ddrum54 07.06.2007 12:29:43 | |
---|
tosin huomasin näissä että jokainen oli epätasapainossa, Huom Jokainen, kaikki kääntyi soitettaessa aina samaan kohtaan.. en sitten tiedä onko siinä syytä. ja lyön lähes 180 asteen kulmassa. Epätasapaino ei ole kestävyyteen vaikuttava asia. Mun nykyiset pellit ( Zildjiania ja Sabiania ) on kaikki epätasapainossa. Jos pellit on liian hiljaiset, niin kannattaa hankkia paksumpia malleja. Ohuessa pellissä on se tietty äänenvoimakkuusmaksimi, jota ei kovallakaan pieksemisellä pysty ylittämään. Lyöntitekniikassa kannattaa luntata Max Weinbergia. Max ikäänkuin pyyhkäisee, eli ei lyö peltiä suoraan. Kuitenkin, kun katsoo miehen soittoa, niin pellit saavat elämänsä kyytiä, turvallisesti. ( Max + bändi on Conan - showssa.) |
Youni 07.06.2007 12:47:44 | |
---|
Epätasapaino ei ole kestävyyteen vaikuttava asia. Mun nykyiset pellit ( Zildjiania ja Sabiania ) on kaikki epätasapainossa. Okei. Uskon. :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Bacchus 07.06.2007 16:50:12 | |
---|
Anti-Matter Manifesto |
polytoximaniac 10.06.2007 11:42:59 | |
---|
Voin kyllä suositella noita 2002:ia ja varsinkin wild-malleja heviin... Itsellä 17" wild crash ja kuulostaa kyllä namulta bändimme ekalla demolla (ja muutenkin toki :D) Rässiä väännämme niin hyvä olla nopeasti syttyviä peltejä ja sitä wild-sarjalaiset on... Uusimmassa Drummer-lehdessä on arvostelu juuri 2002 Wild-sarjan pelleistä... Pieni lainaus: "Downbeats: If you want to rock, none!" Että näin... Kiitos ja anteeksi |
hollmi-5 10.06.2007 18:04:17 | |
---|
Kukaan ei ole vielä maininnut, että 2002-sarja suunniteltiin alunperinkin siksi, että kitaristien ja basistien lisätessä vahvistimein kokoa ja tehoa, piti peltien leikata läpi. John Bonham oli ykkösmannekiini aluksi. Monet seurasivat perässä. Minulla on ollut paljon 2002-sarjalaisia. Isot medium-paksuiset crashit ovat kovaäänisiä ja kestäviä. Ainakin ne mustaleimaiset olivat. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Live for the Moment 11.06.2007 09:28:37 | |
---|
Ovathan nuo mainioita pelejä. Itseltäni löytyy 20" Wild raidi ja soi kuin unelma. "Vater sticks are for serious hard hittin' mutha fu*%ers!" - David Silveria |
Jomped 12.06.2007 13:19:40 | |
---|
no tarjoilkaas jos jollai on myytävänä noita 2002 jottai rässei koko sais se 17-20 tuumaa ollakki =) hmphrmph |
Lehtikumpu 12.06.2007 14:14:22 | |
---|
Torilla varmaan kannattaa ilmaista ostohalunsa. Toiminu mulla joka kerta :) OvvOvvOvvOVooVooVoo |
Rockster 12.06.2007 15:26:59 | |
---|
Torilla varmaan kannattaa ilmaista ostohalunsa. Toiminu mulla joka kerta :) Miksi kukaan ei sitten kerro minulle haluavansa eroon 2002 haitsustaan tai pelkästä yläpellistä nyt ensihätään? Tai 3000-sarjan tai Signaturesta tai Innovationsista tai Dimensionsista tai New Alphasta? "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Lehtikumpu 12.06.2007 15:45:20 | |
---|
Miksi kukaan ei sitten kerro minulle haluavansa eroon 2002 haitsustaan tai pelkästä yläpellistä nyt ensihätään? Tai 3000-sarjan tai Signaturesta tai Innovationsista tai Dimensionsista tai New Alphasta? Hyvä pointti... Ehkä ne vaan on niin hyviä ettei tee mieli luopua. OvvOvvOvvOVooVooVoo |
Rockster 12.06.2007 15:53:33 | |
---|
Hyvä pointti... Ehkä ne vaan on niin hyviä ettei tee mieli luopua. Kyllä kai nyt joku haluaa rahaa... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
hollmi-5 12.06.2007 20:22:34 | |
---|
Miksi kukaan ei sitten kerro minulle haluavansa eroon 2002 haitsustaan Minulla taitaa kohta olla 2002 mustaleima 14" SoundEdget poistolistalla. Vintagea, 70-lukua, klassikkokamaa, pöhinää, suhinaa, leveää hymyä. Itse en käytä, joten parempi panna kiertoon sellaiselle, joka niitä soittaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
vapauskauppias 12.06.2007 22:18:29 | |
---|
Isot medium-paksuiset crashit ovat kovaäänisiä ja kestäviä. Ainakin ne mustaleimaiset olivat. Omistin jokin aika sitten näitä uudempia punaleimaisia malleja, 20" crash ja 20" medium. Olivat todella mainioita rokkitouhuihin ja muuhun hiukan raskaampaan menoon. Tykästyin kuitenkin todella ohuisiin symbaaleihin, joten oli pakko luopua noista rahantarpeessa. Jos valuuttaa olisi ollut tarpeeksi, olisin varmasti ne itselleni jättänyt rokkitouhujen varalle. |
Jomped 12.06.2007 23:36:02 | |
---|
Minulla taitaa kohta olla 2002 mustaleima 14" SoundEdget poistolistalla. Vintagea, 70-lukua, klassikkokamaa, pöhinää, suhinaa, leveää hymyä. Itse en käytä, joten parempi panna kiertoon sellaiselle, joka niitä soittaa. JOOOO nää tahon! meinaa jos ovat hyvässä kunnossa. oon kyl tonne torille laittanukki ilmoitusta pikin aikoja muttei oikein vastauksia oo tullu.. varsinkaan haikkoihin. 2002 crashitkin ovat melko harvassa. hmphrmph |
hollmi-5 12.06.2007 23:44:50 | |
---|
Ei halkeamia. Ei keyholea. Mitä sitä muuta noista voi sanoa. Laittelen torille ilmoituksen kuvien kera, jos ja kun myynti on ajankohtainen. Stay tuned... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tama (Royal Star) 15.06.2007 14:37:50 | |
---|
itselläni taitaa mennä totaalisen vitutuksen takia KOKO peltisetti vaihtoon (paitsi china), kun 18" crash sanoi sopimuksensa irti halkeamalla n.4-5mm reunasta. eli muutaman viikon päästä torilla pitäis olla 14" paiste 2002 heavy hi-hat, paiste 2002 16" rässi, se vähän halennu 18" 2002 crash, sekä 20" avedis medium ride myynnissä. itse olen koko "urani" aikana hajoittanut yhden (1) pellin, paiste 302 silloin aivan aloitteluvaiheessa. tuon 18" rässin hajoamisen syynä on todennäköisesti jotkut osaamattomat soittajat, jotka miu kielloista huolimatta soittaa noita miu kannuja siel kämpällä. ny ku hommaan uudet pellit, niin se on varmaa väkivallan uhalla, että niillä ei soita kukaan muu kuin MINÄ! tai sitten poppoo saa käydä ettimään uutta rumpalia... tuo 2002 kesti meinaan 10kk, "hieman" vituttaa ku 240e meni kankkulan kaivoon... perus rokkirumpali. |
Rockster 15.06.2007 14:41:58 | |
---|
tuo 2002 kesti meinaan 10kk, "hieman" vituttaa ku 240e meni kankkulan kaivoon... Ihme juttu kyllä. Kannattaa kokeilla tuota takuuseen lähettämistä. Yrittänyttä ei laiteta. Omat 2002:ni ovat kyllä kestäneet talomista hienosti tähän asti. Näitä laadukkaampia sarjoja en ole saanut hajalle. Kyllä tässä taitaa olla varomatonta käsittelyä taustalla. Eli joku on kai takonut peltejäsi kovasti jos et itse niitä piekse. Kannattaa suojata setti treeniksellä jossa on muita bändejä myös. Pressu päälle kylmästi ja laput päälle, että "Koske ja kuole!" "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Tama (Royal Star) 15.06.2007 14:48:54 | |
---|
Ihme juttu kyllä. Kannattaa kokeilla tuota takuuseen lähettämistä. Yrittänyttä ei laiteta. Omat 2002:ni ovat kyllä kestäneet talomista hienosti tähän asti. Näitä laadukkaampia sarjoja en ole saanut hajalle. Kyllä tässä taitaa olla varomatonta käsittelyä taustalla. Eli joku on kai takonut peltejäsi kovasti jos et itse niitä piekse. Kannattaa suojata setti treeniksellä jossa on muita bändejä myös. Pressu päälle kylmästi ja laput päälle, että "Koske ja kuole!" on, en usko että menee takuuseen, on niin siisti pieni lommo siinä reunassa, mistä se halkeama on lähtenyt. että joku niitä on VÄÄRIN mättänyt. onneks meillä ei ole muita RUMPALEITA mei kämpäs, päntejä kylläkin ;). onko kellään muuten kokemusta paiste 2002 THIN sarjasta? ovatko yhtä leikkaavia ja kovaäänisiä kuin nuo classicit? perus rokkirumpali. |
Tindrum 15.06.2007 14:50:04 | |
---|
Turpalöylyt apinoille! Ei noita 2002 peltilöitä rikki soittamalla saa. Väkivalloin kyllä. Ja silloinkin mielellään ihan omasta toimesta. m©
Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa. |
Tama (Royal Star) 15.06.2007 15:05:09 | |
---|
joo, löylytys pitäisi antaa >:/ kuullostaako muuten tuo THIN paksuus kuinka typerältä rokin soittamiseen? olen ajatellut 18" ja 19"/20" rässejä ko. hommaan? perus rokkirumpali. |