Jupi57 12.03.2006 08:35:02 (muokattu 12.03.2006 09:44:52) | |
---|
...parasta pannaan tulemaan. Maksoi, mitä maksoi... Juttelehan Sinä, minä pitelen hevosta...: ) Ei SONORkaan ole hyväntekeväisyysjärjestö, vaan yritys, jonka on tarkoitus tuottaa voittoa. Pari huomiota: Warwickin (bassot) johtajan mukaan kunnon bubingaa (kuten muutakaan soitinpuuta) on yhä vaikeampi saada, siksi he luopuivat legendaaristen neckthrough (80-luku) bubingabassojensa valmistamisesta. Esitteissään/sivuillaan Tama ei kerro materiaalistaan juuri mitään (ikä, kuivatusprosessi jne) paitsi "53 % harder than..." (todettu jo huuhaaksi) . Sonorilla aikanaan oli varmasti kunnon emmeet ja ilmeisesti Tamallakin kalleimmissa malleissaan. Taman filosofian tuntien en kuitenkaan huuda "Hallelujaa"ta! Moni kakku päältä kaunis/tämän TAMA totisesti osaa... Hmm... Ostaisikohan tuollaisen 5,5 bubingavirvelin, jos niitä vielä saa. Siitä huolimatta: " Ei kipata" |
hollmi-5 12.03.2006 09:51:20 | |
---|
Ei SONORkaan ole hyväntekeväisyysjärjestö, vaan yritys, jonka on tarkoitus tuottaa voittoa. Tarkoitin vain, että suunnitellessa ei pidetty hintaa mielessä, vaan tehtiin parasta ja katsottiin sitten, mikä hinnaksi tulee. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Sa(n)kari 12.03.2006 16:18:34 | |
---|
Hinnoissaan ovat varmasti. Tuon edellä mainitun Jukan setti (20" + 8", 10", 12" ja 15") oli ilmeisesti ilman snarea maksanut aikoinaan 30000 markkaa. Siinä täytyy vielä ottaa huomioon, että markan arvo on varmasti ollut silloin (käsittääkseni 80/90-luvun vaihde, ennen devalvaatiota ym.) jotain muuta kuin euroon siirryttäessä. Mutta ah, ihan tässä nostalgian aallot pyyhkivät yli, kun muistelen sitä settiä. Nätti kuin mikä, hienot soundit. Rungot olivat kyllä varmasti paksuimmat, mitä tähän asti on vastaan tullut. Juu, etenkin se virveli oli jo itsessään melkoinen, 8" syvä oli muistaakseni.. ERITTÄIN hieno setti kertakaikkiaan. Hittolainen, huoliskohan Jukka oppilaaksi, jos tässä joskus innostuisi uudelleen... Hoho, samaa oon itsekkin miettinyt. Vieläköhän opettaa.. Simpson, eh? |
AP 13.03.2006 09:12:28 | |
---|
Pullin Hannelle hoidin sitten 10" tomin vaivaisella 850 eurolla ;-) No aina sitä nyt niin sievälle tyttölapselle....=) K100 #7
Ärlä #011 |
drumm 13.03.2006 09:44:46 | |
---|
Pullin Hannelle hoidin sitten 10" tomin vaivaisella 850 eurolla ;-) Eipä ollut halpa. eBayssa meni just 12", 16", 22" -setti alle 500 dollarin. Alle tonnilla on ollut settejä Saksassakin. Huonoa tuuria. |
Bacchus 13.03.2006 12:00:26 (muokattu 13.03.2006 12:02:00) | |
---|
Eipä ollut halpa. eBayssa meni just 12", 16", 22" -setti alle 500 dollarin. Alle tonnilla on ollut settejä Saksassakin. Huonoa tuuria. Oliko varmasti SonorLite-setti, eikä esim. Delite? Itse en ole kyllä noin halvalla nähnyt SonorLiteja myytävän, vaikka aika usein ebay:tä tsekkailen. Maksavat juuri tuon hollmin mainitsevan summan, ainakin mitä itse olen nähnyt. Tälläistä olen pitkään kuolannut: http://cgi.ebay.de/Sonor-Signature- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Niitä vieläpä liikkuu melko paljon, tosin ovat melkoisen hinnoissaan. Ehkä sitten kesäduunirahoista voisi tuon verran irroittaa.;) EDIT: Perhana, tälläisen voisi napata, jos olisi rahaa: http://cgi.ebay.de/Sonor-Signature- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem |
drumm 13.03.2006 12:57:07 | |
---|
Oliko varmasti SonorLite-setti, eikä esim. Delite? Itse en ole kyllä noin halvalla nähnyt SonorLiteja myytävän, vaikka aika usein ebay:tä tsekkailen. Oli oli. Ei olisi kyllä ollut paha hinta Delitestäkään. Irtorummun ostaja saa yleensä varautua maksamaan sievoisen summan haluamastaan rummusta jos ei suostu tinkimään koosta (esim. syvyydestä) tai väristä. Silti tuo 850e tuntuu aika kalliilta. Kärsivällisyyttä kyttäykseen. |
Bacchus 13.03.2006 13:09:09 | |
---|
Oli oli. Ei olisi kyllä ollut paha hinta Delitestäkään. Irtorummun ostaja saa yleensä varautua maksamaan sievoisen summan haluamastaan rummusta jos ei suostu tinkimään koosta (esim. syvyydestä) tai väristä. Silti tuo 850e tuntuu aika kalliilta. Kärsivällisyyttä kyttäykseen. Totta, irtorummut maksaa aina enemmän. Varsinkin suhteellisen harvinaisesta setistä. Näillä Signatureilla ja Liteillä on aika pitkälti myyjän markkinat, soittajia ja keräilijöitä nimittäin riittää. |
hollmi-5 13.03.2006 15:51:46 | |
---|
Kärsivällisyyttä kyttäykseen. Sitä on kytätty neljä vuotta. Visakoivuisia 10" Sonorliteja ei ole ollut myynnissä yhtään missään irrallisena. Tämäkin yksilö tuli nurkan takaa toista osaa ostaessa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Järvihirviö 13.03.2006 15:57:25 | |
---|
Jännittävästi tämä kääntyi taas sonoreihin. |
Davos 13.03.2006 16:53:57 | |
---|
Jännittävästi tämä kääntyi taas sonoreihin. Niin aina. :) |