Aihe: Olisko kellään myynnissä rumpuja???
1 2
Ussr
19.12.2002 16:58:33

NUISTA NIMIMERKEISTÄ YKSI ON MINUN SAATANA EKS SÄÄ KÄSITÄ VAI MIKÄ VITUN YLEINEN PÄÄN AUKOJA MULUKKU SÄ OOT!!!!!!!

Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!KÄSITÄKS VITTU NYT?!?!?!?

Hoho..
KoRn88.
19.12.2002 17:21:11

Jaa että nUista vain yksi on sun? joo tuli selväks.

no kyllä mä uskon, että sulle ja monelle muulle tuli selväks jo aikoja sitten, MUTTA TUO VITUN jooo EI KÄSITÄ VAIKKA OON SANONU JO VITUN MONTA KERTAA!
Stampede.......
Gozmog
19.12.2002 17:34:56

no kyllä mä uskon, että sulle ja monelle muulle tuli selväks jo aikoja sitten, MUTTA TUO VITUN jooo EI KÄSITÄ VAIKKA OON SANONU JO VITUN MONTA KERTAA!

Rauhotu Korn88...
Jamma Jamma=)
Pallisti
19.12.2002 17:39:46
Älkää nyt jaksako vittuilla Korn88:lle. Äijällä on kunnon rumpalin mentaliteettiä, jota ei kaikilta tapiirin raiskaamilta vikisärumpali napaketuilta löydy. Ja tämä korn88 juttu on vissiin jo puitu aika moneen kertaan ja kaikille varmaan tuli selväksi se, että korn88 tajuaa jatkossa jatkaa niihin vanhoihin keskusteluihin. Ja hän pahoitteli vielä kyseistä asiaa ja lupasi korjata asian, ja korjasikin.

Hei salee toi Pallistikin on joku vitun homo kornipaskakullikyrpä.1!!!:!!:!!1
-anteeksi
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
DrmBug
19.12.2002 18:42:18
Alkuperäseen kysymykseen vastaten: Katoppa niitä ilmotuksia säännöllisesti seuraavista paikoista: www.keltanenporssi.fi, muusikoiden.net, www.dafry.fi , www.palsta.fi, huuto.net yms. Kyllä käytettjä settejä näyttää olevan paljonkin myynnissä, että pitäs löytyä. Kärsivällisyyttä ja etsimisen iloa!
KoRn88.
19.12.2002 21:19:06
Älkää nyt jaksako vittuilla Korn88:lle. Äijällä on kunnon rumpalin mentaliteettiä, jota ei kaikilta tapiirin raiskaamilta vikisärumpali napaketuilta löydy. Ja tämä korn88 juttu on vissiin jo puitu aika moneen kertaan ja kaikille varmaan tuli selväksi se, että korn88 tajuaa jatkossa jatkaa niihin vanhoihin keskusteluihin. Ja hän pahoitteli vielä kyseistä asiaa ja lupasi korjata asian, ja korjasikin.

-anteeksi

kiitos.
Stampede.......
Tietäjä
19.12.2002 22:16:51
-anteeksi

Niinhän sä ootkin ;D
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
polytoximaniac
23.12.2002 18:31:02
tais vähä karkaa tää juttu taas lapasesta mitäjos vastaisitte sille kaverille siihe mitä se kysyy ja teette vaikka uuden topikin tappelua varten nimittäin eihän tota jaksa ketää kattella. en oo sit mikää maailman rauhan edistäjä mut rupes vaa kyrpii.

Just niin. Sori vaan mut teidän monien jutut ei liittyny tähän mun kysymykseen mitenkään...
polytoximaniac
23.12.2002 18:33:38
Alkuperäseen kysymykseen vastaten: Katoppa niitä ilmotuksia säännöllisesti seuraavista paikoista: www.keltanenporssi.fi, muusikoiden.net, www.dafry.fi , www.palsta.fi, huuto.net yms. Kyllä käytettjä settejä näyttää olevan paljonkin myynnissä, että pitäs löytyä. Kärsivällisyyttä ja etsimisen iloa!

Kiitoksia tiedoista! Vihdoinkin joku järkevä joka sentään vastasi kysymykseen eikä tullu vaan jauhamaan paskaa...
KoRn88.
23.12.2002 18:43:45

Kiitoksia tiedoista! Vihdoinkin joku järkevä joka sentään vastasi kysymykseen eikä tullu vaan jauhamaan paskaa...

mä en olisi puuttunut ollenkaan tähän topicciin, mutta ku tuo yks väläkky väitti, että minä ja sinä ollaan sama hahmo niin se alko vähän ottaan päähän.
Stampede.......
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)