![]() 08.02.2006 16:51:38 | |
---|---|
"Siitä pojille kovat rummut, nää on punaset ja Tuttujutun rumpali käyttää samanlaisia, on muuten aivan loistava koivusetti!" Kaveri alkoi nauraa myyntitaktiikalle ja sille että kyljessä luki MAPLE..en vaan muista mikä setti oli kyseessä, en muutenkaan tuohon aikoihin mitään rummuista tajunnut :) Tästähän ei puutu enää kuin se, että olisivat olleet siniset ja niillä olisi soittanut Jartsa"Bumtsibum"Karvonen. Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike | |
![]() 08.02.2006 16:52:34 | |
kävin kyselemässä lahtelaiseta musiikkiliikkeestä että löytyisköhän niiltä mahdollisesti liikkeestä puomiständejä kun en minkäänlaisia silmäilemällä havainnut , niin myyjä käppäili suoran kukkakeppiständin viereen ja osoitti sormella tilter -osaa ja tokaisi pontevasti että tässähän on tämmönen puomi... Kiitos, ja ulos liikkeestä. Hell-o From The Gutter! | |
![]() 08.02.2006 17:31:31 | |
Luotin myyjään joka oli varma että taman perusmallinen tuoli pysyy ylhäällä (minun kokoisen) rumpalin alla, ilman kierteistä tankoa (nekin on kuulemma jo ihan vanha juttu eikä mitenkään tarpeellisia). No eihän se pysynyt ylhäällä ja kaiken lisäksi kiristysholkki halkesi kahtia ja sen jälkeen ei pysynyt penkki sitäkään vertaa ylhäällä. No myyjä tuumasi, kun olin viemässä tuolia takuuseen, että eihän se nyt mikään ihme ole ettei penkki pysy ylhäällä jos soittaessa heiluu. No minä tuumasin, että onkos herra koskaan nähnyt rumpalia joka ei heilu soittaessaan. Ei vastannut. | |
![]() 08.02.2006 17:57:53 | |
Tapahtui eräässä porilaisessa musaliikkeessä monta vuotta sitten. Katottiin kaverin kanssa rumpuja kun aikaa piti kaupungilla tappaa. Myyjä tulee luoksemme: "Siitä pojille kovat rummut, nää on punaset ja Tuttujutun rumpali käyttää samanlaisia, on muuten aivan loistava koivusetti!" Kaveri alkoi nauraa myyntitaktiikalle ja sille että kyljessä luki MAPLE..en vaan muista mikä setti oli kyseessä, en muutenkaan tuohon aikoihin mitään rummuista tajunnut :) Sound City? ;) Sound Cityssä on kyllä tieto vähän hakusessa, mutta ihan ok paikka jos tietää mitä haluaa. Ja siellä pitää osata tingata. Itse A-customia kyselin niin pojat väkisin haluavat siitä 310e. Levytukkuun soitin niin 235e oli ensimmäinen hinta mitä pöytään lyötiin.. Mutta eipä mitään typerää ole tuolta kuulunut.. Paitsi yks tietty. Kyselin ihan huvillani siinä että "Ei näistä Exporteista oo teille tulossa tollasia lakkapintasia". Myyjä siihen et "eei nyt ihan justiinsa", johon minä sitten että "just joo, harmi, tuo pinnoite kun vähän tuppaa demppaamaan tuota sointia. "EEI se mitään demppaa!". "Kyllä se ihan oikeasti demppaa", "Kuules poika, minä oon soittanu 35vuotta rumpuja, ja minä kyllä tiedän että EI SE DEMPPAA!" Uskomaton kaveri... | |
![]() 08.02.2006 18:24:02 | |
Joopa joo toi sound cityn touhu on kyllä kyseen alaista.Itse en ole sanut kertaakaa mitään hyvää kamaa. tyyli on tietämättömälle tämä:Ota tää basarin kalvo tämä o paras ja resokalvoksi tämä tulee tosi hyvä saundi.Kun siten seuraavaksi kyselin että mites se umpinainen resokalvo viritetään ilman demppausta niin vastaus oli:Se onkin sitten taidetta kannattaa laittaan reijällinen etukalvo!Juts joo! Seuraavaksi viritysavainta tilaamaan,Eipä näkynyt 1kk päästäkään.Kysyin,että kävellenkö sitä ruotsista tuodaan? Myyjä tokaisi:Tuu parin viikon päästä kyselee uudestaan.(Varmaan!!) NO naapuri liike hommas avaimen kahdessapäivässä puolet halvemmlla ja SOITTI kotiin kun tuote oli liikkeessä!!!kyllä liike vaihtui niihin aikoihin.Sound cityn kanssa oli muitakin juttuja mutta niistä ensikerralla. | |
![]() 08.02.2006 18:31:46 | |
ASIAKAS: "Mites tän hinnan kanssa, voisko saada jonkunnäkösen tarjouksen? Tää sama tuote maksaa meinaan siellä ja siellä liikkeessä sen ja sen verran." MYYJÄ: "Joo ei kyllä se hinta on se mikä siinä lukee..." ASIAKAS: "Aha okei, eiku aattelin vaan ku yleensä hinnasta voi aina keskustella..." MYYJÄ: "Joo ei, me myydään kato paljon ja kalliilla..." | |
![]() 08.02.2006 18:52:50 (muokattu 08.02.2006 18:56:11) | |
Jotain kuumeesa selitin :) Ruman ei oo varaa nirsoilla. | |
![]() 08.02.2006 18:57:01 | |
Jotain kuumeesa selitin :) täh? Jakso. | |
![]() 08.02.2006 18:59:26 | |
Jotain kuumeesa selitin :) Oisit antanu olla vaan...:o) Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike | |
![]() 08.02.2006 19:06:53 | |
Pearlin P100TWC tuplat ostin ja myyjä kehui että on iron cobrien tasoiset. | |
![]() 08.02.2006 19:14:27 | |
pari vuotta sitten paikallisessa musaliikkeessä ollessani erehdyin kyselemään täysin ohimennen eliminaattori tupliksen hintaa: "Paljonkos eliminaattorit maksais muuten?" "-No etkai sä nyt sellasta. Mielummin Iron cobrat tietenkin" "Häh? Miksi näin?" "-Siis eliminaattorissa on ihan helvetisti niitä hiton pikkuosia, jotka häviää vaan kokoajan" Muistan vielä ku oli sellanen "RRRIGHT..."-ilme :) | |
![]() 08.02.2006 19:23:07 | |
Oisit antanu olla vaan...:o) Ei kehannut... Jotain aivan uskomatonta settiä heitin. Nyt äkkiä pois foorumeilta ennen kun sekoilen lisää.. :) Ruman ei oo varaa nirsoilla. | |
![]() 08.02.2006 19:31:24 | |
Ei kehannut... Jotain aivan uskomatonta settiä heitin. Nyt äkkiä pois foorumeilta ennen kun sekoilen lisää.. :) Ala mennä jo!!! :) | |
![]() 08.02.2006 19:40:36 | |
Fazerilla kyselin kerran, josko yhtä mässyn näköistä DW:n settiä olisi päässyt kokeilemaan: "Joo, meil on sit jenkkityyliin 15 minuuttia korkeintaan kokeiluaika". Vittu, eivät ne niin hyvät rummut olleet, että tuollaista olisin jäänyt kuuntelemaan. Fasun kunniaksi on sanottava se, että palvelu on parantunut viime aikoina. Kaverille käynyttä: DLX:ssä kitaraostoksilla käydessään kaverini silmäili jotain kalliin näköistä kitaraa. Hän oli tietoinen kitaran hintatasosta, joten pääti siinä aikansa kuluksi kokeilla henkilökunnan palvelualttiutta, -ystävällisyyttä jne. "Paljonkos tää kaunokainen tässä maksaa?" -"Niin paljon, ettei sulla ole siihen varaa." Tiedänpä ainakin (ja moni muukin), mistä kaupasta en tule ostamaan yhtään mitään. | |
![]() 08.02.2006 19:47:00 | |
Ai niin, unohtui kokonaan, olimme tuossa joku aika sitten porukalla Helsingissä musiikkiliikkeitä kiertämässä. Viimeiseksi ajattelimme ihan huviksemme käydä Bändikeskuksessa. Noh, sinne mahtui ehkä 3 ihmistä kunnolla, joten osa meistä jäi ulos. Odottelimme sitten yhtä kauppaan jäänyttä ja mietimme ääneen että minne hän jäi. Toinen kaupan myyjistä lähti Postiin, ja kuullessaan puheemme sanoi "Se ostaa TOSI KALLIIN 3000€ skitan!" Noh, eräs toinen seurueeseemme kuuluva kysyi sitten kaupassa olleelta myyjältä Behringerin (kai) pedaalista testausmahdollisuutta jolloin kauppias sanoi "Osta ja kokeile." Ei ostanut. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit | |
![]() 08.02.2006 20:02:04 | |
Näiden perusteella voi jo sanoa että voi helvetti minkä takia Suomessa ei viitsitä panostaa asiakaspalveluun? Vielä kun tietävät varmasti että Saksasta saa vähintäänkin samaan hintaa, yleensä jopa halvemmalla samat tuotteet, helposti. Eipä oo malttanu soitinliikkeen pystyttäjä sen vertaa panostaa myyntityötön, että se liike olisi vielä 5 vuoden päästä pystyssä. Veikaanpa että aika harva on. Eiköhän sen kuitenkin hyvin pitkälti jotain koululainenkin jo tiedä että asiakas sen firman pystyssä pitää. Zook - Root Canal Recovery | |
![]() 08.02.2006 20:06:29 | |
Kerran olin kattelemassa peltejä kaupassa ja otin siitä hyllystä käteeni jonkun (älkää hermostuko) Sabianin crassin (en muista tarkemmin).. Sit siihe tuli semmone vanha myyjä sanomaan et "taitaa olla liian kallis ja hyvä noin nuorelle pojalle"... Tästä suivaantuneena potkaisin miestä munille.. No ei sentääs. Typertyneenä kävelin ulos kadulle ja erääseen toiseen kauppaan:) | |
![]() 08.02.2006 20:19:52 | |
Paikallisessa musiikki liikkees tuppaavat myyjät hermostumaan jos erehtyykin sanomaan ääneen THOMANN. Heti alkaa vinoilu sun muu. Tosin tämä on ymmärrettävää. Toisess entisessä paikallisessa liikkeesä kun kysyi jotain tuotetta, tuli vastaus "kato sielt hyllyjen välist. Siel on jos on" ja kaveri sitten vain pureskeli kynsiään tiskin takana. Näin kouvolassa. Se on muuten pojjaat viikonloppu lähempään ku äsken. | |
![]() 08.02.2006 20:29:47 | |
Kerran olin kattelemassa peltejä kaupassa ja otin siitä hyllystä käteeni jonkun (älkää hermostuko) Sabianin crassin (en muista tarkemmin).. Sit siihe tuli semmone vanha myyjä sanomaan et "taitaa olla liian kallis ja hyvä noin nuorelle pojalle"... Tästä suivaantuneena potkaisin miestä munille.. No ei sentääs. Typertyneenä kävelin ulos kadulle ja erääseen toiseen kauppaan:) Aika asiallista :D Toi mun ylempi juttu oli samanlainen, kyseessä oli vaan meinlin headlinerit :D Nyt varmaan ymmärrätte, miksen laittanut sitä viestiä.. Ja aikaahan tuosta on sellainen vajaa 3 vuotta kun olin ekaa settiä ostamassa. Ruman ei oo varaa nirsoilla. | |
![]() 08.02.2006 20:53:08 | |
Levytukussa muinoin asioidessani, kun en kamoista vielä ollut niin perillä (se oli toisaalta armollista aikaa), pyysin Remon perus virvelikalvoa. Myyjä sanoi, että kannattaa ostaa tämä Evanssin HD dry, kaikki ostaa sen.. Epäröin, koska olin kuullut isojen poikien puhuvan, että se peruskalvo on se paras, mutta myyjän kieroilu sai minut murtumaan. Tämähän taisi olla liikkeen kallein virvelikalvo. Lisäksi, kun alakalvossani oli reikä, oli tarkoitukseni ostaa vielä alakalvo. Myyjä sai minut vakuutetuksi, että mitä paksumpi, sitä parempi, ja ostin taas kaiketi liikkeen kalleimman, ja 5 centin paksuisen alakalvon. Huoh. Soundi ei nyt täsmälleen ole se mitä hain:D "En kangasta viittaan mittaa" | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)