Aihe: onko rumpaleissa maratoonareita
1 2
Epämuusikko
13.10.2006 09:05:47
Ei saa jämähtää Kotisumppi. Maailma on täynnä kellarirumpaleita jotka soittavat stick controlin jaloilla ja samaan aikaan syncopationin käsillä 16/4,5 tahtilajissa. Menkää ulos, oppikaa uusia asioita, olkaa avoimia, tony williams ei olisi ikinä käynyt tällä palstalla. No joo, saksalainen olut on tehnyt tehtävänsä, olen berliinissä.

Mitä tähän pitäisi sanoa?
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
gulfstream650
13.10.2006 09:20:07

Voisi mennä sanomatta mitään ulos. Kai...?
Svengaa kuin saksanhirvi.
mika_89
13.10.2006 09:59:32
Ei saa jämähtää Kotisumppi. Maailma on täynnä kellarirumpaleita jotka soittavat stick controlin jaloilla ja samaan aikaan syncopationin käsillä 16/4,5 tahtilajissa. Menkää ulos, oppikaa uusia asioita, olkaa avoimia, tony williams ei olisi ikinä käynyt tällä palstalla. No joo, saksalainen olut on tehnyt tehtävänsä, olen berliinissä.
Spontaani repeäminen
TAMA on kyllä meleko hyvä
mika_89
13.10.2006 09:59:52
Spontaani repeäminen, mutta asiaa :D
TAMA on kyllä meleko hyvä
hollmi-5
13.10.2006 10:32:54
Saksa ei taida olla ihmeellisin rumpumaa Sonor, Ludwig, Gretsch... vaikkakin siirtolaisina amerikkalaan menneenä nämä kaksi, niin suku on saksalainen. Saksalainen nahkahousuhumppa on kamalaa musaa, vaikka miten humalassa kuunnella ja rumpaleita sieltä nousee eturiviin melko harvoin.

Sutikompille terveisiä: Kyllä rumpalikin voi olla liikunnallinen ja harrastaa ruumiinkulttuuria.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
sutikomppi
13.10.2006 21:44:53
Sonor, Ludwig, Gretsch... vaikkakin siirtolaisina amerikkalaan menneenä nämä kaksi, niin suku on saksalainen. Saksalainen nahkahousuhumppa on kamalaa musaa, vaikka miten humalassa kuunnella ja rumpaleita sieltä nousee eturiviin melko harvoin.

Sutikompille terveisiä: Kyllä rumpalikin voi olla liikunnallinen ja harrastaa ruumiinkulttuuria.

Noh, käyn mäkin pyörällä töissä. Talvella kävelen jopa joskus muutaman kilometrin lenkin. Pakkasessa ja kuutamossa on mukava tassutella. Paskat, en muistanu tuota Gretsh juttua, vaikka itse soittelen niillä. Kiitos evästyksestä. Niin ja tiputanssia olen kyllä twistinä soitellut mutta oliko se Itävallasta vai mistä ??.

Hyvää vl kaikille.
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
HCW
14.10.2006 00:09:37
Cooperin testi on ihanaa.

Josta tulee mieleen biisi:

Juostaan, juostaan.
Tää on Cooperin testi.
Ja se Cooper oli natsi,
merijalkaväen vääpeli ja sänkitukka.
Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.
Pitää sylkeä ulos verenmakuista limaa,
pitää saada ees tuo Läski-Ossi kiinni.
Pitää yrittää olla jonkinlainen mies,
ees jonkinlainen mies, parempi kuin nolla.

K.Röyhkä-Cooperin testi
"Real musician's know there's is no pot of gold at the end of the rainbow. The satisfaction is in your work" - Bobby Previte
HCW
14.10.2006 00:12:17
Ei saa jämähtää Kotisumppi. Maailma on täynnä kellarirumpaleita jotka soittavat stick controlin jaloilla ja samaan aikaan syncopationin käsillä 16/4,5 tahtilajissa.

Missä?Mikä?Milloin?

Menkää ulos, oppikaa uusia asioita, olkaa avoimia, tony williams ei olisi ikinä käynyt tällä palstalla. No joo, saksalainen olut on tehnyt tehtävänsä, olen berliinissä.

Tony Williamskaan ei koskaan käynyt ulkona, eikä varsinkaan kitannut kaljaa, ku sen piti opetella soittaamaan jatsia.
"Real musician's know there's is no pot of gold at the end of the rainbow. The satisfaction is in your work" - Bobby Previte
Fiskaal
14.10.2006 01:27:39

Juostaan, juostaan.
Tää on Cooperin testi.
Ja se Cooper oli natsi,
Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.

K.Röyhkä-Cooperin testi

Se on muuten juuri noin. Röyhkä tietää.
Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi.
jazzmies
15.10.2006 23:02:23
Tony Williamskaan ei koskaan käynyt ulkona, eikä varsinkaan kitannut kaljaa, ku sen piti opetella soittaamaan jatsia.

Ei hänen pitänyt opiskella soittamaan jatsia, vaan hän halusi opetella soittamaan rumpuja. Sitä paitsi Tillmon olisi hyvinkin saattanut lukea tätä palstaa, jos olisi ollut kielitaitoinen. Normaali dallaaja oli hän. No normaali: hänen käsityksensä ulkona käymisestä oli omanlaisensa - katsella kauniinen naisten suutelevan toisiaan ja poltella kuubalaisia laiskanlinnassa hyvän konjakin siivittämänä. Tyyli on köyhän perusoikeus!
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
markkuliini
15.10.2006 23:06:39 (muokattu 15.10.2006 23:07:42)

Juostaan, juostaan.
Tää on Cooperin testi.
Ja se Cooper oli natsi,
Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.

K.Röyhkä-Cooperin testi

Eikä muijat toimi minkään ohjesäännön mukaan. :)
www.vasamayhtye.com
Anonymous-jazz
17.10.2006 15:05:01 (muokattu 17.10.2006 15:05:08)

HOHO
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
WonderBoy
18.10.2006 09:11:03
Mä laskin pikkupoikana Stigalla...
Eiku!
hollmi-5
18.10.2006 14:04:01
Mä laskin pikkupoikana Stigalla... Laskin viime talvenakin. Kyllä se on aika rankkaa kiivetä niitä mäkiä ylös. Käy kuntoilusta hyvin.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Geiou
18.11.2006 16:43:38
puolimaratooni tähtäimessä ens vuonna toukokuussa. helsinkicityrun. hienoja harrastuksia molemmat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)