Aihe: Aron Soitin-liikkeen sivuilla kummia?!
1 2 3 4 5
VeeKoo
11.11.2007 19:56:37

Ei saatana. Onko se sitten pakko tilata..
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
Bacchus
11.11.2007 20:03:44
Kysyn tätä asiaa talouden ja kaupan alalla työskentelevältä asianajajalta seuraavalla työoikeuden luennolla, eli keskiviikkona. Itseänikin kiinnostaa, mitä tälläisessä tapauksessa on realistista odottaa. Lain mukaan asia kuitenkin menee ymmärtääkseni niin, että myyjän tarjouksessaan käyttämä hinta on sitova.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
VeeKoo
11.11.2007 20:21:31

Tilaus kaavake Tilaus hyväksytty. Kiitos

Postiennakolla lähti.. Tuskin saan tohon hintaan, mutta enhän mä tässä voi yhtään mitään hävitä.
Keksustelun aloittaja teki tyhmästi kun kertoi kaikille.. Jos et olisi kertonut, olisi ollut suurempi todennälköisyys että olisit saanut tuon tuohoon hintaan...
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
savopie
11.11.2007 20:29:49
Tilasin myös. Tosin laitoin kaavakkeeseen että tulen noutamaan tuotteen myymälästä. Voi olla siis pienempi mahollisuus saada tuota oikeesti tolla 50€, mutta eikö se ole huijaamista jos muut tuotteen tilanneet sen saavat halpaan hintaan ja minä, joka olen vaivautunut hakemaan tuotteen myymälästä joutuisin ostamaan sen kalliimmalla?
Pietu. http://www.myspace.com/allfalldead
Matjardo
11.11.2007 20:34:04
Itsekin tempauduin joukkuhysterian mukaan.

Eli tilaus laitettu. Pistin postiennakolla. Jos totean postissa pakettia noudettaessa, että hinta onkin jotain 200 ja 300 euron välillä, niin jätän paketin sinne ja sanon postivirkailijalle, että lähettävät takaisin. Eihän siinä sen kummempaa pitäisi olla?
Two beers or not two beers?
Deino
11.11.2007 20:41:23

Voi perkele pitäisikö, pitäisikö...
fish-eye
11.11.2007 21:18:13
Kylläpäs tästä tuli suurempi juttu, kun mitä luulin! Nyt varmaan 20 henkilöä on jo tilannut kyseisen pellin, toivottavasti tilaukset tulevat järjestyksessä. ;)

Ja olihan minun pakko kertoa tuosta, vaikka aika kauan epäilinkin, että mitä teen. Reiluuden nimissä, kaverit.
Swallow the dark...
fish-eye
11.11.2007 21:19:59
Kysyn tätä asiaa talouden ja kaupan alalla työskentelevältä asianajajalta seuraavalla työoikeuden luennolla, eli keskiviikkona. Itseänikin kiinnostaa, mitä tälläisessä tapauksessa on realistista odottaa. Lain mukaan asia kuitenkin menee ymmärtääkseni niin, että myyjän tarjouksessaan käyttämä hinta on sitova.

Myyjä saa valittaa siitä, mutta yleensä se meneee niin, että myyjä antaa myöten. En tosin tiedä enään, kun niin moni pellin on jo tilannut, että taisi sen takia mennä ostos pieleen. Aina ei voi voittaa. :)
Swallow the dark...
Drumjamo
11.11.2007 21:33:45
Hoho, pistin sitten itsekin tilaukseen. Postiennakolla tietenkin, kassellaan mitä tuleman pitää.
Se nyt vaan on semmosta
Bacchus
11.11.2007 22:20:12
Myyjä saa valittaa siitä, mutta yleensä se meneee niin, että myyjä antaa myöten. En tosin tiedä enään, kun niin moni pellin on jo tilannut, että taisi sen takia mennä ostos pieleen. Aina ei voi voittaa. :)

Sitä itsekin hieman epäilen. Yrityksen ja yksityishenkilön välisessä kaupankäynnissä kuluttaja on aina etuasemassa. Katsotaan, mitä käy.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Lesko
11.11.2007 22:23:26
Onkohan tässäkin joku virhe, vai onko tämäkin jotain halvempaa sorttia?
http://www.aronsoitin.fi/PublishedS … page&pageID=9&itemcode=z16c
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
WideAwake
11.11.2007 22:32:51
Ei siinä ole virhettä.. Se on täyttä kuraa koko pelti.
ei se keksi siellä suussa sula.
Perro Stupido
12.11.2007 00:23:01
Minä ja!

Muistanko väärin vai näkyykö kotiin tulevassa ilmoituksessa postiennakon hinta?
010011000100111101001100
fish-eye
12.11.2007 00:29:01
Lukeepi.

Tyhmä ja liian lyhyt vastaus!
Swallow the dark...
Dr. Funkenstein
12.11.2007 07:44:02
Mäkin laitoin eilen tilaukseen. Saas nyt nähdä kuinka käy... T-kaupassa tosiaan maksaa 235 tuo kyseinen pelti.
fomira
12.11.2007 10:17:06
Tilaus vetämässä: toimituksena nouto kaupasta.

Virheen näyttivät tehneen asian kanssa, sillä tuote poistui sivuilta kaupan auettua n. 10.00. Nyt odotamma mitä tuleman pitää...
Jupi57
12.11.2007 10:49:26
Virheen näyttivät tehneen asian kanssa, sillä tuote poistui sivuilta kaupan auettua n. 10.00. Nyt odotamma mitä tuleman pitää...

"Aron Soitin ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa."
"Aron Soittimella on oikeus evätä tilaus tarvittaessa"

Perukaa ne tilauksenne ensi tilassa ja/tai sopikaa liikkeen kanssa jo maksetun summan palauttamisesta.

Olette jo nyt aiheuttaneet liikkeelle vahinkoa.

Kaupallakin on oikeuksia eikä vain velvollisuuksia, kuten täällä alaikäiset/lukiolaispojat näyttävät kuvittelevan.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
karipv
12.11.2007 11:06:54
Mulle vastasivat emailiin: "Valitettavasti tilaamaasi peltiä ei ole saatavilla.".

Ei kai sitten. Luulen kuitenkin, että jos hinta olisi ollut n. 250 euron paikkeilla ja olisin sen sillä hinnalla tilannut, niin se olisi ollut saatavilla.
"En pelkää sattaakaa miestä, koha eivät kii käy!"
Lesko
12.11.2007 11:55:40
Ei siinä ole virhettä.. Se on täyttä kuraa koko pelti.

Kovasti vain näyttää sekin olevan poissa tuolta sivuilta, joten kyllä siinä crashissakin taisi se virhe olla!
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Roberto
12.11.2007 12:00:21

Toivottavasti joku laki pakottaa teidät uunot maksamaan tilaamistanne pelleistä niiden oikeat hinnat. Ei tullu kenellekkään mieleen esim soittaa tai mailata kauppaan ja kysyä et onko hinta oikeasti ilmoitettu 50€?

Nyt tuloksena lopulta vitunmoinen säätö ja ajanhukka kaikille osaisille. Mahtavaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)