Kukkis 77 21.05.2006 22:21:10 | |
---|
No miettikää vaikka Slashia ilman röökiä.. Ei se olis rock. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
south_of_heaven 21.05.2006 22:27:03 | |
---|
No miettikää vaikka Slashia ilman röökiä.. Ei se olis rock. mä en oo koskaan nähny sitä röökin kanssa, mutta se ei kyllä mun mielipiteeseen vaikuttais. itki south_of_heaven |
Master 21.05.2006 22:28:39 | |
---|
|
mr_b 21.05.2006 22:35:42 | |
---|
Joskus olen keikoilla tullut vetäneeksi savukkeen soiton yhteydessä, mutta en kyllä oikein suosittele. Kyllä minä ainakin jaksan olla 45 minuuttia polttamattakin. Savua vaan menee silmiin ja alkaa maistua vähän pahalta vetää koko rööki putkeen. Lisäksi jos biisissä ei ole sopivia taukoja niin loppuvaiheessa iso ongelma on päästä tyylikkäästi savuavasta natsasta eroon ilman, että tiputtaa sitä a) syliinsä b) rumpukalvolle c) suoraan lattialla olevan settilistan päälle tai d) lavan alle 20 vuoden paloherkän pölykerroksen sekaan. Tahaton pyroshow ei huipentane esiintymistä kovinkaan tyylikkäästi. There it was just like Old Faithful, the eternal Fountain of Filth |
Ossi 21.05.2006 23:24:06 | |
---|
AC/DC:n Phill Rudd blaadaa keikoilla. Ei näytä hyvältä. Kuulostaa hyvältä. Sama pätee Caliutaan ja edesmenneeseen Porcaroon. Tokko em. heppujen täytyy/täytyi olla niin huolissaan homman taittumisesta, että piti vetää keskenkaiken hermosavut. Jonkun Ginger Bakerin tyylisen lunatikin suupieleen rööki ehkä tavallaan sopiikin. Mutta nimenomaan EHKÄ.. Tyhmä riippuvuus ja tapa :( Taidan mennä t.. *hävettää* |
bluesteel 22.05.2006 12:03:07 | |
---|
Muilla bändin jäsenillähän tämä on helppoa kun saa röökin välillä otettua poies suusta. Miten niin? Kyllä rumpalin on helpompi se ottaa välillä pois kun esim basistin! No hei, ehkä riippuu musatyylistäkin. Swing rumpali ei välttämättä tarvii vasenta kättä ollenkaan, kun taas basistin pitää melkein koko ajan vetää hirveetä tilua siellä taustalla. Kyllä Jefferson Airplanenkin rumpali poltti jotain sätkän tapasta Woodstockissa... |
rijnswand 22.05.2006 12:20:21 | |
---|
Silloin tällöin tuli polteltua jonkun iisin biisin aikana tupakki, ei se ollut kuitenkaan mikään tavaramerkki tai ohjelmanumero. Lopetin blaadaamisen viime marraskussa, joten se siitä. BTW stailimpaa on pystyä lopettamaan röökaaminen kun pystyä polttamaan keikalla. Mikko |
e r s k i 22.05.2006 12:30:49 | |
---|
|
ddrum54 22.05.2006 13:27:29 | |
---|
..Se mitään tupakkaa polta... Mikäs toi sätkä sitten on? Vai onkos Mallu valmistanut nauruversioita samalla kääreellä? 2`n 4 |
tolppa-apina 22.05.2006 15:44:49 | |
---|
Tupakoin keikoilla. Soittaessa se menee siinä samalla. En voisi olla 2 tunnin keikan aikana polttamatta. Enkä ole tästä ole ylpeä. Se kuinka se onnistuu varmaan riippuu hieman tottumuksista. Minä esim. teen oikeastaan kaikki ulkohommat rööki huulessa, joidenkin täytyy istua alas ja polttaa syöpäkääryleensä rauhassa. Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin. |
Ihmepoika 22.05.2006 20:27:52 | |
---|
Olisihan mukavaa tupsauttaa savuke keikallakin, mutta perin vaikeaa se tosiaan on. Ultra Bran rumpali veti tosi miehekkään näköisesti savuketta lavalla silloin joskus, kun vielä oltiin nuoria. Mut mie se en vaan osaa. Ihanaa! |
Rockster 22.05.2006 20:43:23 | |
---|
..Se mitään tupakkaa polta... Nuorisotupakkaa... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Kärsänpuolikas 22.05.2006 20:47:39 (muokattu 22.05.2006 20:48:51) | |
---|
Olisihan mukavaa tupsauttaa savuke keikallakin, mutta perin vaikeaa se tosiaan on. Ultra Bran rumpali veti tosi miehekkään näköisesti savuketta lavalla silloin joskus, kun vielä oltiin nuoria. Mut mie se en vaan osaa. Avatarisi kuvan takaa löytyvästä bändistä, ainakin Jarkko ja Valtteri vetelevät suht' asenteella ainakin lavalla, mutta polttaako Janne? Se on usein siellä jäähyaitiossa, niin sieltä varmaan vaikea nakata minnekkään tumppia. Muistaakseni kyllä ainakin biisien välissä veteli. Edit: Huomasin kirjoittaneeni ah niin kiinnostavat ajatukseni julki. "If you can play, you can play anything. I don't like classifications." -Buddy Rich |
ilarj 22.05.2006 21:31:10 | |
---|
Musaopistoissa yms paikoissa pitäis opettaa et miten tupakoida soittaessa!!! |
markkuliini 22.05.2006 21:57:28 | |
---|
Nuorisotupakkaa... ei vaan "jatsitupakkaa"... www.vasamayhtye.com |
nekronaut 23.05.2006 12:21:12 | |
---|
en tupakoi soittaessa, tupakointi ei ole mitenkään "coolin" näköistä, edes soittaessa... bongit ja jointit on sit taas eri asia :D huooh, onneksi sain lopetettua röökin polttamisen, lopettakaa tekin, nyt meen ostamaan uuden chinan, mihin säästin rahat kun lopetin polttamisen :D |
Foe mounier 23.05.2006 17:25:20 | |
---|
Tupakointi on tosiaankin vaarallista! Ruotsin huippu laboratorion teettämän testin mukaan 100% tupakoitsioista kuolee! Ajatelkaa!!!! |
Kärsänpuolikas 23.05.2006 17:43:25 | |
---|
Tupakointi on tosiaankin vaarallista! Ruotsin huippu laboratorion teettämän testin mukaan 100% tupakoitsioista kuolee! Ajatelkaa!!!! Olenn saattanut kuulla tämän kaiken neurouden kiteyttävän vitsin ennenkin. "If you can play, you can play anything. I don't like classifications." -Buddy Rich |
Pieni rumpalipoika 23.05.2006 21:50:06 | |
---|
Joskus tulee polteltua. Oon vaan perinteisesti laulanu pumpuissani ahkerasti stemmoja, joka hankaloittaa tupakointia pahasti. Tosin kovat jätkät haldaa sekin. Esimerkiksi Hanoin Lacu. Se nyt tosin haldaa muutakin. Kuten rumpaloinnin lattiantasalta. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
timppa67 24.05.2006 17:38:39 | |
---|
ei vaan "jatsitupakkaa"... Heh..toi oli uus... Aikoinaan vedeltiin tupakkia reenatessa ja voin sanoa että kaikki kamat (ja koko kämppä) haisi helvetin pahalle... Nykyään pidetään röökipausseja, ne ovat myös oivallisia spekulointituokioita... |