Aihe: Laadukasta telinepakettia hommaamassa. Ehdotuksia otan ilomielin
1 2 3
Migo
08.02.2006 11:18:20
Kyllä luulen että jaksaa. Mulla oli aikaisemmin jotakin mapexin halpiksia mutta tuplajaloilla, ja pelkän crashin kanssa heilu enemmän kuin nyt näillä paketeilla.

Olisi tarkoituksena hommata vielä yksi tommoinen teline + 2 clamppi/puomi systeemiä, ja niihin tulisi sitten 20" Ride, 18" China ja tuo blast block. En usko, että tulee olemaan ongelmia tukevuuden kanssa.

Ok. Alatte saamaan minut Yamahasta. F-musiikki ainakin myy Yamahaa? Siellä on varmaankin ihan omat hinnat, mutta katsotaan.
ddrum54
08.02.2006 11:42:40 (muokattu 08.02.2006 11:43:30)
Tjaaa, olishan se 50€ halvempi..Jaksaako sitten enää jos heittää tomin kylkeen (8") ?

Jaksaa, mulla on roikkunut jopa 16" tomi siinä, tosin kahdella klämpillä. Tai no, mä laitan kaikki tomit kahdella klämpillä, tulee pienempi vääntö.

Jammut on tukevia, kestäviä ja kevyitä. Tuplajalkaiset on raskaampia, siitä tulee vaikutelma jykevyydestä. Jos sun pellit ei ole mitään superraskasta sarjaa, niin jammut kantaa ne hienosti.

E: vihre.
2`n 4
Strumbali
08.02.2006 12:05:55 (muokattu 08.02.2006 18:34:46)
Mulla on Yamahan yksijalkainen (?) puomiteline ja kyllä se ihan hyvin on pelitellyt. Taitaa olla kohta kymmenen vuotta ikää(no, ainakin viisi ;), mikä kyllä näkyy jo hitusen. Jalat vähän löystyny ja ruuvit meinaapi jumitella. Ruuveja vois tietty kokeilla vähän rasvata välillä.

Yamahan haitsuteline mulla oli joskus ja ihan hyvin toimi vuosia, vaikka oli vähän kevyempirakenteinen. On mulla ollut myös parikin suoraa Yamahan telinettä ja hyvin pelasi nekin. Haitsutelineissä olen joskus nähnyt suoraveto telineen muovipalan menneen poikki. Korjaaminen ei onnistunut ihan noin vain ja jäi tekemättä.

Tomit ripustelen Taman Road Pro telineisiin. Sen verran tukevampia ne on. Road Pro:n jalatkin taitaa mennä laajemmalle alueelle(?). Aika hyvin noissa hinnoissa näytti tulevan rahalle telinettä, minun mielestä.
(Muitakin merkkejä olen kosketellut, mutta en omistanut.)
ettäjotta
Glenfiddich
08.02.2006 12:24:49
Ite tilasin ton TAMAn paketin musicstoresta (333EUR), täytyy kyllä sanoa, että on tukevaa jöötiä. Erittäin tyytyväinen olen ollut! niin ja sen IC:n pystyy laajentamaan tuplaksi niin halutessaan.
"En tiiä enkä halua oppia!"
moderndrummer88
08.02.2006 12:47:42
Ite tilasin ton TAMAn paketin musicstoresta (333EUR), täytyy kyllä sanoa, että on tukevaa jöötiä. Erittäin tyytyväinen olen ollut! niin ja sen IC:n pystyy laajentamaan tuplaksi niin halutessaan.

tuleeko tossa just se sträppivetoinen spedu messiin?
mod. huom. ei näin
Migo
08.02.2006 12:48:17 (muokattu 08.02.2006 12:53:46)
Joo saapa nähdä nyt sitten minkä sitä hommaan. Rummuistakaan en ole vielä varma, kun voi olla, että sitä mallia saa odotella jonkin aikaa..

oisko toi ruma väri http://www.battistini.com/immagini/ … 0PDP%20by%20DW%20Blue-Onyx-CX-l.jpg ?
Youni
08.02.2006 12:58:29 (muokattu 08.02.2006 12:58:48)
tuleeko tossa just se sträppivetoinen spedu messiin?

En usko, koska tossa lukee, että HP900 Pedal, ei HP900F Pedal. Tämän perusteella pedaalin tyypin saa itse valita, kuvaan vaan lyöty joku IC mikä on kohdalle sattunut.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Jupi57
08.02.2006 13:00:01
Täytyypä tänään kokeilla hennompien Yammujen "taakansietoa". Kolmen kilon riden ja 14" ripustetun tomin kanssa olen käyttänyt 900-sarjan ständiä. Singlejä olen suosinut pitkään. Yamahan, Taman ja Pearlin telinein on rymytty häistä festivaaleille ja takaisin, ovat iskussa vieläkin (70/80-luvun malleja!)
Tindrum
08.02.2006 13:00:12
Samaan kiinnitin huomion jammun kohalla. Tietenkin saa varmasti tuplajalkaisiakin.

E: kellään kokemusta noista Sonoreista?

Mulla on uutta 400-sarjaa kaikki, muuten oikein hyviä (ja raskaita) mutta se P433-spedu on aika huono (heppoinen). Vaihdoin 5000-sarjan Designeriin nähtyäni sen.
Taman roadpron kanssa aika tasoissa, paitsi se spedu. Tama voittaa.
m© Niin tai näin, mutta näin on.
moderndrummer88
08.02.2006 13:00:23
En usko, koska tossa lukee, että HP900 Pedal, ei HP900 Pedal. Tämän perusteella pedaalin tyypin saa itse valita, kuvaan vaan lyöty joku IC mikä on kohdalle sattunut.

missähän vaiheessa se sitten päätetään jos vaikka t-kaupastakin tilaa että minkälaista mallia pistetään mukaan? ite kyllä just haluaisin tuon nauhavedon
mod. huom. ei näin
TheImp
08.02.2006 13:01:24
Hei tuossa Taman setissä tulee toi iron cobra sinkku, niin onko sitä mahdollisuutta laajentaa tuplapedaaliksi, samoin tavoin kuin sen yhen pearlin mallin??

Ei ole laajennusmahdollisuutta Iron Cobrassa.
The Gods made heavymetal
Migo
08.02.2006 13:02:11

Ok selvä homma.
moderndrummer88
08.02.2006 13:04:03

niin ja sen IC:n pystyy laajentamaan tuplaksi niin halutessaan.

HOoo?
mod. huom. ei näin
Migo
08.02.2006 13:06:53
HOoo?

MItaaaa? Mikähän ny pitää kutinsa?
moderndrummer88
08.02.2006 13:12:08
MItaaaa? Mikähän ny pitää kutinsa?

no en tiiä, ei tuolta taman sivuiltakaan mitään saanu irti, muistelisin kuitenkin kun jossain keskustelussa tätä puitiin että ei saanu
mod. huom. ei näin
Youni
08.02.2006 13:15:03
missähän vaiheessa se sitten päätetään jos vaikka t-kaupastakin tilaa että minkälaista mallia pistetään mukaan? ite kyllä just haluaisin tuon nauhavedon

No tilaa vaikka soittamalla, niin voit kertoa minkä mallin haluat. Tai kysele sähköpostilla ja tilaa sitten netistä ohjeiden mukaan.

Tyhmäähän se olisi, jos ei saisi itse päättää tuota pedaalin mallia tilatessaan. Sehän rajoittaisi hardwarepaketin myyntiä, koska flexistä tykkää vain vähemmistö, johon myös kuulun. Ja kyllä thomannilla lukisi selkeästi se pedaalin malli, jos se olisi juuri F.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Youni
08.02.2006 13:15:03 (muokattu 08.02.2006 13:15:20)
Dubbel.
Migo
08.02.2006 13:19:05
No tilaa vaikka soittamalla, niin voit kertoa minkä mallin haluat. Tai kysele sähköpostilla ja tilaa sitten netistä ohjeiden mukaan.

Tyhmäähän se olisi, jos ei saisi itse päättää tuota pedaalin mallia tilatessaan. Sehän rajoittaisi hardwarepaketin myyntiä, koska flexistä tykkää vain vähemmistö, johon myös kuulun. Ja kyllä thomannilla lukisi selkeästi se pedaalin malli, jos se olisi juuri F.

Aevan. Itse olen tehnyt toomanin tilaukset aina sähköpostin välityksellä. Silloin ehkä hivenen pystyy vaikuttamaan asioihin.
moderndrummer88
08.02.2006 13:21:21 (muokattu 08.02.2006 13:24:39)
selailin tuossa muutaman sivun noista iron cobrista haulla ja sieltä irtosi sen verran että jo tuplien pilkkominen kahdeksi sinkuksi on erittäin hankalaa, pitää tilata jotain homoharvinaisia lisäosia ja purkaa pedaali atomeiksi, eli tästä vähän osviittaa siihen että saako laajennettua.

E: eipä löytyny t-kaupastakaan mitään jatko-osaa sille IC:lle... että tuskin onnistuu
mod. huom. ei näin
Pieni rumpalipoika
08.02.2006 13:22:29

Mulla on 2 kpl Yamahan 745 ständejä kestäneet kovaotteista käyttöä n. 150 keikan verran moitteettomassa kondiksessa. Ja eivätkä paina paljoa.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)