Aihe: Rumpumatto - Millainen ero oikealla rumpumatolla & norm. matolla
1 2
ÄM
01.02.2008 08:07:58

Mä löysin loistavan maton jostain, on kevyt ja jämäkkä, pohjassa vielä isoja kuminäppyjä, kuten näppylähanskoissa.

"Loistavan", siltä se tuntui.

Ilmeni kuitenkin yksi ongelma, jota en ottanut huomioon, kannattaa muidenkin huomioida:

Elikkä matto on niin ohut, että piikit menevät siitä läpi, lattiaan asti. No siitähän seuraa tietty se, että esim kivi- tai betonilattialla oltaessa, kuluu piikit äkkiä tylpiksi, eivätkä pidä enää, vaikka olis millainen matto.

No Dremelillähän sekin korjattiin, mutta täytyy varoa vastaisuudessa.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Tracer
01.02.2008 09:54:00
matot oli vapaata riistaa rumpaleidenkin kesken, ehkä juuri siksi että ovat alunperinkin pöllittyjä joten omistusoikeus kyseenalainen.

Tämä kuuluisi tietty "Mistä tunnistaa rumpalin" -topikkiin:
* Kävelee Lindstömin matto kainalossa hermostuneesti ympärilleen pälyillen *
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
hollmi-5
01.02.2008 11:38:33 (muokattu 01.02.2008 11:43:22)
Tämä kuuluisi tietty "Mistä tunnistaa rumpalin" -topikkiin:
* Kävelee Lindstömin matto kainalossa hermostuneesti ympärilleen pälyillen *

Minulle soittivat perään, kun oli "vahingossa" unohtunuta lainaan se Lindströmin mahtava matto ;-) Keikkapaikoilla on eteisessä sellaisia, jos oma matto on jäänyt lastista pois.

Ostin ohutta kuviollista kumimattoa joskus vuosia sitten. Matto mahtuu telinearkkuun ja on todella hyvin pitänyt setin paikallaan. kevytkin on, kun vertaa muihin sovelluksiin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Youni
01.02.2008 19:25:58
Kiitos vinkistä. Onko sulla sama ongelma kuin mulla, eli kun jauhan noita keppejä (varsinkin haikan noston jälkeen, ja 90% snareiskuista on kanttilyöntejä) niin puusälän kaivaminen matosta on täysin mahdotonta. Tarttuu kiinni niin perkeleesti. Vähän kuin puuverstaalla olis duunissa. Kerrotko vielä missä noita Cirymarketteja on =D

Taitaa olla sittareissa sesonkituote, RTV:lle siis. En hajota kapuloitani tuolla tavalla, joten ei ole ongelmaa. Tuohon mattoon kyllä tarttuis varmaan.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
nikkenakkertton
02.02.2008 10:36:39
härskisti vaan oman asunnon rappukäytävästä;)
nimim. helmimatto mulla on!
Kukkis 77
02.02.2008 10:59:31

Yhdessä entisessä duunipaikassa siinä pihalla röökillä ollessani näin kun Lindströmin äijä tuli vaihtamaan mattoja. Kysyin häneltä että saako noita mattoja ostaa jostakin. Ei saa, ovat vain vuokrakäyttöön, vastasi mies.

Harmittelin tilannetta sitten, että harmin paikka kun hyviä rumpumattoja ovat. Mies sanoi että jaa, no odotas vähän. Kävi sitten hakemassa kuorma-autostaan ihan uuden maton ja antoi sen minulle ja totesi että ota tosta, mutta ei sitten kerrota kenellekään.

Nykyisin ko. matto on reeniksen dokailukulmauksessa mattona, lähinnä paloturvallisuutensa takia.
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll!
Kailis
02.02.2008 14:43:00

Yhdessä entisessä duunipaikassa siinä pihalla röökillä ollessani näin kun Lindströmin äijä tuli vaihtamaan mattoja. Kysyin häneltä että saako noita mattoja ostaa jostakin. Ei saa, ovat vain vuokrakäyttöön, vastasi mies.

Harmittelin tilannetta sitten, että harmin paikka kun hyviä rumpumattoja ovat. Mies sanoi että jaa, no odotas vähän. Kävi sitten hakemassa kuorma-autostaan ihan uuden maton ja antoi sen minulle ja totesi että ota tosta, mutta ei sitten kerrota kenellekään.

Nykyisin ko. matto on reeniksen dokailukulmauksessa mattona, lähinnä paloturvallisuutensa takia.

Aika OK äijä, niitäkin löytyy vielä.
Outkast
04.02.2008 11:31:19 (muokattu 04.02.2008 11:33:15)
Meikäläisellä on vanha persialainen matto. Ennenkaikkea se toimii, mutta on myös hieno. Se on juuri napakasti sopiva setin alle, ei liian iso millekkään rumpuraiserille, juuri sopivan kokoinen. Ja setti ei liiku suuntaan tai toiseenkaan kun toiseenkaan. Ainoana miinuksena voisi pitää sitä että jos olet todella kova basaritupsuttelija niin slavepedaali tahtoo karata. Tosin itse ostin sitten HW:ta päivittäessäni sellaisen taman raudan jolla saa IC slaven IC haitsuständiin kiinni ja johan pysyy paikallaan.
Doublebassjazz.
Nolte
04.02.2008 12:45:26
Meikäläisellä on vanha persialainen matto.

Sehän pitää naulata lattiaan, ettei lähde koko setti lentoon. Toisaalta, kesäisin voit lennellä sillä sitten keikoille. Miksei talvisinkin, pukeutumiskysymys...
nxvbvkjhuerghbxn3579328!!!
Shitmanek
04.02.2008 12:48:45
Sehän pitää naulata lattiaan, ettei lähde koko setti lentoon. Toisaalta, kesäisin voit lennellä sillä sitten keikoille. Miksei talvisinkin, pukeutumiskysymys...

Ei ainakaan tarvita erillistä rumpuraiseria tuollaisen maton kanssa.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)