Aihe: Roland TD-7 sähkörumpusetti
1 2
Legatus
20.03.2006 20:31:16
Menee ehkä hiukan offtopiciksi, mutta mitkäs olisivat hyvät, kohtuuhintaiset kuulokkeet sähkörumpujen kanssa käytettäviksi?

AKG k44 on ihan hyvät ja halvat
Eiku...
utrikari
20.03.2006 21:12:23
Mihin sää haaroituskaapelia tarvit? Eikö se mene, niin että pistät toisen bassarin tuohon kiinni ja siitä jatkat aivolle. Näin mä ainakin nuo 'mix in' ja 'out' liitännät olen ymmärtänyt. Mulla vaan on tuossa Casion bassarissa semmoiset terävät jalat, etten ole viittinyt alkaa kokeileen kahdella bassarilla.

Oot aivan oikeassa.Noin mäkin oon kokeillu sitä.Edellinen omistaja oli tinannu sellaisen haaroituspiuhan kun se ei ollu tajunnu tuota kahden kd7:n linkitysominaisuutta.Olin jo unohtanut koko ominaisuuden kun ei noilla tuplilla tule soiteltua... :-)
V-drums.
Peicco
21.03.2006 07:10:31
Menee ehkä hiukan offtopiciksi, mutta mitkäs olisivat hyvät, kohtuuhintaiset kuulokkeet sähkörumpujen kanssa käytettäviksi?

Mä hain edullisesta päästä kovasti koekuuntelemalla kuulokkeet parilla kriteerillä:

1. Sopivat hyvin omaan päähän
2. Suora, riittävän pitkä piuha (myös tv-käyttöön), 3m riittää
3. Äänen laatu suhteessa hintaan
4. Sulkevat riittävässä määrin soittokopinaa ulkopuolelle

Koekuuntelin pääkaupunkiseudun liikkeissä about 10-15 mallia ja paras suinkaan ei ollut kallein, ei edes kalleimmasta päästä vaan Anttilassa 29,90 maksaneet Philips SBC HP800:set.
Tätä ei taida enää löytyä (korvaava lienee 810), mutta siinä ei rakenne anna yhtä suurta mahdollisutta kuulokkeiden säätämiseen omaan päähän sopiviksi.

Ainoa ongelma on hiostavuus. Aika kuumottavat ovat.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
xerxes
25.03.2006 21:48:41
paljonko tuommoiset maksaa ja paljonko melua ne pitää?
Mukavan laajat.

EDIT ja onko stereopädejä ja mistä saa

En tiijä mitä maksoivat silloin kauan sitten. Enkä kyllä muista mitä maksoin niistä viime talvena. Ostin samalla tuon räkin. Casio-Dixon-hbridi. Ei silloin mitään stereopadeja ollut vissiin keksittykään kun nuo on suunniteltu. Kovin sana oli Simmons.
Relax.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)