No siis teoriassahan tuo on ihan oikea järjestys, mutta S-Classixit ovat kuitenkin spekseiltään vastaavat kuin Delitet, ja sekä Delitejen että S-Classixien rungot taitavat löytyä myös SQ2-sarjasta. Korjatkaahan toki jos olen väärässä? S-Classicit olivat Sonorin listoilla Delitejen alapuolella, uudet S-Classixit taas ovat aivan Delitejen veroiset spekseiltään. Selvennetään vielä. Deliteissä on tomeissa ja virvelissä 4,2 mm paksuinen Vintage Maple runko ja 2,1 vahvikerenkaat, basarissa runko on 6 mm. S-Classixeissa basari on 6 mm, tomit ja virveli 5 mm, eli rummuissa on Thin Birch-runko. Sekä Delitejen, että S-Classixien rungot ovat samat, kuin vastaavat SQ2-sarjan rungot, eli esim. S-Classixin Eebenpuu-viimeistelty runko on sama kuin jos tilaisi Thin Birch-runkoisen SQ2-setin matta Ebony-viimeistelyllä. Itselläni on Designer-setti, jossa on Thin Birch-rungot, eli samat kuin S-Classixeissa, ja voin todeta, että on kevyesti paras koskaan soittamani setti. Anti-Matter Manifesto |
Ihan oikeassa olit kyllä, piti itse luntata oikeat paksuudet Sonorin sivuilta.:) Jep, kyllähän minä nuo S-Classixien ja Delitejen runkojen materiaalierot tuolla mainitsinkin, mutta silti joidenkin pikkusielujen oli pakko alkaa siitäkin vääntämään.. ;) |