan voin mennä Hevimestaan tekemään näin: http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=180&pos=121 KINNIKUN! |
Bobana 05.06.2008 00:05:53 (muokattu 05.06.2008 00:07:30) | |
---|
Punaniskaisen puheelta kuulostaa kyllä tuokin. Elä nyt iso mies itke siellä. Et sitten vissiin osaa selittää tuota ihmeellistä muslimi-läppä? Hihiiii... Ensinnäkin se on läppää.... Muslimi läppä on varmaan... ööö... ehkä neekerin persereikä. Mutta siitä ei ollut kyse. Mutta kannattaa terästää niitä pikkuisia ja viimeisiä solunrippeitä siellä pikku päässä ja miettiä hetki. Kyllä se sitten valkenee... EDIT: erhe Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 05.06.2008 00:08:30 (muokattu 05.06.2008 00:08:44) | |
---|
Kyllä se sitten valkenee... Hoho! Hep! _o/ "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
markkuliini 05.06.2008 00:09:36 (muokattu 05.06.2008 00:10:59) | |
---|
Hihiiii... Ensinnäkin se on läppää.... Muslimi läppä on varmaan... ööö... ehkä neekerin persereikä. Erästä suurta ajattelijaa lainatakseni: Mmmmmmmmmmmmmmmmmmhä?! Aikamoisia viisauksia taas täällä netin ihmeellisessä maailmassa. Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta.
Ronnie Österberg.