Alpha 12.02.2006 20:16:35 | |
---|
Jos se ei oo asioinu muualla :) Tuskimpa monikaan on asionut Thomanilla. |
Migo 12.02.2006 20:58:22 (muokattu 12.02.2006 21:01:21) | |
---|
Tuskimpa monikaan on asionut Thomanilla. Mä meinasin kesällä käydä, mutta alkoi tuntua, että ne ei halua Suomalaisia sinne :). Empä sitten mennyt toomanille. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Tanakkala 12.02.2006 21:25:36 | |
---|
Kouvolan musiikki rocks. Sain mielestäni tosi hyvän tarjouksen sabianin pelleistä. Ja asiakas palvelu aivan ykkönen. Lisäksi myyjien kanssa pitää välillä jäädä rupettelemaan mukavia. Se on muuten pojjaat viikonloppu lähempään ku äsken. |
Tankero 14.02.2006 13:49:57 | |
---|
Monta kertaa olen meinannut tavaraa saksasta tilata, mutta kertaakaan ei ole vielä tarvinnut. Oulun Musiikki-Kullaksella on Ami pistänyt aina semmoisen tarjouksen ettei kannata tilata muualta. Monesti menty jopa alle saksan hintojen. Sitäpaitsi tykkään ostaa soittopelini mieluummin ihmiseltä kuin vaan näpytellä netistä. Komppia kympillä. Ei tarvi sakemanneilta ostella, kun Aino tätiltä saa vähintään samaan hintaan. ja siellä on muutenkin kiva asioida. Varmasti, vissiin. |
Kimmo72 14.02.2006 14:07:36 | |
---|
F-musiikki (turku) - sabian ja Yamaha + kaikki kitaravehkeet. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
polytoximaniac 14.02.2006 16:00:20 | |
---|
Markun Musiikista. Enkä ole varmaan ainoa... : ) KOMPS!! Lähes poikkeuksetta hankkinut kaikki tämän hetkiset hilavitkuttimet ko. paikasta... Ja varmasti myös jatkossakin... Hyvä palvelu ja ei edes älyttömän kaukana :) Mosh your ass off!!! |
rm_wispila 14.02.2006 16:21:00 | |
---|
Kanikonttoriin olen kaikki soitinostokseni keskittänyt, paras hinta/laatusuhde, ehdottomasti. Pienempiä kauppoja tehnyt olen Tampereen musiikista, Hamppuselta saa edukkaasti, pitkäaikaisen asiakassuhteen myötä (käytettyä autoa en ole ostanut). Palvelu pelaa hyvin, koska en kuulu niihin "renkaanpotkijoihin", jotka takki auki tulevat liikkeeseen elvistelemään. Ahoselta joskus takavuosina saattoi tehdä uskomattomia diilejä, nykyisin ovat hinnoittelupolitiikassaan poskettoman varovaisia - ja varasto vaan kasvaa... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |