Aihe: Hyvä china??
1 2
Mr. Morrow
28.03.2006 17:31:55
Onks teil mitää tietoo muute tost Staggin Myra sarjast? Ajattelin ostaa sellasen crashin viäl.. Sellane Myra 16"... 100e.. Ku emmä osaa päättää mitä mä nyt aion ostaa!!
Mulla on hevipeltinä Myran 18" rock crash. Käytän aika paljon kompissa.
Aika hitaasti syttyvä, hiukan "sähisevä", maanläheinen ja möyhevä.. =)
Ostin kokeilematta, eli vertailukohteita ei samasta sarjasta ole, mutta tyytyväinen kyllä olen. Varmasti hintansa väärti!
Ja puheet Staggien kestävyydestä ei kyllä omalla kohdallani ainakaan pidä paikkaansa. Oon nyt 1,5v paiskonu tätäkin peltiä muutaman kerran viikossa, eikä minkään näkösiä merkkejä hajoamisesta! (kop, kop)
Pelti on kaikenlisäks vielä epäkesko, eli kääntyy aina samoin päin soitettaessa. Se kyl kyrsii, kun välillä tekee oikein pahaa soittaa aina vaan siihen samaan kohtaan.

Tämä teksti tiivistettynä: KOKEILE! =)
So not!
Arpakuutio
29.03.2006 08:22:55

joo no ei sit varmaa muuta ku musakauppaa käymää tänää sitte.. Kyl mä aina noist staggeist saan hintaa laskettuu jonki verran.. Suhteita on! :D
Bacchus
29.03.2006 11:12:13
Suositelkaas jotai hyvää china peltii.. Vanhaan tuli halkeama joten päätän hankkii uuden ja isomman. Vanha oli vain 8".. Sit hintaluokka on semmone et 200e on maksimi.. Etin sellasta mistä lähtee erittäin agressiivinen ja voimakas ääni.. :D

Paisteelta 18"-20" Novo China.
Lord Torment
29.03.2006 18:59:27
Yksilöitähän nämä, mutta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=99612
Mulla on tämmönen ja potkii! Aggressiivinen ja äänekäs. Kovaahan sitä joutuu soittaan, jos haluaa, että sähisee.
Eikä ole paha hinta tuolla torilla. Kokeile! Jos ei miellytä --> kiertoon. Kyllä siitä omat pois saa.

Mulla myös samanmoinen, hyvähän se on.
Deino
30.03.2006 11:14:27

Paisteelta 20" 2002 China.
Deino vaan.
Arpakuutio
30.03.2006 11:19:25

Tä on kyl kohtuu hintane mut pitäis käydä testailemas tätä varmaa.. Onks kokemuksii?

Linkki: http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=6102&mgid=33&sgid=336
Migo
30.03.2006 11:28:14
Tä on kyl kohtuu hintane mut pitäis käydä testailemas tätä varmaa.. Onks kokemuksii?

Linkki: http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=6102&mgid=33&sgid=336

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=3334&mgid=33&sgid=260 tuosta halvemmalla ja paremmalla soundilla.
Niinpä..
moderndrummer88
30.03.2006 11:31:13
http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=3334&mgid=33&sgid=260 tuosta halvemmalla ja paremmalla soundilla.

juuri näin
powertreblebassvolume
Arpakuutio
30.03.2006 11:33:54

Juu oon kyl tuotakin ajatellu.. Kävin tossa eilen kokeilemas Staggin 18" DH Chinaa ja kyl se aika agressiivisen tuntune oli.. Hintaa löytyy sellaset 115e..
Mr. Morrow
30.03.2006 12:18:07
Wuhan. piste.
So not!
HeavyMachinery
30.03.2006 16:42:16

Wuhan. piste.

Mistäs moinen mieltymä ?

Masterwork on mun oma suosikki Siinnä on sitä jotain mitä wuhaneista uupuu.....
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
Mr. Morrow
30.03.2006 18:16:16
Mistäs moinen mieltymä ?

Masterwork on mun oma suosikki Siinnä on sitä jotain mitä wuhaneista uupuu.....

No Masterworkia en oo kyl päässy kokeileen, mut omien kokemuksien mukaan Wuhan on ainakin mun juttu. Kauneus piilee katsojan korvassa...?!!!??
So not!
fox
30.03.2006 19:07:32

Wuhan. piste.

Jos tarkoitetaan niit Woodwindsin (ainakin) tuomia originaali-kiinapeikkoja, niin komppaan. Tai toki, mitä kukin sitte china-pelliltä tahtoo.
Lähempää käyttöä ja pitkällinen suhde on ollu tuohon Huang Long- nimiseen peltiin, joka on tosiaan Wuhanissa tehty.
Toisena on ollut pitkään Paisteen Signature-sarjan Heavy China, joka on vähän kliinisen kirkas ja koliseva. Toki johonkin sopii vallan mainiosti, siksipä se tuolla onkin.
Mutta siis, jos haluaa oikein juhlallista china-peltiä, niin eiku Woodwindsiin..
On jotain aivan toista kuin nuo prässätyt "Wuhan"-logoiset. Toki ne on halpoja.. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Bobana
31.03.2006 08:56:56
Toisena on ollut pitkään Paisteen Signature-sarjan Heavy China, joka on vähän kliinisen kirkas ja koliseva. Toki johonkin sopii vallan mainiosti, siksipä se tuolla onkin.

Paisteet kolisee ja rämisee aina hieman. Jakaa mielipiteet mutta itse pidän.
Tosi kolina about nelinkertaistuu kun mennään Sig. ja 2oo2:sta halvempiin malleihin.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
miän vain
31.03.2006 13:20:03

Mutta siis, jos haluaa oikein juhlallista china-peltiä, niin eiku Woodwindsiin..

Sama juttu.

Noissa riittää sävyjä ja soundeja. Kestäviäkin tuntuisivat olevan, ilman ongelmia on menty kohta kolme vuotta.
Tohtori myhäilee...
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
savopie
31.03.2006 15:37:28
Juu tuo kupu on kyllä erikoinen. Esim turha tunkea pearlin siipimutterin kanssa ilman mitään lisäfelttejä. Tama on taas tässä paras ja sen muovimutteri sopii sinne joten ei tarvii ylimäärästä ;)

Suosittelen Meinlin Soundcaster Custom 18" Chinaa. On korvaani pirun hyvänkuulonen ja mahtuu tuohon sun budjettiis just ja just

Tää on aivan totta, mä jouduin taistelemaan oman shainani kanssa jonkun aikaa ennen kuin luonnistui. Nimenomaan pearlin siipimutterin kanssa, ne uudet muoviset pearlin "sulkeutuvat mutterit" toimisivat varmaan myöskin.
roisto PERKELEE!!!
komppaaja
31.03.2006 20:30:57
Parasta mitä rahalla saa, testattu on! Jos kohta löytyy ylim. 169 €, niin ostan itse!:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=95527
Modern music is as dangerous as narcotics...
ultra
01.04.2006 10:49:10
jos haluaa oikein juhlallista china-peltiä, niin eiku Woodwindsiin.

Komppia. Mulla ei ollut rahasta kiinni silloin kun kinkki piti saada. Koko markkinoiden tarjonnan kävin kolistelemassa noin kolmeen kertaan, mutta en vaan saanut sitä mitä halusin. Jotenkin tuntui sitten nololta ostaa yllä mainitusta puodista symbaali hintaan 55€. Se on ihan v*tun hyvä!
I'm a gooner
Migo
01.04.2006 18:51:27
Komppia. Mulla ei ollut rahasta kiinni silloin kun kinkki piti saada. Koko markkinoiden tarjonnan kävin kolistelemassa noin kolmeen kertaan, mutta en vaan saanut sitä mitä halusin. Jotenkin tuntui sitten nololta ostaa yllä mainitusta puodista symbaali hintaan 55€. Se on ihan v*tun hyvä!

Näin on. Mukava puoti muuten tuo.
Niinpä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)