Aihe: Sähkörummut harrastelijalle?
1 2
j0nt5ki
07.10.2006 16:15:52
Yamaha DTXplorerit on ihan ok
paice60
08.10.2006 00:19:25
Mulla on ollut TD-10 + TDW-1 lisäkortti keikkakäytössä 10 vuotta ja niillä CY-6 pelleillä, jossain kohtaa ostan ne paremmat, mutta setti on toiminut hyvin ja keikkaa tulee vuodessa noin 165-200 eli ammattilainen olen. Kunnon PA ,eli subbari(t), pitää olla tarpeeksi hyvä(t) että bassari jysähtää kunnolla. Hintaa tietysti oli mutta saanhan vähentää ne verotuksessa. Harrastelijan pitää vain asettaa itselleen tietty standardi johon tähtää. Rahaahan kuluu aina eli täytyy miettiä mihin panostaa. Mielellään hankkii samantien kunnon kamat niin ei tartte sitten myöhemmin katua. Kannattaa ainakin miettiä tarkkaan mitä haluaa ja sen mukaan sitten toimia. Eri vaihtoehtoja on olemassa eli rohkeasti vain kokeilemaan ja ei ennakkoluuloja mukaan niin hyvin pärjää.
Miks´ mä oon täällä?
valsimo
10.11.2006 18:36:34
Moi!
Kävin tänään testaamassa td-6kv:tä ja td-3kv:tä. 6kv:ssä tuntui aivan mainiota harjoittelumahdollisuudet eli eri biisejä joiden päälle voit soitella ja tasot ovat loistavasti kohdallaan.
Kysymykseni onkin: Onko kenelläkään kokemusta harjoittelusta td-3kv:n kanssa cd-soittimella tai vastaavalla? Onko jotain ongelmia? Miten tasot?

Muuten 6kv:n "hienoudet" tuntuivat aika turhilta omaan käyttööni.
Perussoundit taitavat molemmissa moduleissa olla samat...
Olen ostamassa tuota td-3kv modulia käytettynä.
antti2
10.11.2006 19:12:51
Rolandin setit vois olla ihan okei...en tiedä siitä milleniumista...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)