Aihe: Stagg symbaaleista, etenkin crasheista.
1 2
Jordan
30.08.2006 22:44:05
Mulla on Myran 17" crash. Kyllä se toimii loistavasti. Hyvä pelti ja kyllä kannattaa kokeilla.
Starless
31.08.2006 19:15:46
Staggin rässit on kiimasia mutta ne ei tykkää liian kovista otteista
lethus1
01.09.2006 10:30:47
Onko kukaan ÄÄNITTÄNYT mitään Stagg -crashian kanssa ? Itse sulkeuden stuudioon ensviikonloppuna ja olen vielä vähän kahden vaiheilla crashien valinnan suhteen. Demonauhotuksisas Stagg 18" Furia kuulostaa helvetin hyvältä, kuten treenatessakin. Rinnalla 18" A-custom. Voisin ottaa Furian tilalle toisen Acustomin (19"), mutta en tiedä haluanko laisinkaan, kun olen ns. ihastunut tuohon Staggin pelleen.

Demoäänitykset ei mitään maailman laadukkaimpia ole joten on vielä hieman epäselvä kuva siitä, miten stagg soi kunnon mikeillä äänitettynä. Luotanko vain fiilikseen ja omiin korviini vai pelaanko varman päälle a-customeilla...
Vompatti.
glum
01.09.2006 10:39:20
pelaa varman päälle, tai testimielessä ota kaikki matkaan.
Strumbali
01.09.2006 10:48:37
Onko kukaan ÄÄNITTÄNYT mitään Stagg -crashian kanssa... On ollut 17'' Furia studiossa Sabianin AAXien välissä. Käytin sitä tuplaiskuihin, sai lisää ("räjähtävää") sähinää mukaan. Yksinään ehkä vähän ohuehko soundi, omaan makuun.
ettäjotta
miän vain
01.09.2006 12:25:34

Staggia on äänitetty, toimii. Kyse on tietenkin yksilöistä, mutta ainakin omani sulautuvat kivasti ns. normipeltien joukkoon myös nauhalla. Oma räkäisyytensä niissä tietty on.

Ääninäytettä löytyy: mikseri.net/faro ja sieltä biisi About, siinä kuulee selvimmin. Setti on panoroitu soittajan näkökulmasta ja crasheina on vasemmalta oikealle Stagg SH 17" regular, Paiste sig 18" fast, Wuhan 16" ja Stagg VB 17". Suhiseva niittiride on vanha Paiste 505 ja splash-osastolta (siinä keskellä settiä) löytyy Stagg SH 10" ja Istanbul 13". Sitten on vielä Meinl Ooak ride, Turkish-haitsu ja Woodwindsin "Wuhan" china. Ja kelloja. Ja hirvee kiire ja ylisoitto.
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu - päivitetty
lethus1
01.09.2006 14:06:33
Staggia on äänitetty, toimii. Kyse on tietenkin yksilöistä, mutta ainakin omani sulautuvat kivasti ns. normipeltien joukkoon myös nauhalla. Oma räkäisyytensä niissä tietty on.

Pitänee kuunella ääninäytteet kotona. Oikeastaan tuo tietty räkäisyys onkin se, minkä takia Furiastani tykkäänkin. ja kun musiikkikin on melkoista meininkiä ja hevanderiä niin pieni räkäisyys on vain plussaa nykyajan ylipuhtaaseen meininkiin verrattuna. Saas nähä mihin päädyn...

Vissiin kuitenkin aivopesty sen verta hyvin, että kalliimmat Acustomit (tai mitkä tahansa muutkin isojen valmistajan kalliit pellit) tuntuvat varmoilta valinnoilta vaikka tykkäisikin enemmän jostain muusta, halvasta.

Tai tykkää ja tykkää - eri luontoisia ovat mutta hyviä molemmat.
Vompatti.
HeavyMachinery
01.09.2006 22:04:38

Onko kukaan ÄÄNITTÄNYT mitään Stagg -crashian kanssa ? Itse sulkeuden stuudioon ensviikonloppuna ja olen vielä vähän kahden vaiheilla crashien valinnan suhteen. Demonauhotuksisas Stagg 18" Furia kuulostaa helvetin hyvältä, kuten treenatessakin. Rinnalla 18" A-custom. Voisin ottaa Furian tilalle toisen Acustomin (19"), mutta en tiedä haluanko laisinkaan, kun olen ns. ihastunut tuohon Staggin pelleen.

Demoäänitykset ei mitään maailman laadukkaimpia ole joten on vielä hieman epäselvä kuva siitä, miten stagg soi kunnon mikeillä äänitettynä. Luotanko vain fiilikseen ja omiin korviini vai pelaanko varman päälle a-customeilla...

Nauhooita pätkä molempia samassa piisissä ja kuuntele kumpi parempi... Näin teen itse...
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)