Ainakin oman kokemuksen perusteella voin noita Gewan lasikuituvahvisteisia sps-pusseja suositella. Laiton 10" tomi kesti putoamisen asfaltille noin metrin korkeudesta! Yrititkö, näiden keskusteluiden tiimoilta, siis päästä eroon siitä? hoh hoh Meikä tunnustaa nyt, rinta rottingilla, että mulla on käytössä, edessä 10"x8" ja sivulla 14"x12", sekin siis räkkitomi. Ilkkukaa vaan, mutta näillä mennään. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Non-ni, tulihan se. Eli tuo Gewan SPS 20x18. Se olikin yllättävän "kotelomainen", eikä niinkään pussimainen. Ei mee kasaan, vaan pitää sinnikkäästi muotonsa. Se oli ehkä pieni pettymys, kun olin ajatellut saavani sen sullottua aina syrjään, ahtaalla treenikämpällä esim. Mutta toisaalta se myös kertoo siitä, että kyseessä on ehkä hieman paremmin suojaava pehmeä case, joka on tietty pääasia. Itsellä tarkoitus oli siis saada uus pidempi rumpu mahtumaan auton ovesta sisään, caseineen ja se onnistuu nyt, eli tavoite saavutettu. Sisällä myös miellyttävän oloinen pehmustus, ei pääse rumpu naarmuuntumaan. Uudessa rummussa ei myöskään ole viritystappeina perus isoja siipimuttereita, kuten vanhassa, vaan avaimella väännettävät.. Siipimuttereiden uskoisin syövän sisukset hajalle melko nopeasti. Hyvä ostos, sanoo tämä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Mulla on noita ritterin junior pusseja. Suojaavat pahimmilta naarmuilta ym. Mutta eivät ne mitään heittelyä kestä, paitsi kerran heitin (vahingossa) jonkun ihmeen takia tämän kovasti puhutun 10 tomin 1,5stä metristä kivassa kaaressa parketille ja ajattelin että jaaha nyt aletaan soittaa 12 etutomilla. Avasin pussin ja mitään ei tapahtunutkaan ja sitten 12 sai taas istua lisää turhuuttaan. Nykyään on tosin niin paljon etutomeja että parit voisi vaikka räjäyttää ja edelleen olisi liikaa... me vedetään livenä! |
Mulla on noita ritterin junior pusseja. Suojaavat pahimmilta naarmuilta ym. Mutta eivät ne mitään heittelyä kestä, paitsi kerran heitin (vahingossa) jonkun ihmeen takia tämän kovasti puhutun 10 tomin 1,5stä metristä kivassa kaaressa parketille ja ajattelin että jaaha nyt aletaan soittaa 12 etutomilla. Avasin pussin ja mitään ei tapahtunutkaan ja sitten 12 sai taas istua lisää turhuuttaan. Nykyään on tosin niin paljon etutomeja että parit voisi vaikka räjäyttää ja edelleen olisi liikaa... Ääh, hankit vielä 6, 15, ja 18":set tomit. |