rumpali-isti 18.02.2006 14:27:46 | |
---|
Eipä taida siinä sitä syvennystä olla. Outo juttu sinänsä kun vanhassa New Soundissa kin oli jonkunmoinen.... Olisko tommonen Pearl Chad Smith signature mistään kotoisin? Tai joku muu suht. saman hintaluokan virppa? Käytettykin käy. |
moderndrummer88 18.02.2006 14:30:38 | |
---|
suosittelen acroliteä, moneen otteeseen hyväksi todettu, kattele torilta, siellä niitä liikkuu aika-ajoin mod. huom. ei näin |
Kuorsuri 18.02.2006 14:35:38 | |
---|
Niin mäkin ajattelin ostaa Smithin sig virpan, ja ihmettelen miten se saa 5,5 kuullostamaan tuumaa syvemmältä, meinaa kuunnelkaa RHCP:tä niin huomaatte. Tosin koulun Rockstaroissa(5,5) on kyllä sama juttu, kaikuuuuu... Ja taas noissa meidän entisissä Swinkuissa ei.. Ei sitten millään! Kuuluu vaa "PRS". Tosin Swinkun virppa sukkaa... Eihän meidän Gretscheissäkään kaiju, joka tosin on ymmärrettävää, nimittäin se on koivunen 5,0". Oon näistä jutuista ihan pihalla, kun oon reilun vuoden harrastanut ja.. öh.. olen vasta 11-vuotias ^^ (maaliskuun 22.) Kuka ihmeen dorka tota spämmiä tossa kirjottelee ^ |
markkuliini 18.02.2006 14:49:04 | |
---|
Niin mäkin ajattelin ostaa Smithin sig virpan, ja ihmettelen miten se saa 5,5 kuullostamaan tuumaa syvemmältä, meinaa kuunnelkaa RHCP:tä niin huomaatte. No älä nyt ainakaan kuvittele että se virveli siellä levyillä olisi. Vaikka olisikin eksynyt joillekin raidoille, niin tuskin usealla. En ole oikeastaan nähnyt kliniikkoja lukuun ottamatta kyseistä virveliä edes keikoilla. Usein siellä Bradyn virveli vilkkuu. www.vasamayhtye.com |
Jupi57 18.02.2006 18:10:40 | |
---|
Viimeksi torstaina kokeilin. On se yhtä hyvä kuin settikin, mutta säätämistä vaatii (eikä sovellu ainakaan "laiskalle" virittäjälle). En lähtisi itse vuolemaan syvennyksiä (= > teknisen käsityön opettaja vähintäänni kaveriksi). C.S. Signaturesta sen verran, että en minäkään saanut sitä 5 minuutissa mieleisekseni; tehdaskalvoilla yritin hätäseen/alakalvo (ehkä) tehdasasetuksilla. Siitä huolimatta: " Ei kipata" |
hollmi-5 18.02.2006 19:09:17 | |
---|
Oon näistä jutuista ihan pihalla, kun oon reilun vuoden harrastanut ja.. öh.. olen vasta 11-vuotias ^^ (maaliskuun 22.) Kyllä se siitä parissakymmenessä vuodessa alkaa kirkastua. Toisille ei silloinkaan. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Myggan 19.02.2006 16:43:08 | |
---|
Niin, otsikostahan tuo jo selviää, nimittäin olis pienoista ongelmaa Pdp:n Cx virpan parissa. En meinaa saada siitä oiken kunnollista saundia irti. Virpassa on mielestäni liian "kolkko" saundi ja se soi liian pitkään pitkään. Lisäksi matto resonoi todella paljon tomeja paukuttaessa. Kalvoina on vielä(kin) tehdaskalvot. Onko muilla ko. virvelin omistavilla ongelmia vai onko vika soittajassa vaiko soittajan korvien välissä?? Vaihdappa kalvot siihen, niin pitäisi helpottaa. Mulla se on ainakin toiminut tod. hyvin. Esim. monessa studiotilanteessa kaiken maailman ludareitten kanssa ei oo tarvinut hävetä. Toiminut mahtavasti ns. perusvireessä ja tosi löysällä. Möllisty |
rumpali-isti 19.02.2006 17:04:49 | |
---|
Syy siis virittäjässä (minussa)... Tällä hetkellä kalvot todella kireällä, ylä kalvo pikkusen resokalvoa tiukemmalla. Matto melko löysällä. Nyt saundaa jo vähän paremmin kun löysemillä virityksillä. Kaippa se on uudet kalvot hankittava. G1 coated?? Jos ei osaa, niin sillon ei vaan osaa! |
moderndrummer88 19.02.2006 17:07:52 | |
---|
Vaihdappa kalvot siihen, niin pitäisi helpottaa. Mulla se on ainakin toiminut tod. hyvin. Esim. monessa studiotilanteessa kaiken maailman ludareitten kanssa ei oo tarvinut hävetä. Toiminut mahtavasti ns. perusvireessä ja tosi löysällä. jaa mikä kalvo..? mod. huom. ei näin |
Myggan 20.02.2006 11:02:59 | |
---|
jaa mikä kalvo..? Vaihdoin lyöntikalvoksi karhean emperorin. Alakalvo ja matto on vielä ihan tehdaskamaa. Möllisty |
Myggan 21.02.2006 00:21:57 | |
---|
Syy siis virittäjässä (minussa)... Tällä hetkellä kalvot todella kireällä, ylä kalvo pikkusen resokalvoa tiukemmalla. Matto melko löysällä. Nyt saundaa jo vähän paremmin kun löysemillä virityksillä. Kaippa se on uudet kalvot hankittava. G1 coated?? kokeileppa päinvastoin. alakalvo kireemmälle. vois vaikka toimia. Möllisty |
moderndrummer88 23.02.2006 18:16:03 | |
---|
joo kyllä virpassa semmonen yleensä on että alakavo on kireämmällä kuin lyöntikalvo mod. huom. ei näin |