![]() 23.01.2006 00:18:17 (muokattu 23.01.2006 00:18:33) | |
---|---|
Miks tää rumpupuoli kuolee aina ennenku meen nukkumaan? Täällä on tylsää tapella yksinään.... Mennään nyt vaan nukkumaan, niin jaksetaan sitten huomenna. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! | |
![]() 23.01.2006 06:58:46 | |
Tuo Road Pro ja Pearlin 800-sarja taitavat vastata toisiaan. Kannattaa tsekata nuo Pearlin uudet 1000- ja 2000-sarjan symbaaliständit. Kyllä nuo ainakin speksien puolesta näyttäisivät ajavan Taman ohi. Mitä ominaisuuksia niissä on jotka tekevät niistä Tamoja paremmat? More is more. | |
![]() 23.01.2006 07:56:09 | |
Mitä ominaisuuksia niissä on jotka tekevät niistä Tamoja paremmat? Ne on helppo korjata, kun ne menee rikki. Mukaeltu lainaus Pearl mainosvideosta, jossa maailmantähdet kehuvat Pearlin uutta HW:a : " Meidän hommissa absoluuttinen kestävyys on kaikkein tärkein ominaisuus. Pearl täyttää tämän vaatimuksen. Sitäpaitsi, sitten kun ne hajoavat, ne on todella helppo korjata." Absoluuttisen vakuuttavaa... 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 07:57:12 (muokattu 23.01.2006 07:59:31) | |
ei tuo kasisatanen ole kyllä mitään verrattuna roadprohon, itellä oli entisessä setissä niitä sekaisin ja huomattavasti tukevampia oli nuo roadprot, oikeasti. Voi olla että vaikka ne jopa painaisikin lähes saman verran tamat oli paljon tukevampia kuin nuo pöörlit, tamoihin sai kasata vaikka setin kaikki samata pellit ja tominkin eikä mitään ongelmia olla, pearli saattoi heilua jo yhdestä ch-70 clämpistä jonka päässä roikkui splash. E: tälläkin hetkellä on yksi ständi roadpro:ta, se on vaan levitetty kahteen eri puolille settiä, puomillinen yläosa on kiinni siinä premierin tomitelineen kolmannessa reiässä ja alaosassa on kiinni ch-70 klämppi ja sen varressa ride - ei mitään ongelmia, tai ainoat ongelmat tulee tuossa ch-70:ssä, tahtoo jäädä jumittamaan välillä Mod. huom: Ei näin. | |
![]() 23.01.2006 09:01:36 | |
md88: ei tuo kasisatanen ole kyllä mitään verrattuna roadprohon, itellä oli entisessä setissä niitä sekaisin ja huomattavasti tukevampia oli nuo roadprot, oikeasti. Niskis: Mitä ominaisuuksia niissä on jotka tekevät niistä Tamoja paremmat? Speksit täältä: http://www.tama.com/drums/tama_link … ardware/hc_stand/hc74bwn/index.html http://www.pearldrum.com/04_nuupdates/hw/bc-2000-3.html Suurin ero näiden merkkien välillä on ennakkoasenteissa. | |
![]() 23.01.2006 09:05:18 | |
Suurin ero näiden merkkien välillä on hinnoissa ja käytännöllisyydessä http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … sn=6b3716b519ab72937255fba62b4585f0 http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=6b3716b519ab72937255fba62b4585f0 kuka nyt tuommosta pearlin hirvitystä haluaisi kuskata? Mod. huom: Ei näin. | |
![]() 23.01.2006 09:17:44 (muokattu 23.01.2006 09:22:27) | |
Suurin ero näiden merkkien välillä on ennakkoasenteissa. Se on aivan totta. Tuo 86:n euron hintaero ei vaikuta mitenkään asiaan. Eikä etenkään se, että tässä tapauksessa halvempi on parempi. E: Noi speksit esittelee kaksi erimerkkistä symbaalitelinettä. Onko siellä joku erityisen mullistava keksintö, jolla symbaali on siinä telineessä toista paremmin? 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 09:21:07 | |
Se on aivan totta. Tuo 86:n euron hintaero ei vaikuta mitenkään asiaan. Eikä etenkään se, että tässä tapauksessa halvempi on parempi. Niin, onko näiden merkkien kaikissa tuotteissa 86 euron hintaero? | |
![]() 23.01.2006 09:22:31 | |
kuka nyt tuommosta pearlin hirvitystä haluaisi kuskata? Nyt olikin kysymys spekseistä. | |
![]() 23.01.2006 09:24:23 (muokattu 23.01.2006 09:26:30) | |
Nyt olikin kysymys spekseistä. minusta käytännöllisyys on tärkeä ominaisuus E: kumma juttu, silloin kun haluat kaivaa jotain viimesen päälle hyvät speksit omaavia telineitä otat noita pearlin 2000:sia vertailuun, sitten kun taas hinnoista puhutaan niin alat vertailemaan pearlin halvimpiin... ja tamalta on aina tuo roadpron ständi vastakohtana Mod. huom: Ei näin. | |
![]() 23.01.2006 09:25:34 | |
Niin, onko näiden merkkien kaikissa tuotteissa 86 euron hintaero? Ei aavistustakaan. Noita tuossa esimerkissä vertailtiin. Yleensäkin kannatan saman hintaluokan tuotteiden vertausta. Sellaisella vertailulla on käyttäjälle jotain arvoa. 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 09:27:22 | |
Nyt olikin kysymys spekseistä. Speksit on paperia. Telineet on terästä ( Tamalla ). Kuka ripustaa symbaalinsa paperiin? 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 09:29:07 | |
pelastetaan mitä pelastettavissa on: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=101448 Mod. huom: Ei näin. | |
![]() 23.01.2006 09:38:07 | |
Ei aavistustakaan. Noita tuossa esimerkissä vertailtiin. Yleensäkin kannatan saman hintaluokan tuotteiden vertausta. Sellaisella vertailulla on käyttäjälle jotain arvoa. Jos luet koko keskustelun, niin huomaat, että alussa puhuttiin nimenomaan lippulaivamalleista. Kuten sanoin jo aiemmin keskustelussa, mielestäni tuo Road Pro on vastaa suurinpiirtein ominaisuuksiltaan tuota Pearlin 800-sarjaa. Nuo linkit olivat vastaus Niskamiehen esittämään kysymykseen. Älä huoli. Kyllä kaikki saavat ostaa just niitä telineitä, mistä itse tykkäävät. | |
![]() 23.01.2006 10:24:01 | |
Jos luet koko keskustelun, niin huomaat, että alussa puhuttiin nimenomaan lippulaivamalleista. Kuten sanoin jo aiemmin keskustelussa, mielestäni tuo Road Pro on vastaa suurinpiirtein ominaisuuksiltaan tuota Pearlin 800-sarjaa. Nuo linkit olivat vastaus Niskamiehen esittämään kysymykseen. Juu, olen lukenut. Edelleen ilmassa on kysymys: Mitä ominaisuuksia niissä on jotka tekevät niistä Tamoja paremmat? Eli oikeata vertailua, ei paperitietoa, kiitos. Oman vertailun olen jo tehnyt. Olen omistanut kolme Pearlin kallista ständiä. Takuuajan tietysti toimivat hienosti. Sitten alkoi tapahtua : kiristyspesät halki - niiden sisältö on jonkinlaista vaahtotinaa. Kierteet korkkaavat. Nyt kolmesta ständistä on jäljellä yksi ehjä alaosa ja yksi ehjä yläosa. Ehjää väliosaa ei enää ole, eli noilla on lähinnä koristearvo. Melko kalliita koristeita. Vanhimmat Tamaraudat, mitä mulla on, on yli 20 vuotta vanhoja. Edelleen hyvässä käyttökunnossa. 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 12:07:36 (muokattu 23.01.2006 12:18:16) | |
md88: kumma juttu, silloin kun haluat kaivaa jotain viimesen päälle hyvät speksit omaavia telineitä otat noita pearlin 2000:sia vertailuun, sitten kun taas hinnoista puhutaan niin alat vertailemaan pearlin halvimpiin... ja tamalta on aina tuo roadpron ständi vastakohtana No miten sinä käsität tuon "lippulaivamalli"-sanan? Järeintä mitä kuvastosta löytyy? Tamalta löytyy Road Pro ja Pearlilta löytyy 2000-sarja. Jos hinnoista puhutaan, niin tuo Pearlin BC-800W symbaaliteline, joka ei muuten ole Pearlin halvin malli, maksaa SMI:llä tällä hetkellä 69e ja Taman HC73BWN-teline Thomannilla myös 69e. Ominaisuuksiltaan nuo telineet vastaavat aika pitkälle toisiaan, käytännön kertoo käytäntö. Ostopäätös tehdään omien mieltymysten ja oman kukkaron mukaan. ddrum54: Eli oikeata vertailua, ei paperitietoa, kiitos. Jos tuo Hollström lainaisi sitä Absoluuttisen Totuuden Mittariaan, niin lupaan tehdä perusteelliset testit ja lähettää vastaukset myös sinulle. Oman vertailun olen jo tehnyt. Olen omistanut kolme Pearlin kallista ständiä. Takuuajan tietysti toimivat hienosti. Sitten alkoi tapahtua : kiristyspesät halki - niiden sisältö on jonkinlaista vaahtotinaa. Kierteet korkkaavat. Nyt kolmesta ständistä on jäljellä yksi ehjä alaosa ja yksi ehjä yläosa. Ehjää väliosaa ei enää ole, eli noilla on lähinnä koristearvo. Melko kalliita koristeita. Vanhimmat Tamaraudat, mitä mulla on, on yli 20 vuotta vanhoja. Edelleen hyvässä käyttökunnossa. Edelleen, jokainen ostaa sitä, mitä ostaa. Minä olen nähnyt rikkinäisiä kierteitä hyvin monella merkillä. Myös Yamahalla, DW:llä ja Tamalla, vaikka ko. firmojen hardwarea aika hyvänä pidetään. Olen nähnyt Yamahan hardwaren pettävän kesken keikan. Olen myös nähnyt vierestä, kun rumpali saa soittamalla Taman symbaalitelineen poikki kesken keikan. Siis rautaputken poikki. Kovaa se kyllä soitti, mutta vastaavaa en ole nähnyt aikaisemmin. Yhtälailla olen nähnyt rikkinäistä Pearlin hardwarea. Taman hardware on ihan toimivaa ja enkä minä ole sitä teiltä viemässä pois, mutta sen "parhaus" jääköön jokaisen itsensä päätettäväksi. Tunnepohjaisesta asiasta, kun on taas kyse. Täällä on vaan havaittavissa taas tällaista laput silmillä kulkemista ja isojen poikien peesaamista tässäkin asiassa, niin täytyy välillä vähän keinuttaa venettä. | |
![]() 23.01.2006 12:48:25 | |
Kyllä Pearlilta nykyään löytyy oikein pätevää telinettä. Yamahan, Pearlin ja Taman välillä kun valitsee, niin ei pahasti mene vikaan. DW:n HW:stä on kuulunut jos jonkinmoista ongelmaa, lisäksi ovat naurettavan hintaisia. | |
![]() 23.01.2006 14:19:04 | |
Ostakaa nyt hyvät ihmikset räkki, ni ei tarvi tollasista asioista kinailla... Paitsi, että minkä mekin räkki on paras, Tama vai Pearl vaiko kenties Gibraltar, no räkki ainakin pysyy pystyssä... roisto PERKELEE!!! | |
![]() 23.01.2006 15:04:29 (muokattu 23.01.2006 15:08:05) | |
Ostakaa nyt hyvät ihmikset räkki, ni ei tarvi tollasista asioista kinailla... Paitsi, että minkä mekin räkki on paras, Tama vai Pearl vaiko kenties Gibraltar, no räkki ainakin pysyy pystyssä... Sori, rummut vankilassa on kauhistus. Kukas täällä on kaatuvista ständeistä puhunut? E: Tämä on siisti räkki: http://www.sunlitedrum.com/drums/products/DrumRack_DR-01.jpg Kelpais kyllä. 2`n 4 | |
![]() 23.01.2006 15:13:25 (muokattu 23.01.2006 15:15:11) | |
Sori, rummut vankilassa on kauhistus. Kukas täällä on kaatuvista ständeistä puhunut? E: Tämä on siisti räkki: http://www.sunlitedrum.com/drums/products/DrumRack_DR-01.jpg Kelpais kyllä. joo pienimmälle seteille on rumaa jos on räkki, mutta mitä isompi setti, sitä hienompi, ja kätevämpi räkki on. E: ryssin roisto PERKELEE!!! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)