Magiz 04.03.2007 18:33:36 | |
---|
"Ehjä Rude 1000 18" crash/ ride symbaali satasella viikonlopuksi." Eikö tuo hinta tunnu aika kovalta? Kyllä satasella ainakin koko viikon pitää saada soittaa. tästä pitäisi varmaan antaa plussa.. :D Keep it Fresh |
rumpali_ 06.03.2007 15:58:20 (muokattu 06.03.2007 15:59:23) | |
---|
Onko jätkillä kokemusta t-kaupan meinl-classic efetki setistä.? hintakin on niin naurettava että vois vaikka tilata! hyvvee saandia. |
moderndrummer88 06.03.2007 16:06:36 | |
---|
Onko jätkillä kokemusta t-kaupan meinl-classic efetki setistä.? hintakin on niin naurettava että vois vaikka tilata! Saisinpa euron joka kerta kun tätä kysytään... No jos tykkäät kirkassoundisista pelleistä niin mikä ettei! Itekkin tuon aikanaan oon omistanu ja vois sanoa, että kyllä ne melko karseita peltejä ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna oli. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
rumpali_ 06.03.2007 16:16:24 | |
---|
Saisinpa euron joka kerta kun tätä kysytään... No jos tykkäät kirkassoundisista pelleistä niin mikä ettei! Itekkin tuon aikanaan oon omistanu ja vois sanoa, että kyllä ne melko karseita peltejä ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna oli Pistetään korvan taakse. ;)) hyvvee saandia. |
Triskal 06.03.2007 17:45:59 | |
---|
Onko jätkillä kokemusta t-kaupan meinl-classic efetki setistä.? hintakin on niin naurettava että vois vaikka tilata! China on hyvä, muut pellit eivät. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
http://koti.mbnet.fi/sjkok/etappi - 2 biisiä imutettavana! Sinne hus. -> |
rumpali-isti 07.03.2007 13:07:53 (muokattu 07.03.2007 13:08:52) | |
---|
China on hyvä, muut pellit eivät Tä?!?! Tuo classicsin chinahan on jotain aivan kauheeta! Joskus olen tommosta testaillu ja siitä ei saa oikein mitään muuta ääntä irti kuin "kläng". Kaikenlisäksi äärimmäisen äänekäs... E: Tosin, mielipidejuttujahan nää on.... M |
Triskal 07.03.2007 18:24:42 | |
---|
Tä?!?! Tuo classicsin chinahan on jotain aivan kauheeta! Joskus olen tommosta testaillu ja siitä ei saa oikein mitään muuta ääntä irti kuin "kläng". Kaikenlisäksi äärimmäisen äänekäs... E: Tosin, mielipidejuttujahan nää on.... Minä pidän omastani. Tasainen kosahdus, ei räkäinen ja paljon sustainia. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
http://koti.mbnet.fi/sjkok/etappi - 2 biisiä imutettavana! Sinne hus. -> |
isoaarne 07.03.2007 21:33:42 | |
---|
Minä pidän omastani. Tasainen kosahdus, ei räkäinen ja paljon sustainia. Minun korvaani classic -sarjan chinat kolisee liikaa, mutta crashit alkaa olla siedettävän kuuloisia, tosin irtoaa niistäkin hienoinen kolina. Splashit on omaan korvaan sellaisia allround -leluja. Kyllä classic-sarjalla rokkia ja metallia treenailee ihan mukavasti.. "Don't be afraid to hit the drums. Play with authority." -Mike Terrana |