ddrum54 05.04.2006 23:12:32 | |
---|
Okei. Kuin lähellä teidän nuija on kalvoa? Mulla on n. vaakasuorassa taakse, eli enempää ei voi olla, osumatta jalkaan. ( Pedali on vanha Speed King, ei säädettävissä.) 2`n 4 |
harzza1 05.04.2006 23:36:45 | |
---|
Juu-u, mutta tässä käy juuri niin kuin on aikaisemminkin mainittu että temmon noustessa joutuu polkemaan jousia vastaan. Se se vasta raskasta onkin. Hitaalla temmolla varmasti ovat äärimmäisen kevyet jos jouset ovat kireällä. Löysät palauttavat aivan yhtä nopeasti. Kyse on vaan jalkatekniikasta ja reboundin hyödyntämisestä. kuntoa löytyy kyllä. voishan sitä koittaa löysälläkin miten lähteepi. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Bobana 06.04.2006 10:04:36 | |
---|
kuntoa löytyy kyllä. voishan sitä koittaa löysälläkin miten lähteepi. Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
HeavyMachinery 06.04.2006 10:12:20 | |
---|
Tekniikkaongelmaa ei pitäis olla koska erään tutun settiä kokeilin ja siinä oli Taman Iron Cobra powerglide tuplikset ja niillä polkeminen sujui paremmin kuin ikinä on minulla omalla setillä sujunut. Niistä en vain säätöjä kerennyt oikein katsoa. Itselläni on Flexi glidet mutta eikai niillä nyt suurta eroa polkemiseen Power glideihin verrattaessa voi olla ? Flexit ja powerit on kuin yö ja päivä... Mulla on flexi gildet ja ne on kyllä kevyimmät spedut mitä mulla on ikinä ollut. Koitas tällaisia säätöjä. 1. vapauta se footboardi osa niin alaskuin mahdollista ja laita samalla kertaa nuija kiinnikalvoon siis vapauta nuijakin. 2. nosta footboardia about 5mm silleen että nuija on kiinni kalvossa sitten lukitse nuija paikoilleen. 3. säädä nuijan etäisyys kohdalleen itsellä se on about reilu 5cm samalla kertaa footboardi nousee sopivaan asentoon. lukitse se siihen. 4.laita jouset todella löysälle, koita soittaa jos ei kiva niin kiri jousia kunnes tuntuma on hyvä..... Tuolla tavalla säädettynä ei tarvitse nostaa kantapäitä paljoa ilmaan kun soittaa joten rasitus on maks pieni.... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
harzza1 06.04.2006 10:21:04 | |
---|
Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. joo, mut yritän kuulua näihin extreme-polkijoihin ja kun viimeksi löysillä koitin, nopeus kusi pahasti. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Bobana 06.04.2006 12:54:50 (muokattu 06.04.2006 12:55:03) | |
---|
joo, mut yritän kuulua näihin extreme-polkijoihin ja kun viimeksi löysillä koitin, nopeus kusi pahasti. No eihän siinä mitään extremeä ole että sä vedät pää punasena kun vieressä kaveri vetää vähintään yhtä nopeesti kirjoittaen samalla päivän kauppalappua... Opettele tekniikka uusiksi niillä löysemmillä niin huomaat mitä minä ja muutkin ovat tarkoittaneet. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
harzza1 06.04.2006 13:05:16 (muokattu 06.04.2006 13:06:39) | |
---|
No eihän siinä mitään extremeä ole että sä vedät pää punasena kun vieressä kaveri vetää vähintään yhtä nopeesti kirjoittaen samalla päivän kauppalappua... Opettele tekniikka uusiksi niillä löysemmillä niin huomaat mitä minä ja muutkin ovat tarkoittaneet. kuulostaa niin ammattilaisen sanoilta (ja ilm. myös kokemuksen), että pitäähän se uskoa E: /sarkasmi Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Bobana 06.04.2006 13:56:57 | |
---|
kuulostaa niin ammattilaisen sanoilta (ja ilm. myös kokemuksen), että pitäähän se uskoa E: /sarkasmi No senkus hakkat sitten päätäsi seinään. Mulle aivan sama. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Youni 06.04.2006 14:00:44 | |
---|
Jouset toimivat palauttajina. Mitä enemmän osaa hyödyntää reboundia sitä vähemmän jousia tarvitsee apuna. Mitä vähemmän jousia käyttää sitä kevyemmät pedaalit ovat polkea. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
harzza1 06.04.2006 14:07:44 | |
---|
Jouset toimivat palauttajina. Mitä enemmän osaa hyödyntää reboundia sitä vähemmän jousia tarvitsee apuna. Mitä vähemmän jousia käyttää sitä kevyemmät pedaalit ovat polkea. silti perusjouset jäykimmilläänkin ovat todellä löysät. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Youni 06.04.2006 14:08:43 | |
---|
silti perusjouset jäykimmilläänkin ovat todellä löysät. Riippuu pedaalista ja tottumuksista. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
ddrum54 06.04.2006 14:41:23 | |
---|
No senkus hakkat sitten päätäsi seinään. Mulle aivan sama. Yritä ny näille sitte... 2`n 4 |
Bobana 06.04.2006 15:31:06 | |
---|
Yritä ny näille sitte... Aivan. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
moderndrummer88 06.04.2006 15:33:30 | |
---|
harzza1 ounaa powertreblebassvolume |
harzza1 06.04.2006 19:19:07 (muokattu 06.04.2006 19:23:32) | |
---|
Yritä ny näille sitte... sanoo herra joka ei ole testannut tuplapedaalia? vähän tuntuu vaan. laitoin tuosta eliminaattorista löysemmälle jouset ja ihan hyvinhän noilla lähti. tatsi on vaan vähän eri, niin pitää totutella. E: ei millään pahalla. nyt puhuttiin todellakin nopeudesta. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Shitmanek 06.04.2006 19:24:01 | |
---|
sanoo herra joka ei ole testannut tuplapedaalia? vähän tuntuu vaan. laitoin tuosta eliminaattorista löysemmälle jouset ja ihan hyvinhän noilla lähti. tatsi on vaan vähän eri, niin pitää totutella. E: ei millään pahalla Muistelisin kyllä että ddrum54:llä oli Yamahan suoravetotuplat joskus. Ja minusta tuntuu että sinulla on vähän ylimielinen asenne. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
harzza1 06.04.2006 19:24:50 (muokattu 06.04.2006 19:26:20) | |
---|
Muistelisin kyllä että ddrum54:llä oli Yamahan suoravetotuplat joskus. Ja minusta tuntuu että sinulla on vähän ylimielinen asenne. niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan E: you know oon kato vissiin väärässä kun oon polkenu vuosia jouset tiukalla. olen pahoillani. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Deino 06.04.2006 22:10:44 | |
---|
E: you know oon kato vissiin väärässä kun oon polkenu vuosia jouset tiukalla. Niin on Derek Roddykin kun polkee jouset maksimikireydellä. Deino vaan |
Migo 06.04.2006 22:14:44 (muokattu 06.04.2006 22:15:00) | |
---|
Hei, antakaa nyt kaikkien kukkien kukkia. Itse sanon tähän, että tykkään löysästä. Niinpä.. |
Bacchus 06.04.2006 22:24:32 | |
---|
Itse sanon tähän, että tykkään löysästä. Hoho! No mikäs siinä, jokainen makunsa mukaan. ;) |