Aihe: Kumun uudet D-mallin virityspesät
1 2 3
anzelmosm
17.02.2006 20:51:49

Vähän ehkä vaatii totuttelua kyllä tuo. Mutta ei paha. Vois olla tuo "liuska" ehkä vähä kapiampi jos ny jostai pakko on valittaa.
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Tasmaani
17.02.2006 21:19:33
Aivan perkuleen komiat! Kumu-kiimat senkus pahenee/paranee entisestään.
afro
17.02.2006 21:19:39
Tosiaan Pekka ansaitsee pisteet kotiin jatkuvasta kehitystyöstä ja omaperäisyydestä. Ulkonäkö jakaa tietysti mielipiteitä, mikä kuuluu asiaan. Hienoa on kuitenkin se, että Kumu ei tyydy perinteisiin, varmoihin vaihtoehtoihin, vaan kehittää omaa tyyliään.
Parasta olisikin, jos asiakas voisi valita esim. kolmesta lugimallista mieleisen.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Kosminen
17.02.2006 21:42:45

Mä taas arvostan sitä, että Kumulla on sellainen ylpeys omista tuotteistaan, että rumpuja ei saa vanhoilla lugeilla tai Pearlin raudalla. Pekka tietää itse, mikä on parasta.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
afro
17.02.2006 22:16:23
Mä taas arvostan sitä, että Kumulla on sellainen ylpeys omista tuotteistaan, että rumpuja ei saa vanhoilla lugeilla tai Pearlin raudalla. Pekka tietää itse, mikä on parasta.

Hyvä pointti! Suhteellisen nopeat lugimallivaihdokset (n. 10 kuukautta edellisestä) saattavat kuitenkin syödä uskottavuutta: eikä SF-virityspesä ollutkaan hyvä? Itse en sen toimivuutta epäile hetkeäkään, mutta nopeat muutokset voivat joitakuita ihmetyttääkin.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Niskamies
17.02.2006 22:50:14
Hyvä pointti! Suhteellisen nopeat lugimallivaihdokset (n. 10 kuukautta edellisestä) saattavat kuitenkin syödä uskottavuutta: eikä SF-virityspesä ollutkaan hyvä? Itse en sen toimivuutta epäile hetkeäkään, mutta nopeat muutokset voivat joitakuita ihmetyttääkin.

Jos kyseinen jätkä olisi joku muu kuin Kumu-Pekka Helanen, häntä luonnehdittaisiin tuuliviiriksi.

Yksi asia mikä tossa kusee on, että tossa kuvan esimerkissä rungot ovat kiiltävät mutta toi itse lugi on mattapintainen. Feikkaako kuva, vai onko asia oikeasti niin?
More is more.
afro
17.02.2006 22:52:07
Yksi asia mikä tossa kusee on, että tossa kuvan esimerkissä rungot ovat kiiltävät mutta toi itse lugi on mattapintainen. Feikkaako kuva, vai onko asia oikeasti niin?

Epäilen vahvasti, että kuva vääristää.
Olli
17.02.2006 23:03:10

Melkein yhtä hyvä, kuin alkuperäinen. Ainoastaan toi f***** väliliha... Pekka kyllä missasi mun tilauksen siinä välissä, kun alkoi muuntelemaan lugeja. Snare kyllä maistuis yhä.
http://www.spacebarhoppers.com/
-samuli-
19.02.2006 17:50:20
Pienen tutkiskelun jälkeen, täytyy kyllä sanoa, että varsin omaleimainen ja hieno tuo uusi lugimalli! Huomattavasti hienompi kun tuo SF-malli, joka valitettavasti näytti aikalailla massiiviselta, ja halpikselta. Mutta uusi malli on hieno, ei taatusti tule muilla vastaan vastaavaa ja uniikki KUMUn visuaalisuus palaa taasen paremmille raiteille!
Youni
19.02.2006 17:56:47
Jos pekka olisi hyvin viitseliäs ja etsisi rungon puunsyitä mukailevan palan tuohon väliin, niin jopa olisikin hyvin "maastoon" sopiva lugi. Hyvä meininki Pekalta kehitellä uutta ja omaa. Oletteko nähneet moisia muilla? Minä en.

Niin ja faden saakin tehdä tuohon lugiin tarkasti, että sopii maastoon. Mutta taitaa Pekalta onnistua tuosta vaan.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Jaska
19.02.2006 19:21:13
Juu, on minustakin paras tähän mennessä.

Eikä muuten oo muilla valmistajilla.
Legatus
19.02.2006 19:28:12
Minustakin ne ovat hienoja. Ei se syitten erimukaisuus minua haittaisi. Se on tietyllä tavalla hieno just silleen.
Juoksee halvemman perässä.
K.Suninen
19.02.2006 21:03:53
Just eilen kävin tilaamassa Kumu-Pekalta uudet rumpulot.. Uudet D-lugit tulee myös:) (jessssssssssssssss) katotaan sitten huhtikuussa, vai milloin se viikko 15 olikaan...
En perusta Wecklistä
Legatus
19.02.2006 21:05:21
Just eilen kävin tilaamassa Kumu-Pekalta uudet rumpulot.. Uudet D-lugit tulee myös:) (jessssssssssssssss) katotaan sitten huhtikuussa, vai milloin se viikko 15 olikaan...

Onneksi olkoon. Millaisella kokoonpanolla? Viimeistelyllä? Jos saa kysyä.
Juoksee halvemman perässä.
moderndrummer88
19.02.2006 21:06:15 (muokattu 19.02.2006 21:06:43)

onnea onnea! ite olin kanssa gasittamassa arkitsemassa vakavasti vielä joku aika sitten kumuja, mutta genistojen myötä on tuo haihtunu...
mod. huom. ei näin
K.Suninen
19.02.2006 21:22:40 (muokattu 19.02.2006 21:23:23)
Onneksi olkoon. Millaisella kokoonpanolla? Viimeistelyllä? Jos saa kysyä.

18"x16" bassari Riserilla, tomit 10"x8", 12"x8", ja lattiatomi 14"x12" ja 14" virppa.

Koko setti puuvanteilla(superwoodhoops) ja satinsoundin pinnalla sellanen feidautuva sekotus kahdesta eri värisävystä, Pekka tekee sen värimallin ensin valmiiks jotta voidaan varmistaa, että se miellyttää silmää.
Eiköhän sen kuva sitten nettiin tuu sinne sivuille aikanaan..
En perusta Wecklistä
hollmi-5
19.02.2006 21:57:43
18"x16" bassari Riserilla, tomit 10"x8", 12"x8", ja lattiatomi 14"x12" ja 14" virppa. Hienompi homma. Kovasti onnea. Tiedän, että tuskin maltat odottaa.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Jaska
19.02.2006 21:59:04
voiskohan noista lugeista pistää vähän kuvaa esim. Pearlin voorumeille. Ettei vaan kukaan sit pölli ideaa.. Sais ulkomaalaiset pällistellä suomalaista osaamista.
rm_wispila
20.02.2006 11:13:13
Onnittelut Kumu-Pekalle Tallinnan uuden taidemuseon johdosta.
Mahtoi olla kohtalaisen kallis panostus, jotta sai pääsponsorina koko "areenan" nimettyä...

Olisihan se Tallinnan Tama-areena kylläkin kuulostanut hieman tautofoniselta ;)

Vielä kun saat eteisaulaan uusimmat virpat näytteille ...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
GhostZigger
20.02.2006 15:21:41
Kyllä tuo uusi lugi miellyttää mun silmää enemmän kuin vanhat mallit. Hyvä uudistus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)