Aihe: Kannattaako ostaa Sabianin B8 - Symbaalisetti?
1 2
miän vain
13.07.2006 15:20:53

- Istanbul Agop (Musamaailma.fi - 283€, sis symbaalipussin)

Hyvänen aika että tuo on halpa!
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu - päivitetty
Bacchus
13.07.2006 15:24:00
Hyvänen aika että tuo on halpa!

Niin se on A.R.T-setti, eli ei mikään erikoinen.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
miän vain
13.07.2006 15:44:23

Jaa no sit. Luulin, että kyse on traditionaleista - niitäkin on ollut pakettina joskus, ja edullisesti.
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu - päivitetty
Magiz
13.07.2006 15:53:01
http://www.keminmusiikki.fi/musiikkikauppa.htm

tuolla olisi myynnissä kaksi supraphonicia 500€. miksi niitä yritetään myydä noin kalliilla, vaikka ovatkin kuvista päätellen melkoisen mint kunnossa. jos vaikka satasenkin tiputtaisivat hintaa, alkaisi kuulostamaan järkevämmältä.
Keep it Fresh
WyW
13.07.2006 16:05:38

No juu. Ei siihen kuole jos A.R.T.:ja käy B8:n rinnalla koputtelemassa. Tohtisin väittää. Onhan se real deal aina real deal.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
Bacchus
13.07.2006 17:07:49
No juu. Ei siihen kuole jos A.R.T.:ja käy B8:n rinnalla koputtelemassa. Tohtisin väittää. Onhan se real deal aina real deal.

Ainakin ne A.R.T:t joita itse olen kokeillut, ovat olleet melko ikäviä kolisijoita. Sabianin B8-sarjaan on vaikea lähteä vertaamaan, kun ko. sarjasta ei itselläni ole kuin pikaisia testailukokemuksia.

Pro A.R.T onkin sitten jo ihan ok-sarja, hintaisekseen.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
vapauskauppias
13.07.2006 17:15:31
tuolla olisi myynnissä kaksi supraphonicia 500€. miksi niitä yritetään myydä noin kalliilla, vaikka ovatkin kuvista päätellen melkoisen mint kunnossa. jos vaikka satasenkin tiputtaisivat hintaa, alkaisi kuulostamaan järkevämmältä.

En nyt jaksanut tuolta niitä etsiä, mutta jos jostain löytyy täysin uuden veroinen vintage supra, hyppää hinta monesti korkealle. Olen nähnyt niitä menevän yli tuon 500 euronkin.
"Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja."
Magiz
14.07.2006 00:13:31
En nyt jaksanut tuolta niitä etsiä, mutta jos jostain löytyy täysin uuden veroinen vintage supra, hyppää hinta monesti korkealle. Olen nähnyt niitä menevän yli tuon 500 euronkin.

njaa.. noh, ne löytyvät käytetyistä irtorummuista/rumpuseteistä.
Keep it Fresh
Jaren
14.07.2006 01:55:46

No jaa, käväisin tuolla paikanpäällä ohikulku matkalla muutama viikko sitten, ja voinpa sanoa että ei ne nyt ihan noin hyvä kuntoisia ole kuin nämä kuvat tuolla sivulla antavat ymmärtää. Tuossa 70-luvun kapistuksessa on melkoisesti naarmuja ja parista kohdasta on tuo kromauskin alkanut tippua, ei pahemmin, mutta kuitenkin. 60-luvun vehkeessä ihan sama juttu. Kysäisin tietenkin myyjältä josko hän voisi myydä tuon 70-lukulaisen hieman halvemmalla, mutta vastaus oli jyrkkä ei, hinta kun on kuulemma juuri sopiva. Enpä sitten jotenkin jaksanut vaivautua ostamaan mitään Kemin musiikista.
"Vitut mä mitään mistään tiedä, mä EN oo täällä EES töissä"
Jupi57
14.07.2006 09:08:35
Enpä sitten jotenkin jaksanut vaivautua ostamaan mitään Kemin musiikista.

Mutta aika edullinen on tuo B8 (14, 16, 18, 20 + bag) tarjous.
Keppikeksi
14.07.2006 09:20:26

Toinenhan noista on Super Sensitive. Ne tuppaavat aina olemaan kalliimpia kuin tavalliset Suprat. Kuitenkin tuo 500€ on jo hieman liikaa...
A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)