hollmi-5 16.05.2006 12:40:20 (muokattu 16.05.2006 14:31:01) | |
---|
Itse laittaisin tuon virvelin 60-70- luvuille. Mutta tämä on vaan villi veikkaus, ei suinkaan tieto. Lue ylempää. 80-luvun puoliväliä mennään... Blue-olive-badgea käytettiin vuodesta -69 80-luvun alkuun. Joissakin re-issue-malleissa sitä käytetään edelleen. Vuonna -79 reunat pyöristyivät. Sitten taas tehtiin noita uusia Keystone-badgeja. Ensin niissä luki Chigago, mutta tehdas muutti (taisi olla vuonna -83-84). Nyt niissä lukee Monroe. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
markkuliini 16.05.2006 13:29:27 | |
---|
mitä väliä haloo? Ettet vaan ole nihilisti? www.vasamayhtye.com |
fish-eye 16.05.2006 16:46:21 | |
---|
tyypit on luullu ton mitä väliä haloo jutun ihan väärästä asiasta mutta mikäs siinä. it´s so sad but true.. |
Migo 16.05.2006 16:53:32 | |
---|
tyypit on luullu ton mitä väliä haloo jutun ihan väärästä asiasta mutta mikäs siinä. Pystytkö olemaan kunnolla? Jos asiasi ei koske mitenkään aihetta, niin jätäppä sormesi pois näppäimistöltä. Tämä kun ei ole ainoa topic, jossa käyt laukomassa elämän viisauksia. Niinpä.. |
markkuliini 16.05.2006 20:35:37 | |
---|
tyypit on luullu ton mitä väliä haloo jutun ihan väärästä asiasta mutta mikäs siinä. Siis onko sua väärin ymmärretty? Oho! Outoa... www.vasamayhtye.com |
jukej 21.05.2006 20:12:53 | |
---|
Hinnaks muodostui yks rumputunti, että musan opettaja anto sen mulle, että sillai ei ollu kyl paha ! :) Sä oot varmaan uskomattoman ihana oppilas, kun opettaja maksaa sulle virvelillä, että saa opettaa sua. :) Itsekkin rupesin ihmettelemään. Haluisitko jotenkin pohjustaa tätä? ohho, tulipa selitettyä tyhmästi ELI: Pidin yhdelle yläasteelaiselle tytölle rumputunnin ja musaope anto supran palkaks . saundaa muuten oikeen kivalta :) JUKERULESOK! |
Rockster 21.05.2006 20:25:04 | |
---|
Pidin yhdelle yläasteelaiselle tytölle rumputunnin ja musaope anto supran palkaks . saundaa muuten oikeen kivalta :) Pitäisköhän alkaa opettamaan rumpujen soittoa... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Legatus 21.05.2006 20:28:03 | |
---|
Pitäisköhän alkaa opettamaan rumpujen soittoa... Eiku... |
Magiz 26.05.2006 22:21:46 | |
---|
Pitäisköhän alkaa opettamaan rumpujen soittoa... ei kannata, ellet saa siihen ihan kunnon koulutusta, ja oppilaat on vähintään yläasteikäisiä. :D ite olen opettanut 3-6 luokkalaisia nyt tän lukuvuoden, ja helvetillistähän se oli. onneki loppui jo. :D enkä mä siitä mitään supraa saanu. lukuvuodesta tuli yhteensä n.800€.. Whatever happens, happens. |
ddrum54 26.05.2006 22:30:07 | |
---|
ei kannata, ellet saa siihen ihan kunnon koulutusta, ja oppilaat on vähintään yläasteikäisiä. :D ite olen opettanut 3-6 luokkalaisia nyt tän lukuvuoden, ja helvetillistähän se oli. onneki loppui jo. :D enkä mä siitä mitään supraa saanu. lukuvuodesta tuli yhteensä n.800€.. Kyllä tolla liksalla supran saa. Käytettyjä kaksikin. 2`n 4 |
Legatus 26.05.2006 23:09:06 | |
---|
ei kannata, ellet saa siihen ihan kunnon koulutusta, ja oppilaat on vähintään yläasteikäisiä. :D ite olen opettanut 3-6 luokkalaisia nyt tän lukuvuoden, ja helvetillistähän se oli. onneki loppui jo. :D enkä mä siitä mitään supraa saanu. lukuvuodesta tuli yhteensä n.800€.. Kyllä mulle tommenki summa kelpais... Eiku... |
Magiz 27.05.2006 00:05:33 | |
---|
Kyllä tolla liksalla supran saa. Käytettyjä kaksikin. saa kyllä, mutta nyt on kyse koko lukukauden töistä, ei yhdestä oppitunnista, huomioi se. ^^ Whatever happens, happens. |
ddrum54 27.05.2006 15:32:54 | |
---|
saa kyllä, mutta nyt on kyse koko lukukauden töistä, ei yhdestä oppitunnista, huomioi se. ^^ Joo, tottakai. Kyllähän toi supra yhdestä oppitunnista on ihan mieletöntä tuuria. ( Tai sitten opettaja on ylivertainen virtuoosi, jonka palkkiot liikkuu muutenkin tähtitieteellisissä sfääreissä.) Ei toi sun tienaama liksakaan mikään huono ole. Päinvastoin. 2`n 4 |
Magiz 27.05.2006 15:39:51 | |
---|
Joo, tottakai. Kyllähän toi supra yhdestä oppitunnista on ihan mieletöntä tuuria. ( Tai sitten opettaja on ylivertainen virtuoosi, jonka palkkiot liikkuu muutenkin tähtitieteellisissä sfääreissä.) Ei toi sun tienaama liksakaan mikään huono ole. Päinvastoin. ei ollenkaan, mutta kyllä sen eteen sai töitäkin tehdä, ja ne lapset on vaan niin rasavillejä, kun ne pääsee rumpujen taakse. varmaan voitte ymmärtää. :D Whatever happens, happens. |
ddrum54 27.05.2006 15:45:12 | |
---|
ei ollenkaan, mutta kyllä sen eteen sai töitäkin tehdä, ja ne lapset on vaan niin rasavillejä, kun ne pääsee rumpujen taakse. varmaan voitte ymmärtää. :D Ymmärrän kyllä. On noita vesseleitä mullakin pyöriny. Jos meinaa lähteä homma käsistä, niin vähennä rumpuja. Pelkkää basaria tai virveliä koko tunti. Niitä vituttaa niin paljon, että seuraavalla tunnilla ne kyllä kuuntelee. 2`n 4 |
Magiz 27.05.2006 21:10:17 | |
---|
kaikeksi onnekseni mä lopetin ton duunin. en enää jaksanu, ja koulunkäynti ja oma soirroharrastus kärsi. mulla oli 8h viikossa.. vähempikin imee mehut.. no mut rahaa tuli. :) Whatever happens, happens. |
Magiz 27.05.2006 21:14:30 | |
---|
voisin muuten täälläkin kysäistä, että miltä vuodelta on 177xxxx sarjanumero, jos joku vahingossa tietäisi. (en muista tarkkaa sarjanumeroa, olisko ollu 1770077.. tarkistan asian, ja korjaan jos on väärin) teräväkulmainen blue/olive badge, eli 69-79. Whatever happens, happens. |
hollmi-5 28.05.2006 19:12:39 | |
---|
1770077. Seitsemän numeroa. 17-lähtö. Vuosi 1979 on kyseessä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Magiz 28.05.2006 23:38:50 | |
---|
Seitsemän numeroa. 17-lähtö. Vuosi 1979 on kyseessä. tämän sinulta jo kuulinkin, mutta haluaisin muitakin mielipiteitä, sillä se sivu minkä mulle laitoit, ei ollut millään muotoa varma tietolähde tuohon.. Whatever happens, happens. |
hollmi-5 29.05.2006 08:38:01 | |
---|
Ludwigin numeroinnit eivät ole välttämättä "suurempi numero-uudempi rumpu" järjestyksessä. Badgeja on lätkitty runkoihin, jotka ovat odottaneet kasausta pitkään. Badgeämpäri on unohtunut hallin nurkkaan ja otettu käyttöön paljon myöhemmin. Siis vanhoja runkoja uudemmilla numeroilla ja päinvastoin. Tuo 17..... ja seitsemän numeroa on kuitenkin kaikkein selvimpien numerointien joukosta. Kaikki havainnot tukevat vuosilukua -79. Onko virvelin sisällä päivämääräleima? Vanhemmissa ja uudemmissa on, mutta 70-luvun lopun ja 80-luvun virveleissä ei niitä minun rummuissani ole. Vanhemmissa rummuissa se on päivälleen ja uudemmissa esim. numero 589 tarkoittaa toukokuuta 1989. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |