Aihe: tanssii tahtien kanssa..
1 2 3
mats petter
28.03.2006 14:17:26
sä et kyllä tiedä mistään mitään.

Uskoisin tietäväni useimmista asioista huomattavasti enemmän kuin sinä, arvon Myggan, ainakin ääliömäisen vastauksesi perusteella. Kysymyksessä oli minun mielipiteeni asiasta, jota saa kommentoida, niin kuin täällä monet ovat tehneetkin.
Fuzzy Boner
28.03.2006 14:34:35 (muokattu 28.03.2006 14:58:05)
Uskoisin tietäväni useimmista asioista huomattavasti enemmän kuin sinä, arvon Myggan.

Hmm... Tästä asiasta sä et selkeesti kyllä näytä tietävän; mutu-tuntumalla puhut..

Eiköhän bändi soita niitä versioita minkä mukaan tanssijat treenaavat, ei ne oo originaaleja tai originaalityylejä ne versiot useinkaan. Kompit on suoraan sieltä yks yhteen otettu.
MÖLLISTY
M.i.k.key
28.03.2006 15:11:40 (muokattu 28.03.2006 15:21:13)
Uskoisin tietäväni useimmista asioista huomattavasti enemmän kuin sinä, arvon Myggan, ainakin ääliömäisen vastauksesi perusteella. Kysymyksessä oli minun mielipiteeni asiasta, jota saa kommentoida, niin kuin täällä monet ovat tehneetkin.

No tekee mieli kommentoida sillä tapaa että et taida groovesta hirveästi mitään ymmärtää.
Kaikkia ohjelmia en ole nähnyt, mutta Ala-Kojolan soittoa muissa yhteyksissä paljonkin ja ai että sitä grooven juhlaa.

p.s. Mygganillakin on muuten aika hyvä groove ja knowhow monista asioista, se vaan töksäyttelee tuommoisia ääliömäisiä vastauksia joka väliin ja sillä on semmoisen paskan jätkän maine!
Möllisty!
Fuzzy Boner
28.03.2006 15:21:02

p.s. Mygganillakin on muuten aika hyvä groove ja knowhow monista asioista, se vaan töksäyttelee tuommoisia ääliömäisiä vastauksia joka väliin ja sillä on semmoisen paskan jätkän maine!

Joo ja se on tosi läski ja mä oon 2metriä.

Joo. Ala-Kojolaa ilmavampaa groovea saa matsipetteri hakea ihan mistä vaan, ei nimittäin mitään kysyttävää, TOIMII!
MÖLLISTY
Pieni rumpalipoika
28.03.2006 15:36:40

Missäs välissä Pussy ja Mikkey teidän grooven ymmärrys on kehittynyt, kun kuiteski ootte koko ajan itä-Suomen paareja humpallanne sulostuttamassa? Vai Casion rumpukoneko se taas olikin opettajana? Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Peicco
28.03.2006 15:45:47
Missäs välissä Pussy ja Mikkey teidän grooven ymmärrys on kehittynyt, kun kuiteski ootte koko ajan itä-Suomen paareja humpallanne sulostuttamassa?

Humpan jälkeen kaikki groovaa ihan kybällä.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
M.i.k.key
28.03.2006 15:54:22
Missäs välissä Pussy ja Mikkey teidän grooven ymmärrys on kehittynyt, kun kuiteski ootte koko ajan itä-Suomen paareja humpallanne sulostuttamassa? Vai Casion rumpukoneko se taas olikin opettajana? Hoho.

Tekevälle sattuu...

(eli tsägällä)

hoho
Möllisty!
mats petter
28.03.2006 16:13:15
Rumpalien välinen solidaarisuus on tietty ihan kiva asia, pienessä maassa kun ollaan...
Fuzzy Boner
28.03.2006 17:17:28
Rumpalien välinen solidaarisuus on tietty ihan kiva asia, pienessä maassa kun ollaan...

No mut se ei ole edes makuasia etteikö Ala-Kojolan soitto toimisi.
MÖLLISTY
mats petter
28.03.2006 17:24:18
No mut se ei ole edes makuasia etteikö Ala-Kojolan soitto toimisi.

Itse asiassa mua ei kiinnosta hevonvitunhumppaa kuka siellä r-rioskin takana on, mielestäni raskasta on. Tulkaa ja ampukaa mutta sanassani pysyn.
Fuzzy Boner
28.03.2006 17:27:34
Itse asiassa mua ei kiinnosta hevonvitunhumppaa kuka siellä r-rioskin takana on, mielestäni raskasta on. Tulkaa ja ampukaa mutta sanassani pysyn.

Sehän on vaan mukavaa kun on mielipiteitä. Ei kukaan ketään ammu, päinvastoin.

Mut vieläkin sanon uudelleen saman kun aiemmin: Eiköhän bändi soita niitä versioita minkä mukaan tanssijat treenaavat, ei ne oo originaaleja tai originaalityylejä ne versiot useinkaan. Kompit on suoraan sieltä yks yhteen otettu. Ihan yhtä raskaita ne on nauhallakin ne versiot.
MÖLLISTY
markkuliini
28.03.2006 19:44:49

Luulis kiinnostavan kun oikein keskustelun siitä aloitit. Mutta kiinnostais kuulla lisää tuosta Umo-hommasta, että onko paljonkin kokemusta, kuka ollut "mättämässä" silloin jne. jne.

Älä oo noin agressiivinen, susta saa sellaisen kuvan että haastat vain riitaa... :)
www.vasamayhtye.com
laulava runpali
28.03.2006 19:48:05
(.. mutta miksi bändi soittaa niin helkutin raskaasti? Paso doblesta tehtiin joku hevihumppa ja soulbiisit soitetaan kun rokkia)

Olen samaa mieltä asiasta, ihmeellistä, en tiedä onko sovittaja/kapellimestari ihan pihalla vai onko unohtunu käydä apteekissa, vai puuttuuko rumpalilta täysin tyylitaju, mut järjestään ovat kaikki laulut pilattu, rumba vedetään tyyliin beattina ja tangoa kukaan soittajista tuskin ennen kuullutkaan.. Keitäköhän ne "laulajat" on....? Joku jopa huomautti tuossa että miksauksessakin saattaa olla vikaa.. juu en epäile kun kyseessä on maikkari... mut ei miksaus ainakaan komppia vaihda eikä johda siihen että soitto on raskasta... Ois voitu miettiä muutaman kerran bändiä, kun kyseessä on tanssi ohjelma. Ala-arvoista..
Fuzzy Boner
28.03.2006 19:56:15
(.. mutta miksi bändi soittaa niin helkutin raskaasti? Paso doblesta tehtiin joku hevihumppa ja soulbiisit soitetaan kun rokkia)

Olen samaa mieltä asiasta, ihmeellistä, en tiedä onko sovittaja/kapellimestari ihan pihalla vai onko unohtunu käydä apteekissa, vai puuttuuko rumpalilta täysin tyylitaju, mut järjestään ovat kaikki laulut pilattu, rumba vedetään tyyliin beattina ja tangoa kukaan soittajista tuskin ennen kuullutkaan.. Keitäköhän ne "laulajat" on....? Joku jopa huomautti tuossa että miksauksessakin saattaa olla vikaa.. juu en epäile kun kyseessä on maikkari... mut ei miksaus ainakaan komppia vaihda eikä johda siihen että soitto on raskasta... Ois voitu miettiä muutaman kerran bändiä, kun kyseessä on tanssi ohjelma. Ala-arvoista..

HOHO! Repesin!
MÖLLISTY
J. Cool
28.03.2006 20:03:19

HOHO! Repesin!

enpä oo ite ihan varma et oliko se edellinen vitsi vai ei :O toivotaan.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
vernie
28.03.2006 20:32:20
Ite oon ainakin kovasti dikkaillut bändin meiningistä, mutta enhän mä tuosta genrestä mitään toisaalta tajuakaan, enkä mistään muustakaan asiasta..

Kritisoijat voisivat pistää soittonäytettä kehiin, niin kuullaan vähän sitä ilmavaa groovea. ;)
Fuzzy Boner
28.03.2006 20:34:40 (muokattu 28.03.2006 20:39:00)
Kritisoijat voisivat pistää soittonäytettä kehiin, niin kuullaan vähän sitä ilmavaa groovea. ;)

"Tanssii tähteiden kanssa"

Toisaalta ei soittotaito anna pelkästään oikeutta kritisoida tai päinvastoin soittotaidottomuus myöskään eli kyllä mäki saattasin kritisoida montaa mäkihyppääjää vaikka en ees torniin uskaltais kiivetä.
MÖLLISTY
mats petter
28.03.2006 20:48:06
Luulis kiinnostavan kun oikein keskustelun siitä aloitit. Mutta kiinnostais kuulla lisää tuosta Umo-hommasta, että onko paljonkin kokemusta, kuka ollut "mättämässä" silloin jne. jne.

Älä oo noin agressiivinen, susta saa sellaisen kuvan että haastat vain riitaa... :)

Olen aggressiivinen, mutta suht vaaraton näin netin välityksellä. Ekan kerran kuulin ja näin UMOn muistaakseni 1977, rumpalina silloin Mel Lewis, vierailijana tietysti. Sittemmin lukuisia kertoja levyillä ja livenä. Suomalaisilla rumpaleilla tietysti etupäässä. Käyn säännöllisesti (no, pari-kolme kertaa vuodessa ainakin) kuuntelemassa maanantai-iltaisin entistä Lewisin bandia Village Vanguardissa ja kun panee silmänsä kiiinni etupulpetissa, ei ikinä uskoisi että kolmen metrin päässä soittaa 18 miehinen big band. Niin höyhenenkevyttä meininki tarvittaessa on. Osaahan ne tietty soittaa kovaakin. Rumpalina on nykyään John Riley,. joka on hienosti sisäistänyt big band komppisoiton. Mun mielestä nyt kerta kaikkiaaan ero esim. UMOon on huikea. Komppi on raskas ja sektiot soittaa raskaasti. Soitto ei svengaa niin kuin voisi. Olen sitä mieltä että rumpalista se lähtee. Juu, tiedän että UMO on äänestetty parhaaksi big bandiksi siellä sun täällä, mutta so what. Vertaa mihin van jenkki-big bandiin: Rich, Herman, Clarke-Boland, Akioshi-Tabakin, jne. sama juttu.
Peicco
28.03.2006 23:06:20
Olen aggressiivinen, mutta suht vaaraton näin netin välityksellä.

Sulta puuttuu allekirjoitus. Toi olis ihan hyvä.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
steelysam
29.03.2006 12:07:02

Joo, ja ne on vissisti vielä homojakin. Kaikki pahuus asuu samassa bändissä.
Möllisty
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)