TheImp 13.04.2006 17:10:54 | |
---|
Mun mielestä sen groovemanin idean vois toteuttaa. Pistä grooveman vaikka uusi ketju pystyyn, ja siihen se kirjoituksesi sieltä asuinpaikkakunta-ketjusta. Halukkaat voivat sitten ilmottautua, ja pistää vaikka jotain yhteystietoja. Toimisko homma näin? Niin, ja sitten sieltä ketjusta voisi pitää kaikki muut kommentit poissa, niin, että ainoastaan nimet ja yhteystiedot näkyvät. Meikäläinen ainakin on mukana. Ja mielellään myös lista kamoista, joita olisi valmis lainaamaan. Ideahan on loistava ja voisin itsekin olla mukana. The Gods made heavymetal |
Alpha 13.04.2006 17:12:00 | |
---|
Ja mielellään myös lista kamoista, joita olisi valmis lainaamaan. Ideahan on loistava ja voisin itsekin olla mukana. Tämä on loistava idea. |
Peace 13.04.2006 17:21:11 | |
---|
Mukana ollaan. Mäntsälä |
Nolte 13.04.2006 17:37:34 | |
---|
Kyllä tuo voisi toimia jossain mielessä. Tosin, joutunee sitten väsäämään jonkinlaisen sopimuksen lainaajan kanssa allekirjoituksineen ja henkkareiden tarkistuksineen, että omat tavarat olisivat turvassa. Saattaa sitä paitsi jäädä kamojen lainailu liki tuntemattomille lähinnä teline-, kalvo- ja kapulatasolle. Mutta, hyvä niinkin. Periaatteessa olen mukana minäkin. Huono soittaja! |
Peicco 13.04.2006 23:30:20 | |
---|
Tietysti esim. pellit on melko arka lainauskohde, mutta niitä hyvin käsittelevälle kaverille nekin voisin lainata. Mitäs sanotte? Olisipa maailma näin helppo kohde. Mutta ei perkele ole. Mistä helvetistä kukaan tietää täysin tuntemattomasta jannusta, miten se sun välineitä käsittelee? Luota vaan joo "kun on kerran muuskoiden.net:istä". Niinkö? Onko se joku referenssi? Anonyymejä nettituttuja. Suosittelen varovaisuutta, kirjallisia vuokrasopimuksia tarkkoine ehtoineen. Joku saa tässä kuitenkin joskus turpaansa. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Alpha 13.04.2006 23:40:07 | |
---|
Suosittelen varovaisuutta, kirjallisia vuokrasopimuksia tarkkoine ehtoineen. Joku saa tässä kuitenkin joskus turpaansa. Tämä on niin totta kuin olla voi. Varovaisuutta pitää olla ja järkeä saa käyttää. Esimerkiksi Tarotin kovakätiselle kannuttajalle en kamojani lainaisi... |
markkuliini 14.04.2006 00:59:52 | |
---|
Tämä on niin totta kuin olla voi. Varovaisuutta pitää olla ja järkeä saa käyttää. Esimerkiksi Tarotin kovakätiselle kannuttajalle en kamojani lainaisi... Twist twist oli joskus vuosia jonkun rock-cover-bändi tms. kanssa samalla keikalla soittamassa meidän bändin jälkeen. Paikka oli pieni ja mun rummut jo valmiiksi lavalla. Bändin roudari tuli kysymään saako Twist vetää mun kamoilla. Oli pakko valehdella, että mulla ja rummuilla oli kiire toiselle keikalle. En kehdannut olla niuho ja sanoa suoraan, mutta rummuissa oli uuden ambassadorit, ja uusi A custom crash, ja muukin peltikattaus oli suht.ohutta ja kallista. Ja olin nähnyt Twistin keikoilla aiemminkin eikä siinä säästelty lyönnin voimassa yhtään. Ei siinä, hieno rumpali, mutta en halunnut ottaa riskiä. www.vasamayhtye.com |
Alpha 14.04.2006 01:02:31 (muokattu 14.04.2006 01:09:02) | |
---|
Twist twist oli joskus vuosia jonkun rock-cover-bändi tms. kanssa samalla keikalla soittamassa meidän bändin jälkeen. Osmo´s Cosmos? Vai kirjoitetaanko se vaan Osmos Cosmos... |
markkuliini 14.04.2006 01:16:05 (muokattu 14.04.2006 01:17:56) | |
---|
Osmo´s Cosmos? Vai kirjoitetaanko se vaan Osmos Cosmos... Ei se se ollu, joku pienimuotoisempi poppoo. En muista tarkemmin. Edit: Hehehe. Hyvä kuitti toi jälkimmäinen lause. En heti huomannutkaan. Tuli mullekin sellainen oivaltamisen kokemus. www.vasamayhtye.com |
Pieni rumpalipoika 14.04.2006 10:17:09 | |
---|
M.net on neroja täynnä! Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
moderndrummer88 14.04.2006 10:19:30 | |
---|
Edit: Hehehe. Hyvä kuitti toi jälkimmäinen lause. En heti huomannutkaan. Tuli mullekin sellainen oivaltamisen kokemus. selittäkää toki tyhmemmillekkin powertreblebassvolume |
markkuliini 14.04.2006 10:51:01 | |
---|
selittäkää toki tyhmemmillekkin Tsekkaa symbaalit multiin-keskustelun mun ensimmäinen avautuminen. www.vasamayhtye.com |
moderndrummer88 14.04.2006 10:52:52 | |
---|
Tsekkaa symbaalit multiin-keskustelun mun ensimmäinen avautuminen. no nyt aukes powertreblebassvolume |
Alpha 14.04.2006 10:53:33 | |
---|
Mistäpä sitä tietää. Saatan olla väärässä, mutta epäilen kuitenkin, että TE olette... |
afro 14.04.2006 19:05:52 (muokattu 14.04.2006 19:06:43) | |
---|
Olisipa maailma näin helppo kohde. Mutta ei perkele ole. Mistä helvetistä kukaan tietää täysin tuntemattomasta jannusta, miten se sun välineitä käsittelee?... Juu, toki varovainen täytyy olla. Ilmaisin itseni hieman epäselvästi, mutta tarkoitin tuolla "hyvin peltejä käsittelevällä kaverilla" lähinnä sellaista jannua, jonka soittotyylin tunnen, eli lähinnä tuttuja. Ja ainahan voi lainata ne halvat kakkospellit, jotka ovat hätätapauksessa paremmat kuin soittaa ilman peltejä. Niiden hajoaminen ei paljoa kirpaise, mutta saattaa pelastaa jonkun keikan. Tietysti kannattaa pitää järki päässä näissä lainaushommeleissa. Eivätköhän kuule Peicco kaikki laatusoittimien omistajat ole sen verran varovaisia instrumenttiensa suhteen, etteivät lainaa niitä kaikille aloitteleville metalliurpoille (ei herneitä, kits). Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
afro 14.04.2006 19:11:13 (muokattu 14.04.2006 19:11:24) | |
---|
Tämä lainaussysteemi olisi varmasti ihan toimiva tietyin varauksin. Hardwarea uskaltaa lainata tuntemattomammallekin, ja loppujen lopuksi kamojen lainaananto on aina lainaajan harkinnan varassa. Varmasti muutama keikka voitaisiin yhteispelillä pelastaa. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Pieni rumpalipoika 14.04.2006 19:36:17 | |
---|
Olin aikoinaan keikalla jossain ja unohdin pellit Kauniaisiin.Katoin kelloa ja totesin, et jos ajan _täysiä_ hakemaan, en ehdi. Noh. Menin nolona kuppilan pokelle juttelemaan aiheesta. Ajattelin, ettei voi löytyä peltejä mitenkään, kun oli pieni paikkakunta. Poke sano vaan, että ei hätää ja kävi puolessa tunnissa hakemassa jostain kamat ja vieläpä muistaakseni Paisteen Signaturet. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Pieni rumpalipoika 14.04.2006 19:39:08 | |
---|
Jatkan vielä, että ei suostunut poke ottamaan korvausta mitenkään. Tungin sille 200mk taskuun ja pyysin toimittamaan puolet lainaajalle. Meidän bändi oli cover-orkka Rumien miesten kerho ja vuosi 2001 tai 2002. Tunnistaako kukaan itseään tästä? Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Jaska 14.04.2006 19:54:29 | |
---|
Tunnistaako kukaan itseään tästä? Rumaks mieheks? |
moderndrummer88 14.04.2006 19:57:08 | |
---|
Rumaks mieheks? pakko myöntää powertreblebassvolume |