Aihe: Pearl ELX tuplasetti..
1 2 3
Hulfok
29.03.2006 15:40:58
No pistä nyt ihmeessä linkki tänne. Vaatimukset olivat siis 2 basaria, 5 tomia ja virveli. Uutena.

Plus hw tietenkin...
Niskamies
29.03.2006 15:41:03
Mitä sitten?

Omistajat tuntuvat ylistävän sitä maasta taivaisiin.

No pistä nyt ihmeessä linkki tänne. Vaatimukset olivat siis 2 basaria, 5 tomia ja virveli. Uutena.

Topikin aloittaja ei sanonut että noi olisi vaatimukset. Pisti vaan linkin mielestään hienoon settiin.
More is more.
LumPus
29.03.2006 15:44:33

Se, että sun mielestä se ei ole kovin hyvä, ei tee siitä mielipiteestä absoluuttista totuutta. Se on vain mielipide. Voisikohan se että omistajat ylistävät näitä, kertoa jotain siitä että he pitävät seteistään. Eli ei ne nyt ehkä ihan sudet olekkaan kaikilta osin.

Topikin aloittaja ei sanonut että noi olisi vaatimukset. Pisti vaan linkin mielestään hienoon settiin.

No niinno, mutta kai se vähän osviittaa antaa minkäsuuntaista settiä ollaan hakemassa.
Nolte
29.03.2006 15:44:52

No mutta, onhan se ihan hyvä setti hintaluokassaan, käsittääkseni.

Höpö höpö. Ei se sitä linkkiä umpimähkään siihen valinnut.
Huono soittaja!
Niskamies
29.03.2006 15:58:27
Se, että sun mielestä se ei ole kovin hyvä, ei tee siitä mielipiteestä absoluuttista totuutta. Se on vain mielipide. Voisikohan se että omistajat ylistävät näitä, kertoa jotain siitä että he pitävät seteistään. Eli ei ne nyt ehkä ihan sudet olekkaan kaikilta osin.

Emmä ELX:iä huonoiksi ole missään vaiheessa sanonut. Kunhan vaan totesin (ja edelleenkin totean) että laatumerkkien top-of-the-line mallistot ovat elx:iä huomattavasti parempia.

Itse ostaisin pienemmän setin laadukkaita rumpuja. Tulee pitkällä tähtäimellä halvemmaksi. Mutta itsehän siitä loppupeleissä päättää.

Just my two cents.
More is more.
LumPus
29.03.2006 16:07:09 (muokattu 29.03.2006 18:16:56)
Emmä ELX:iä huonoiksi ole missään vaiheessa sanonut. Kunhan vaan totesin (ja edelleenkin totean) että laatumerkkien top-of-the-line mallistot ovat elx:iä huomattavasti parempia.

Itse ostaisin pienemmän setin laadukkaita rumpuja. Tulee pitkällä tähtäimellä halvemmaksi. Mutta itsehän siitä loppupeleissä päättää.

Just my two cents.

Mutta kerro meille, oi bassonsoiton Jari Litmanen, miten ihmeessä se, että laatumerkkien top-of-the-line setit on ELX:siä paremmat, liittyy tähän yhtään mitenkään?? meikäläisenkin MMX Shellpackin ovh oli parisataa yli tuon mitä tuo koko setti hardwareineen käsittää, ja se ei toteuta tuon "suuntaa antavan" linkin ideaa muutamassakaan mielessä:
-se ei ole mitä haetaan
-se on kalliinpi
-siinä ei kenties ole tarpeeksi pönttöjä
-se, että siitä saa soittovalmiin setin vaatti vielä noin tonnin sijoitusta lisää.

Tässä oli yksi esimerkki top-of-the-linesta. Jos on rahaa varattu keskinkertaiseen pakettiautoon jotta saadaan jotain kamaa mahtumaankin kyytiin ja kysytään neuvoja, ei ketään hyödytä vinkki että osta mersun A-sarjalainen. Se kun ei palvele kyseistä asiaa mitenkään.

Kunnioittavasti, joskin turhautuneena
Juuso Jauhiainen
Arpakuutio
30.03.2006 08:16:30

No niinno, mutta kai se vähän osviittaa antaa minkäsuuntaista settiä ollaan hakemassa.

Kyl mä vähä tollast suurempaa olisin ettimäs.. Eiks kaikki noi ELX:ät oo poppelirunkosii? Tai jos hankkis saman mut SBX-sarjaa.. SBX:ssä on kuitenki laadukkaampaa puuta..
Keppikeksi
30.03.2006 08:41:10
Kyl mä vähä tollast suurempaa olisin ettimäs.. Eiks kaikki noi ELX:ät oo poppelirunkosii? Tai jos hankkis saman mut SBX-sarjaa.. SBX:ssä on kuitenki laadukkaampaa puuta..

Hinta sitten nouseekin urakalla jos Sessions- sarjaan päädyt. Mutta jos se raha ei ole este niin mikäs siinä. Itse ainakin Sessionsit mielummin ottaisin. Taitaa tuohon 1800€ pintaan saada vain basari, 3 tomia, virveli plus hw yhdistelmän. Joten lisää rahaa joudut laittamaan.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Akahito
30.03.2006 08:42:57

Eli pakko olla tublabazzariij ja viis tomiij ja paljo peltei? :) Koska sitä rahaa tuntuu olevan, hyödynnä ne nyt johonkin Oikeasti hyvään. SBX on erittäin oivallinen vaihtoehto, eivätkä ole pahan hintaisiakaan. Muita saman hintaluokan settejä esim. Sonor Force 3005, Mapex Pro-M, Premier Artist.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Keppikeksi
30.03.2006 11:02:52
Eli pakko olla tublabazzariij ja viis tomiij ja paljo peltei? :) Koska sitä rahaa tuntuu olevan, hyödynnä ne nyt johonkin Oikeasti hyvään. SBX on erittäin oivallinen vaihtoehto, eivätkä ole pahan hintaisiakaan. Muita saman hintaluokan settejä esim. Sonor Force 3005, Mapex Pro-M, Premier Artist.

No totta niiq hitossa mitä sää oikee kuvittelet??!?!?! :D

Mutta juu. Samoilla linjoilla Akahiton kanssa. Jos suoraan pakko saada iso setti niin osta, mutta jos jaksat edes hetken odotella - osta parempi.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Arpakuutio
30.03.2006 11:04:20

Ku onhan mulla toi tuplapedaali kuitenki nytte ni vois aluks hankkii jonku mis on vaa yks bassari mut pitäähän siihen kuitenki puomitelineet hankkii ku mä haluun ne tomit! Voisin varmaa vaihtaa sen 13" vaiks 8" jos se nyt mitenkää on mahdollist ku noit on sit aika sairast alkaa virittelee..
Ar1
30.03.2006 15:29:42
En oo kaikkia lukenu, mutta ootko just alottanu soittaa rumpuja. Kuten todettu on ettei aivan heti kannata tuplasettiä ostaa, vaikka tekisikin mieli megadethia kuunneltuaan ostaa setti, jossa on mahdollisimman paljon kamaa.

Eli ehdotan samaa kuin edelläkin että ostat pienemmän mutta laadukkaamman setin ensin ja sitten jos muutaman vuoden päästä vieläkin haluat rymistelymonsterisetin, niin täydennä settiä. Luultavasti kadut muutaman kuukauden päästä jos nyt ostat tuon ison setin.

T: Megadeth on hyvä bändi.
Capish!
Arpakuutio
30.03.2006 15:40:06

Olen soitellu reippaat vuoden ja olen soittanu isollakin setillä ja tykästyin sellaseen ja haluan itsellekin sellasen! Olen hakannut jo ihan tarpeeksi sellaista pikku settiä johon alan jo pikkuhijaa kyllästyä.. Muutenkin ihan mopo setti.. Yamahan Rydeen 13" virpal.. En itse kylläkää tykkää yhtään siitä.. Haluasin kuitenkin laadukkaaman ja ison setin kohtuullisella hinta/laatusuhteella..
hgr
30.03.2006 15:53:24
Minäkin kyllä suosittelisin keskittymään olennaiseen ja unohtamaan tuplasetit viidellä tomilla jos olet vasta vuoden soittanut.

Eipä silti, jos se tuplasetti on pakko saada niin siitä vaan.
yrmy
30.03.2006 18:26:59
Jos haluaa värillä ei ole väliä ja haluaa säästää 200e niin on sitten tietysti tämä: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_27/products_id/123

Eikös EX ja ELX ole molemmat poppelia, mutta vain pinta on erillainen?
Roster
30.03.2006 18:46:01 (muokattu 30.03.2006 18:47:36)
Hinta sitten nouseekin urakalla jos Sessions- sarjaan päädyt. Mutta jos se raha ei ole este niin mikäs siinä. Itse ainakin Sessionsit mielummin ottaisin. Taitaa tuohon 1800€ pintaan saada vain basari, 3 tomia, virveli plus hw yhdistelmän. Joten lisää rahaa joudut laittamaan.

Kts. http://www.rautakanki-ontheroad.com/index.php?sivu=huuto

Sieltä voi huutaa itselleen Session tuplasetin kiertueen päätteeksi!
Jaska
30.03.2006 18:58:35
Sieltä voi huutaa itselleen Session tuplasetin kiertueen päätteeksi!

Ja ovat vielä 13" tomin ottaneet 14" sijasta. Hyi saatana.
south_of_heaven
30.03.2006 19:36:27
jos tunnet tosiaan tarvitsevasi noin isoa settiä, osta toki. Kyllä tolla vetää.

mietin kokoajan että joku sanoo: "Hei mulla on noin paljon rahaa taidanki ostaa ku sä et ole!" Mutta ei täällä niin vittumaista porukkaa ole
ilmoitti South_of_Heaven
Hakki
30.03.2006 21:02:54
ELX on kyllä laadultaan EX:ää parempi. Mutulla mennään, mutta muistaakseni eroa oli muuallakin kuin pintakäsittelyssä.

Mutta joo, kyllähän tuolla kiskalla soittaa vaikka missä. Ei tarvii hävetä keikalla tai studiossa, kyllä tuosta saa hyvät saundit irti. Tietty jos lähtee kultakorvien kokoontumisajoihin soittamaan niin kommenttia voi tulla, mutta hyvät pelit on.

Hinnassa on varmaan hiukan neuvotteluvaraa tuosta vielä alaspäin.

Ei kuitenkaan kannata hankkia fiksaatiota yhteen tiettyyn rumpusettiin. Niitä tulee ja menee. Kannattaa vähän katsella vielä ympärilleen.
while(true) {play(metal);}
Cirya
31.03.2006 00:11:57 (muokattu 31.03.2006 00:12:31)
..joo ei mitään
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)