flesh eater 10.02.2006 17:49:38 | |
---|
No about 500e on maksimi jo.ku ei viittis heti ostaa mitää mahtavia vehkeitä.ja hevia kait sitä ois tarkotus soitella. |
Akahito 10.02.2006 18:11:13 | |
---|
No about 500e on maksimi jo.ku ei viittis heti ostaa mitää mahtavia vehkeitä.ja hevia kait sitä ois tarkotus soitella. Orait. Näiltä puheilta unohdat sitten sen tuplapedaalin heti kokonaan, ellei sulla tietty jo ole sitä. Sitte katot käytettyjä m.netin torilta. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
dictatorsh*t 10.02.2006 18:19:12 | |
---|
Näiltä puheilta unohdat sitten sen tuplapedaalin heti kokonaan "Mutku soitan heviii!" |
moderndrummer88 10.02.2006 18:20:49 | |
---|
"Mutku soitan heviii!" sitten saatana opetellaan länkyttämään yhellä pedaalilla niin maan nopiaa! mod. huom. ei näin |
VeeKoo 10.02.2006 18:25:36 | |
---|
sitten saatana opetellaan länkyttämään yhellä pedaalilla niin maan nopiaa! Blastit kuntoon yhellä jalalla! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Alpha 10.02.2006 18:26:09 | |
---|
sitten saatana opetellaan länkyttämään yhellä pedaalilla niin maan nopiaa! Kyä näino. Ainiin...heviä ei tueta. |
flesh eater 10.02.2006 18:56:09 | |
---|
nii siis katon settiä vai pedaleita sieltä torilta?nii säkö meinaat ettei kannata ostaa sellasta settiä?oisko sit vinkkejä et millasta. |
Alpha 10.02.2006 18:58:18 | |
---|
nii siis katon settiä vai pedaleita sieltä torilta?nii säkö meinaat ettei kannata ostaa sellasta settiä?oisko sit vinkkejä et millasta. Niin siis että jos on vaan tuo 500€ varaa, ni laitat kaikki pönttöihin. Jos tuolla rahalla meinaat ostaa setin ja tuplapedaalin, ni ei tule yhtään mitään. |
moderndrummer88 10.02.2006 18:59:23 | |
---|
nii siis katon settiä vai pedaleita sieltä torilta?nii säkö meinaat ettei kannata ostaa sellasta settiä?oisko sit vinkkejä et millasta. etsit käytettyä settiä tuolta torilta, satsaa laatuun älä määrään, eli mitään milleniumeja, centuryja, yms joista on tehty ihan mahottoman iso setti ja viisitoista headlinerin peltiä vielä siinä... ja niitä tuplia on ihan turha tuolla budjetilla hommailla mod. huom. ei näin |
Akahito 10.02.2006 19:30:23 | |
---|
Niin siis että jos on vaan tuo 500€ varaa, ni laitat kaikki pönttöihin. Jos tuolla rahalla meinaat ostaa setin ja tuplapedaalin, ni ei tule yhtään mitään. Jep, ja huom pellitkin pitäisi ilmeisesti sisältyä tohon viiteen sataan. Tiukkaa tekee, todella tiukkaa. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
flesh eater 10.02.2006 22:11:19 | |
---|
en mä oo heti aatellu ostaa mitää pelti armejaa siihe,eli eiköhän sitä aluks ainaki pärjää vähä vähemmälläkin.ku nyt aluks oppis vähä niinku kunnolla soittaa nii sen jälkee sit varmaa vois ruveta rakentaa massivisemmaksi settiä. |
Shitmanek 10.02.2006 22:14:53 | |
---|
en mä oo heti aatellu ostaa mitää pelti armejaa siihe,eli eiköhän sitä aluks ainaki pärjää vähä vähemmälläkin.ku nyt aluks oppis vähä niinku kunnolla soittaa nii sen jälkee sit varmaa vois ruveta rakentaa massivisemmaksi settiä. Tuskin kukaan peltien määrää tarkoitti. Laatua varmasti enemmänkin. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
Alpha 10.02.2006 22:19:32 | |
---|
Tuskin kukaan peltien määrää tarkoitti. Laatua varmasti enemmänkin. Jep...ne settien mukana myytävät pellit eivät ole(yleensä) mitään laatutavaraa. |
kai 10.02.2006 22:39:36 | |
---|
tuota m.netin toriakin kannattaa seurailla.välillä hyviä settejä sopivaan hintaan, johon saattaa kuulua jopa muutama sopiva harjoituspelti. |
Akahito 10.02.2006 22:51:51 | |
---|
en mä oo heti aatellu ostaa mitää pelti armejaa siihe,eli eiköhän sitä aluks ainaki pärjää vähä vähemmälläkin.ku nyt aluks oppis vähä niinku kunnolla soittaa nii sen jälkee sit varmaa vois ruveta rakentaa massivisemmaksi settiä. Juu, mutta tuolla budjetilla saat tyytyä Tiimarin kertakäyttöpahvilautasiin, jos yhtään laadukkaista rummuista haaveilet. :D Laatu korvaa määrän, huom. Jos ostat nyt 500e:n setin pelteineen päivineen, saat vuoden päästä olla päivittämässä sitä parempaan, kun yksinkertaisesti kasvat siitä ulos. Et varmastikaan vielä käsitä, kuinka älyttömän huonolaatuisia rumpuja ja symbaaleita ihmisille tyrkytetään nimenomaan aloittelijoiden seteissä. Nämä pellinkappaleet joita noissa 500e:n seteissä tulee mukana, on soitossa kuin soitossa mutkalla hetkessä. Oivaa referenssiä: http://rumpu.net/index.asp?sivu=galleria&kuva=273Taattua Millenium-laatua. ;) "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |