Aihe: Mapex Saturn vai Sonor S-classix??
1 2
Bacchus
26.07.2007 12:22:13 (muokattu 26.07.2007 12:23:35)
No siis teoriassahan tuo on ihan oikea järjestys, mutta S-Classixit ovat kuitenkin spekseiltään vastaavat kuin Delitet, ja sekä Delitejen että S-Classixien rungot taitavat löytyä myös SQ2-sarjasta. Korjatkaahan toki jos olen väärässä?

S-Classicit olivat Sonorin listoilla Delitejen alapuolella, uudet S-Classixit taas ovat aivan Delitejen veroiset spekseiltään.

Selvennetään vielä.

Deliteissä on tomeissa ja virvelissä 4,2 mm paksuinen Vintage Maple runko ja 2,1 vahvikerenkaat, basarissa runko on 6 mm.

S-Classixeissa basari on 6 mm, tomit ja virveli 5 mm, eli rummuissa on Thin Birch-runko. Sekä Delitejen, että S-Classixien rungot ovat samat, kuin vastaavat SQ2-sarjan rungot, eli esim. S-Classixin Eebenpuu-viimeistelty runko on sama kuin jos tilaisi Thin Birch-runkoisen SQ2-setin matta Ebony-viimeistelyllä.

Itselläni on Designer-setti, jossa on Thin Birch-rungot, eli samat kuin S-Classixeissa, ja voin todeta, että on kevyesti paras koskaan soittamani setti.
Anti-Matter Manifesto
Davos
26.07.2007 13:00:38
Bacchushan sen hyvin tiivisti mitä kovasti yritin sanoa.
Bacchus
26.07.2007 13:06:58
Bacchushan sen hyvin tiivisti mitä kovasti yritin sanoa.

Ihan oikeassa olit kyllä, piti itse luntata oikeat paksuudet Sonorin sivuilta.:)
Anti-Matter Manifesto
Davos
26.07.2007 13:32:29
Ihan oikeassa olit kyllä, piti itse luntata oikeat paksuudet Sonorin sivuilta.:)

Jep, kyllähän minä nuo S-Classixien ja Delitejen runkojen materiaalierot tuolla mainitsinkin, mutta silti joidenkin pikkusielujen oli pakko alkaa siitäkin vääntämään.. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)