Aihe: Kuulokkeet rumpalille
1 2
Kailis
23.03.2008 17:01:53 (muokattu 23.03.2008 17:02:34)

Minulla on Shuren korvamonitorit. Niistä on pelkkää hyvää sanottavaa. Minulla mitkään luurit eivät ole olleet yhtä hyvät soundeiltaan, eristykseltään, päässäpysyvyydeltään, mukavuudeltaan...

Tulee monen sortin sovitteet mukaan ja jos nekään eivät ole mieleiset, voi laittaa tavallisista kuusitulpista sen kumin noihin kuulokkeisiin. Jokaisen kukkarolle löytyy sopiva malli http://www.thomann.de/fi/search_dir … _kuulokkeet&sw=shure&oa=pra

Prokamaa. Hinta/laatusuhdetta joissain testeissä kritisoitu. Oliko TM:n vai Hifilehden testi missä Shuren 3 C malli sai kolme tähteä, kuin myös AKG. Vaikeushan napeilla piilee siinä että koekuuntelua melko vaikea toteuttaa. Hifi Studio 17:ssä oli kuuntelupari AKG:stä, ja pidin kuulemastani joten ostin. Moni ei varmaan halua testata toisten korvissa käyneitä nappeja mutta mä oon niin roisi.
Danko
23.03.2008 17:10:42

Itse voin yhtyä myös tohon beyerdynamicin ylistäjiin. Kannattaa huoomata, että noista on kaksi versiota: 770M, joka on tarkoitettu rumpalointiin sekä normi 770, joka ei ole ilmeisesti niin vahvasti eristetty/suljettu.

M-mallin eristys on 35dBA ja Pron 18dBA, joka kyllä itselleni on riittänyt.
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP
hollmi-5
23.03.2008 20:36:54
Prokamaa. Hinta/laatusuhdetta joissain testeissä kritisoitu. Oliko TM:n vai Hifilehden testi missä Shuren 3 C malli sai kolme tähteä, kuin myös AKG. Vaikeushan napeilla piilee siinä että koekuuntelua melko vaikea toteuttaa. Hifi Studio 17:ssä oli kuuntelupari AKG:stä, ja pidin kuulemastani joten ostin. Moni ei varmaan halua testata toisten korvissa käyneitä nappeja mutta mä oon niin roisi.

AKG:n in-earit minulla on iPodissa. Hyvät ovat. Joskus vosis lykätä niihin kuusitulpat ja kokeilla, josko toimisivat rumpujen jyskeessä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
24.03.2008 01:54:18

AKG:n in-earit minulla on iPodissa. Hyvät ovat. Joskus vosis lykätä niihin kuusitulpat ja kokeilla, josko toimisivat rumpujen jyskeessä.

No voe halavattu. Mitäpä sulla ei olis? Myy halvalla joku hyvä vintage snare?
Kailis
24.03.2008 01:57:59

M-mallin eristys on 35dBA ja Pron 18dBA, joka kyllä itselleni on riittänyt.

Rummuista lähtee helposti hetkittäin 120 dB:ä, joten tuo 18dBA:n vaimennus ainakin kovaa soitettaessa jää vaarallisen riittämättömäksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)