Aihe: Uusi setti 700-800€
1 2
jankki
14.07.2007 11:13:58
Soundstoresta? On meikäläisen vanha setti. Pidin kovasti ja meinasin ostaa sen takaisin tuossa jokin aika sitten... Se on hieno setti...

Jep. Piti ostaa, kun tekivät aika hyvän tarjouksen. Hyvää huolta oot rummuista pitänyt, olivat todella hyvässä kunnossa.

Mä huomasin kans, että Premierin rautapuoli ei ole kovin hyvää. Toimivaa toki, mutta esim. Sonorin kiinalainen 400-sarja toimii mun mielestä paremmin.
Show me, don`t tell me.
Rockster
14.07.2007 18:52:31
Jep. Piti ostaa, kun tekivät aika hyvän tarjouksen. Hyvää huolta oot rummuista pitänyt, olivat todella hyvässä kunnossa.

Mä huomasin kans, että Premierin rautapuoli ei ole kovin hyvää.

No hieno homma kuulla, että meni "hellälle rakastajalle". Saako udella hintaa. Laita vaikka privaa jos et halua paljastaa koko kansalle. MEinasin nimittäin todella ostaa ne takaisin, mutta ostinkin Premier Artistit 24" basarilla. Niitä rumpuja on pidetty hellässä huomassa ja kuin kukkaa kämmenellä.

Telineitä Premieriltä mulla ei ole, mutta pelkkää pahaa niistä kuuluu. Ainakin lugit ovat kestäneet...

Onnea uudelle setille...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
jankki
14.07.2007 20:01:12
No hieno homma kuulla, että meni "hellälle rakastajalle". Saako udella hintaa. Laita vaikka privaa jos et halua paljastaa koko kansalle. MEinasin nimittäin todella ostaa ne takaisin, mutta ostinkin Premier Artistit 24" basarilla. Niitä rumpuja on pidetty hellässä huomassa ja kuin kukkaa kämmenellä.

Telineitä Premieriltä mulla ei ole, mutta pelkkää pahaa niistä kuuluu. Ainakin lugit ovat kestäneet...

Onnea uudelle setille...

Kiitti! Ei mullakaan oo muuta Premierin rautaa kuin tuo tomholderi. Laitan kuvaa kunhan ehin.
Show me, don`t tell me.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)