Aihe: Isot bassarit
1 2
Bacchus
16.10.2007 01:39:52 (muokattu 16.10.2007 01:43:00)
Milestonet on myynnissä, kun vaimon jalat on ristissä. Ei ne oo huonommat, ne on vaan paljon isommat. Ja nyt mä tartten pienempää.

Hehe, oli kyllä melko kaksimielinen kirjoitus. Tai ehkä ennemminkin kaksimielinen mieli lukijalla.;)

Pistä ihmeessä fiiliksiä Hiliteistä, kun olet saanut enemmän testailtua.

EDIT:

Tästä Sonorista tulikin mieleen, että pääsen kokeilemaan Saksan Sonoreita kun Tindrumin setti on jo treeniksellä. Nyt tulee jäätävä arvio miehen suusta, jolla ei Sonoreja ole ollut... Huomenna kai pääsen testaamaan...

Jäätävää tai kuumaa, ainakin mielenkiintoista kuulla fiiliksistä. Ei tule ainakaan fanipoikalisää, mikä on ihan hyvä.;) Myönnän sen, että ei sitä itsekään aina niin objektiivisesti pysty kaikkea arvioimaan.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Rockster
16.10.2007 10:19:16
Jäätävää tai kuumaa, ainakin mielenkiintoista kuulla fiiliksistä. Ei tule ainakaan fanipoikalisää, mikä on ihan hyvä.;) Myönnän sen, että ei sitä itsekään aina niin objektiivisesti pysty kaikkea arvioimaan.

Yritän pyrkiä täydelliseen objektiivisuuteen, mikä ei tietysti ole mahdollista. Mutta mua on oikeasti kiinnostanut nuo laatu-Sonorit jo pitkään. Mihinkäs tuo Hilite asettuu Sonorin laatuasteikolla?
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Bacchus
16.10.2007 12:40:16 (muokattu 16.10.2007 12:53:25)
Yritän pyrkiä täydelliseen objektiivisuuteen, mikä ei tietysti ole mahdollista. Mutta mua on oikeasti kiinnostanut nuo laatu-Sonorit jo pitkään. Mihinkäs tuo Hilite asettuu Sonorin laatuasteikolla?

Taisivat olla Signature SE:n (special edition) jälkeen kärkisarja, eli ovat kyllä ihan sitä parasta Sonoria. Monen mielestä vieläkin kovin Sonorin koskaan valmistama sarja, kuten hollmikin sanoo.;)

Sonoreissa on kyllä tietynlainen oma soundinsa. Omissa Designereissani se on ultramoderni ja hieman kova verrattuna Sonorlitejen pehmeämpään ja tummempaan soundiin, mutta jonkinlainen samanlainen vivahde sieltä löytyy.
Rockster
16.10.2007 12:45:10
Taisivat olla Signature SE:n (special edition) jälkeen kärkisarja, eli ovat kyllä ihan sitä parasta Sonoria. Monen mielestä vieläkin kovin Sonorin koskaan valmistama sarja, kuten hollmikin sanoo.;)

Sonoreissa on kyllä tietynlainen oma soundi. Omissa Designereissani se on ultramoderni ja hieman kova verrattuna Sonorlitejen pehmeämpään ja tummempaan soundiin, mutta jonkinlainen samanlainen vivahde sieltä löytyy.

Ok. Vuodatusta luvassa lähiaikoina. Ainakin ne olivat hyvin raskastekoisen näköiset pannut...
Bacchus
16.10.2007 12:53:03 (muokattu 16.10.2007 17:43:36)
Ok. Vuodatusta luvassa lähiaikoina. Ainakin ne olivat hyvin raskastekoisen näköiset pannut...

7,5 mm ja 9 ply. Melko jytkyt. Omatkin Designerit painavat kyllä kuin synti, vaikka paksuus on ainoastaan 5 mm. HW on todella laadukasta, eikä joulutinaa, mutta kyllä se sitten painaakin.
Rockster
16.10.2007 12:55:15
7,5 mm ja 9 ply. Melko jytkyt. Omatkin Designerit painaa kyllä kuin synti, vaikka paksuus on ainoastaan 5 mm. HW on todella laadukasta, eikä joulutinaa, muta kyllä se sitten painaakin.

Näin kai se on. Noh, illalla testataan mikäli Tindrum antaa luvan :)
hollmi-5
16.10.2007 14:19:24
Täälläkin ollaan eksytty Hilitepuolelle, mikä onkin oikein mukavaa :-)

Hiliten runkoa alettiin käyttämään myös Signaturen ns. Jet Set -sarjassakin, joten Sonorilla huomattiin, että uusi Hilite olikin niin kova luu, että Signaturen tilalle esiteltiin myöhemmin Designer. Siihen otettiin Hiliten parhaat detaljit ja lisää customointimahdollisuuksia. Hilite on kuitenkin konstailematon huippurumpu ja sen yli ei ole helppo kävellä. Hiliten paras puoli on siinä, että oli melko vähän värivaihtoehtoja. Sarjaa on helppo täydentää vielä 18 vuotta sen lanseeraamisen jälkeenkin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Tindrum
16.10.2007 16:27:38
Näin kai se on. Noh, illalla testataan mikäli Tindrum antaa luvan :)

Olen naisille pruukannut sanoa (vongatessani), "ettei se vesikään soutamalla kulu..."
Kokeile veljeni pois vaan, mutta muista että syvällä sisimmässäni toivon astumisesi olevan kevyt... ; )
m© Milestonet myynnissä, tsekkaa tori!
Sonormies
16.10.2007 16:31:16
Ymmärrän kyllä syvän tunnesiteen soittajan ja soittimen välillä, mutta että ihan astumaan rumpua. Tai no joo; myönnettäköön, että en ole kokeillut, joten en taaskaan taida tietää, mistä puhun. :-)
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
Rockster
16.10.2007 16:32:29
Olen naisille pruukannut sanoa (vongatessani), "ettei se vesikään soutamalla kulu..."
Kokeile veljeni pois vaan, mutta muista että syvällä sisimmässäni toivon astumisesi olevan kevyt... ; )

No, ehkä annan pölyn laantua ja odotan, että olet itse ensin ajanut setillä tovin. Menee sitten se uutuuden viehätys ja ihastus ja kehittyy syvä rakkaus, jossa muutkin saanevat polkea pyörälläsi.
Nolte
16.10.2007 16:48:04
Täällähän on rakkautta ilmassa...
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
Warhead
16.10.2007 18:55:51
Seksiä syksyyn...
Sattuuhan se kun lyödään...
Rockster
16.10.2007 21:00:39
Ei sitten kerrota Tindrumille, että kokeilin pikaisesti Hliteja treeniksellä...

Täytyy nyt rehellisyyden nimissä sanoa, että ei tämä laatu-Sonoreiden hehkuttaminen ole ihan katteetonta ollut. Pöntöt soivat todella hienosti. Ääni oli tiukka ja kontrolloitu joka rummussa. Basari ei ollut mikään tajuton tykki, mutta hyvin kiinteä ja selkeä. Vähän kuin kuuntelisi täydellisesti miksattuja rumpuja. Soundeissa ei siis ollut mitään ylimääräisiä ääniä. Ei vinkumista, eikä liikaa sointia. Juuri sopivasti. Siis todella kontrolloitu soundi!

Virveli oli kuin unelma. Soundi on todella tiukka olematta kuitenkaan tukkoinen. Siis aivan saatanan hyvä.

Setti on kokonaisuudessaan täysipainoisin ja laadukkain mitä olen soittanut. Usein settejä soittaessa jokin osa-alue nousee yli muiden, mutta tässä setissä kaikki on kohdallaan. Ei voi muuta sanoa.

Tietysti testini oli kovin lyhyt, mutta jotenkin jälki oli todella vakuuttavaa. Tekisi mieleni Kumua kokeilla onko siitä vastinetta tälle setille.

Mutta summa sum maarun, 1500€ tästä setistä on naurettavan vähän. Ei voi kuin onnitella Tindrumia ja pohtia sitä, että milloin tähän settiin saisi rahat ja sopivan kohdalle. Pakko myöntää, että Sonorin hehkuttajat ovat olleet oikeassa...
hollmi-5
16.10.2007 21:56:16 (muokattu 16.10.2007 21:56:45)
Tekisi mieleni Kumua kokeilla onko siitä vastinetta tälle setille. Minä ole tehnyt usean setin testin, soittanut Anssi Nykäsen setillä kokonaisen keikan ja kuunnellut montaa Kumun settiä livenä. Edelleen Hilitet ovat minun suosikkini. Kumuista tykkään. En suostu moittimaan.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Tindrum
16.10.2007 23:05:18

; )
Hyvä, että maistuu. Kuten sanottu, kalvot ovat sekalaista seurakuntaa ja vaihtuvat pikaisesti. Bassarin voimattomuuteen luulen lääkkeeksi käyvän PS3:n. Nykyinen mikä-lie-pearl-tehdasfolio ei sytytä.
m© Milestonet myynnissä, tsekkaa tori!
Bacchus
17.10.2007 02:10:04 (muokattu 17.10.2007 02:12:40)

Täytyy nyt rehellisyyden nimissä sanoa, että ei tämä laatu-Sonoreiden hehkuttaminen ole ihan katteetonta ollut. Pöntöt soivat todella hienosti. Ääni oli tiukka ja kontrolloitu joka rummussa...

Mukava kuulla, että maittoi.:) Luonnehdintasi kuulostaa muuten juuri siltä, millaisena itsekin kuulen Sonoreiden ominaissoundin; erittäin kontrolloitu ja tasapainoinen. Olisi mielenkiintoista testata Hiliteja ja Designereita vierekkäin.

Rehellisyyden nimissä täytyy myös todeta se, että omasta mielestäni erityisesti omien Designereideni soundi kuulostaa välillä ehkä liiankin modernilta ja kylmältä. 70-luvulta peräisin oleva Yamahan 9000-sarja lämmitti sydäntä todella pehmeällä, miellyttävällä ja lämpimällä soundilla. Voisin uskoa, että puritaanivintagediggarit eivät välttämättä hirveästi lämpene Sonoreiden insinöörisoundeille. Itse pidän molemmista maailmoista.

EDIT:

; )
Hyvä, että maistuu. Kuten sanottu, kalvot ovat sekalaista seurakuntaa ja vaihtuvat pikaisesti. Bassarin voimattomuuteen luulen lääkkeeksi käyvän PS3:n. Nykyinen mikä-lie-pearl-tehdasfolio ei sytytä.

Jamppa teki kyllä todella hyvä kaupan noiden Hilitejen suhteen, onnittelut. Pelkästä virvelistä saa maksaa eBayssä helposti 400 € - 500 €.
Rockster
17.10.2007 11:22:01
Bassarin voimattomuuteen luulen lääkkeeksi käyvän PS3:n. Nykyinen mikä-lie-pearl-tehdasfolio ei sytytä.

Ei se voimaton ollut, muttei mikään haulikko. Oikein miellyttävä soundi. Ja sekakalvotuksella kun saadaan aikaan tuollainen tulos, niin ei voi kuin kehua. Mahtava setti sulla. Onnittelut!
welho
19.10.2007 09:44:28

Jaahans. Mulla oli hetki sitten 32" premier. Marssirumpu josta duunasin lattiamallin:) Näytti saakelin rouhealta, mutta soundi ja soittotuntuma oli kaamea!

Nyt on 28"x15" kumu ja soittotuntuma on asiallinen, mutta soudi on ihan saakelin ihana! Nam!!
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)