JGroover 05.04.2006 23:02:54 | |
---|
Aika kiperä tilanne kyllä.. Samana iltana muistaakseni Giant Robot 6. Linjalla, mutta... ehkä mä päädyn tonne jazzeille. :) -No Great Pretender- |
J. Cool 06.04.2006 00:00:31 | |
---|
Aika kiperä tilanne kyllä.. Samana iltana muistaakseni Giant Robot 6. Linjalla, mutta... ehkä mä päädyn tonne jazzeille. :) ei mee edes tiukalle! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
the_anaster 07.04.2006 20:20:47 | |
---|
Kuulin kaverin kaiman tutulta, että Novakin kari pitäis ilmasen klinikan perjantaina. |
Master 07.04.2006 23:26:21 (muokattu 08.04.2006 00:57:16) | |
---|
Kuulin kaverin kaiman tutulta, että Novakin kari pitäis ilmasen klinikan perjantaina. Tekis mieli mennä kattoon kun Novakki soittaa. |
J. Cool 08.04.2006 21:38:09 | |
---|
Kuulin kaverin kaiman tutulta, että Novakin kari pitäis ilmasen klinikan perjantaina. jep, mutta nää ei oo satavarmoja... Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Leka28 11.04.2006 14:43:19 | |
---|
Nyt on varattu Garylle lentoliput Los Angelesista Helsinkiin ja takas. Mahtavaa!!! Huh, helpotti pieni epätietoisuus juurikin äsken. Klinikka on perjantaina 28.4. Iltapäivällä, tarkemmat tiedot pikapuolin. Tää on mulle henkilökohtaisesti iso juttu. Ympyrä sulkeutuu. Keikalla luvassa ihan pari rumpusooloa, heh. |
Bacchus 11.04.2006 15:11:06 (muokattu 11.04.2006 15:11:39) | |
---|
Nyt on varattu Garylle lentoliput Los Angelesista Helsinkiin ja takas. Mahtavaa!!! Huh, helpotti pieni epätietoisuus juurikin äsken. Klinikka on perjantaina 28.4. Iltapäivällä, tarkemmat tiedot pikapuolin. Tää on mulle henkilökohtaisesti iso juttu. Ympyrä sulkeutuu. Keikalla luvassa ihan pari rumpusooloa, heh. Perhana, hieno homma. Hyvä, että saadaan vähän sisäpiirintietoa.;) Tarkemmat aikatulut kiinnostaa, sitten kun varmistuvat. Pakkohan tuonne on tulla tsiigailemaan. |
J. Cool 11.04.2006 19:01:50 | |
---|
jeah! Nähdään klinikalla! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
the_anaster 11.04.2006 19:49:09 | |
---|
Mä oon kans menossa, että kiitos Lekalle tarkemmista tiedoista (: |
markkuliini 11.04.2006 22:41:27 | |
---|
No voi paska! En pääse.... En päässyt sinne Bissonetenkaan kliniikalle. Höh! www.vasamayhtye.com |
J. Cool 25.04.2006 23:02:24 | |
---|
Elikkäs klinikasta varmaa infoa: ajankohta: perjantai 28.4. klo 1630 sijainti: Espoon kulttuurikeskus, louhisali sisäänpääsy: ilmainen Itse keikkahan on lauantaina, liput kannattaa hommata etukäteen... Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
J. Cool 01.05.2006 22:30:06 | |
---|
reissusta ja vapusta pikkuhiljaa toivuttu. novak oli kyllä hurja jäbä. veti timmisti klinikalla vaikka oli jenkkien aikaa keskellä yötä. itse keikka oli mielettömän kova. novakin lisäksi lauteilla guest starboina pyörivät marzi ja pekka kuusisto. vaikea kuvitella näin kovatasoista ja superlahjakkuuksien täyttämää keikkaa suomeen. Novak oli itsekin erittäin otettu soittoseurastaan. Suhteellisen hyvin, kun otetaan huomioon, että herra on tainnut soittaa aikalailla kaikkien alan kovimpien muusikoiden kanssa. samalla reissulla tuli katseltua mm. arturo sandovalia. tulista lattarikamaa ja jazziakin tuli välillä pöyristyttävään n. 480bpm tempoon (tsekkasin jälkeenpäin liveDVD:ltä). Kova reissu kaikenkaikkiaan. huhhuh. näitä lisää. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Niskamies 02.05.2006 00:13:17 | |
---|
Lee Konitzin bändi oli äärettömän kova. LKT oli aika jees, mutta Kontitzin veto oli aivan timanttinen. More is more. |
Bacchus 02.05.2006 12:03:07 (muokattu 02.05.2006 12:03:16) | |
---|
reissusta ja vapusta pikkuhiljaa toivuttu. novak oli kyllä hurja jäbä. veti timmisti klinikalla vaikka oli jenkkien aikaa keskellä yötä. itse keikka oli mielettömän kova. novakin lisäksi lauteilla guest starboina pyörivät marzi ja pekka kuusisto. vaikea kuvitella näin kovatasoista ja superlahjakkuuksien täyttämää keikkaa suomeen. Novak oli itsekin erittäin otettu soittoseurastaan... Perhana kun jäi itseltä tuo klinikka väliin... Tän hehkutuksen jälkeen ketuttaa vielä enemmän. Prkl J.Cool.;) |
J. Cool 02.05.2006 21:40:04 | |
---|
Perhana kun jäi itseltä tuo klinikka väliin... Tän hehkutuksen jälkeen ketuttaa vielä enemmän. Prkl J.Cool.;) auts, nyt missasit ison. lee konitz oli melkoisen häröä kamaa. hassuja säveliä, kilkuttelua ja kolkuttelua. bändistä ei oikeen kukaan tienny, että miten biisit lopettais tai mitä soittais. en tiiä sitten piristykö loppupuolelle. tais yleisö nukkua penkeissä. Ite kattelin sitä vähän aikaa ja sit mentiin telttaan tsekkaamaan arturo sandoval, joka siis tosiaankin oli loistava kokemus. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Niskamies 02.05.2006 21:58:05 | |
---|
auts, nyt missasit ison. lee konitz oli melkoisen häröä kamaa. hassuja säveliä, kilkuttelua ja kolkuttelua. bändistä ei oikeen kukaan tienny, että miten biisit lopettais tai mitä soittais. en tiiä sitten piristykö loppupuolelle. tais yleisö nukkua penkeissä. Ite kattelin sitä vähän aikaa ja sit mentiin telttaan tsekkaamaan arturo sandoval, joka siis tosiaankin oli loistava kokemus. Huono maku sulla;) Mun mielestä Konitz veti niin täydellisesti ja hienosti kun tollasta free-kamaa vaan voi vetää. Rumpali todella osas ottaa saundin irti niistä rummuista, ja lähti muuten hirveän suuri määrä sävyjä siitä moposetistä! More is more. |
J. Cool 02.05.2006 22:06:12 | |
---|
Huono maku sulla;) Mun mielestä Konitz veti niin täydellisesti ja hienosti kun tollasta free-kamaa vaan voi vetää. Rumpali todella osas ottaa saundin irti niistä rummuista, ja lähti muuten hirveän suuri määrä sävyjä siitä moposetistä! hoho! mä oon kyllä tyytyväinen omaan makuuni ; ) ite taidat olla melkonen outo lintu (massaan verrattun) musamaun suhteen, mutta eikai sitä nyt kaikkien tartte samoista tykätä. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Niskamies 02.05.2006 22:07:51 | |
---|
hoho! mä oon kyllä tyytyväinen omaan makuuni ; ) ite taidat olla melkonen outo lintu (massaan verrattun) musamaun suhteen, mutta eikai sitä nyt kaikkien tartte samoista tykätä. Juu, ei ole tollainen free ihan mun suosikkikamaa. Mutta se ei sitä seikkaa poista että kys. bändi veti todella helmesti sitä. More is more. |
Epämuusikko 02.05.2006 23:36:09 | |
---|
Joey Baron on aivan loistava. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Niskamies 02.05.2006 23:37:03 | |
---|
Joey Baron on aivan loistava. Jep, siinä oli kyllä oikein viimeisenpäälle hienoa rumpalointia. Sai uskomattoman määrän saundeja irti todella pelkistetystä setistä. Ja se tatsi... More is more. |