Aihe: Axissin vetoakseli eliminaattoriin/cobraan?
1 2 3
lethus1
13.01.2006 17:36:17
Komppaan joka kirjainta.

Luulin että olen ainoita. Muuten hyvät pedaalit kyllä. Harmi ettei ennen keikkaa ehdi tekemään asialle mitään mutta jos nyt ennen nauhoituksia. Tuntuu että on mennyt vuodessa vaan taaksepäin mitä bazaareihin tulee ja se vähän tosiaan ns. vituttaa. Pitääpä tosiaan rueta varmaan metsästelemään, mutta jotenkin vielä epäilyttää...;D
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
drum-monkey
13.01.2006 18:59:57
Te ette vaan osaa. Kokeilkaa irrottaa se välitanko, ja kiristäkää kaikki mikä on kiristettävissä. Mullakin oli sama pedaali ilman mitään ongelmia.

Kuinka kauan sulla oli kyseiset spedut? Ei se tuu viikossa tai kuukaudessa se klappi, vaan esim. vuoden aktiivisen soiton jälkeen.
Munletti on mulletti
Niskamies
13.01.2006 19:18:51
Kuinka kauan sulla oli kyseiset spedut? Ei se tuu viikossa tai kuukaudessa se klappi, vaan esim. vuoden aktiivisen soiton jälkeen.

Mulla oli sellaset puol vuotta. Mutta ainakin Deynochius on valittanut tota häikkää uudesta asti.
More is more.
grind
13.01.2006 19:27:39
Te ette vaan osaa. Kokeilkaa irrottaa se välitanko, ja kiristäkää kaikki mikä on kiristettävissä. Mullakin oli sama pedaali ilman mitään ongelmia.

Nii-i, kiristäppä se _nivel_ missä se klappi on. Ei sulla olis sopivaa avainta lainata?
Incarnate deathrash.
Stratton
13.01.2006 20:39:27
Pearlinkin välitankoon ilmestynyt vuodessa klappia. Väittäisin että oon pitänyt niitä kuin kukkaa kämmenellä mutta niin vain käy joskus.
Suomen virallinen Lars Ulrich.
Marazo
13.01.2006 20:44:03
Mitä sitä välitangon klapilla, kun laakereissakin jo on vähän klappia... Tarvis varmaan käydä ostamassa paikallisesta laakeriliikkeestä uudet laakerit.
Deino
13.01.2006 21:28:32

Mulla oli sellaset puol vuotta. Mutta ainakin Deynochius on valittanut tota häikkää uudesta asti.

Olen purkanut sen ja kasannut sen varmaan kymmen kertaa. Olen kokeillut slavepedaalia joka vitun mahdollisella säädöllä. Ruuvit kireällä, melko kireällä, löysällä, aina sama juttu. Repound slavessa on miltei olematon ja sitä eikä pääpedaalia tunnistaisi samaksi pedaaliksi.
'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha'
Youni
13.01.2006 22:33:13
Olen purkanut sen ja kasannut sen varmaan kymmen kertaa. Olen kokeillut slavepedaalia joka vitun mahdollisella säädöllä. Ruuvit kireällä, melko kireällä, löysällä, aina sama juttu. Repound slavessa on miltei olematon ja sitä eikä pääpedaalia tunnistaisi samaksi pedaaliksi.

Valita maahantuojalle. Totesin sen kannattavaksi.

Nimimerkillä Pearlin uusi välitanko odottaa noutamista.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Stereophile
14.01.2006 00:43:28

DFP9410:sta vielä, Tuntuman kanssa ei mitäään isompaa hätää, mutta olen kyllä huomannu, että välitangossa on jonkin verran klappia. Oliko teillä jo uutena välystä tangossa vai onko se tullu vasta myöhemmin? Ikää pedaaleilla vähän about puoli vuotta...
Siinäpä sitä jo olikin. Hyvää uutta vuotta 2006!!!
moderndrummer88
14.01.2006 10:20:34
DFP9410:sta vielä, Tuntuman kanssa ei mitäään isompaa hätää, mutta olen kyllä huomannu, että välitangossa on jonkin verran klappia. Oliko teillä jo uutena välystä tangossa vai onko se tullu vasta myöhemmin? Ikää pedaaleilla vähän about puoli vuotta...

itellä ei kyllä tullu sen vuoden aikana mitä noi omistin minkäänlaista ongelmaa ja todella aktiivisessa käytössä olivat
Zed is dead, baby...
lethus1
14.01.2006 10:55:02

Tullut myöhemmin. Joku 2 ja puol vuotta ollut käytössä ja nyt se rupeaa jo oikeasti häiritsemään rankasti.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Legatus
14.01.2006 11:08:09
Ostakaa toinen basari nii ei tuu nuita onkelmia. Itellä on harkinnan alla toinen basari.
Roddy on jumala!!
Shitmanek
14.01.2006 11:09:14
Ostakaa toinen basari nii ei tuu nuita onkelmia. Itellä on harkinnan alla toinen basari.

Bassari vain maksaa "vähän" enemmän kuin tuplapedaalin välitanko.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Legatus
14.01.2006 11:10:24
Bassari vain maksaa "vähän" enemmän kuin tuplapedaalin välitanko.

Mutta on sen arvonen. Mutta on tuo kyllä tottakin. Mietin että josko opettelis ilman toista pasaria ja ostas sitte SC:t kahella basarilla ku on tarpeeks hyvä rumpali
Roddy on jumala!!
Shitmanek
14.01.2006 11:13:37
Mutta on sen arvonen. Mutta on tuo kyllä tottakin. Mietin että josko opettelis ilman toista pasaria ja ostas sitte SC:t kahella basarilla ku on tarpeeks hyvä rumpali

Toisaalta minua vituttaisi enemmän roudata bassaria kuin sitä tuplapedaalia :) Ja kyllähän minäkin kahdella bassarilla soittaa tykkään enemmän kuin tuplapedaalilla.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
HeavyMachinery
14.01.2006 15:33:43

Toisaalta minua vituttaisi enemmän roudata bassaria kuin sitä tuplapedaalia :) Ja kyllähän minäkin kahdella bassarilla soittaa tykkään enemmän kuin tuplapedaalilla.

Kyllä kahdessa basarissa on vitusti parempi tatsi....

Mulla on iron kooprissa ollut klappia uudesta lähtien tuollainen tanko voisi poistaa ongelman. Mutta toisaalta en tarvitse tuplia niin paljoa ettei se ole vielä minua sen puolesta haitannut.....
Minä tiedän - siis pelkään !
anzelmosm
15.01.2006 21:37:12

Olipa yllättävän paljo kasvanu ketju ennen ku oli kukaan sanonu tuplapasarista mitään. Ja tuohon roudaamiseen vois sanoa että minusta tuplapetaali on kyllä harvinaisen vittumainen roudattava.. Ihme venkula ja aina joutuu oleen ruuvailemassa akselia irti ja kiinni ja.. Hirmu paska. Basari on helppo ku ottaa petaalin irti ja työntää molemmat laukkuun ja vie autoon tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun soittokamoja kuljettavaan kojeeseen.
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
miän vain
15.01.2006 23:50:44

Kokeilitko jo nostaa slavepuolen laudan kulmaa pystympään? Mulla auttoi. Tuntuma on molemmissa puolissa täysin sama.
If you dig it, you gotta dig it. Dig it?
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Deino
16.01.2006 10:47:52

Kokeilitko jo nostaa slavepuolen laudan kulmaa pystympään?

Tottakai.
"Hää hä hä häähää!" -Bacchus
Aegis
16.01.2006 15:26:20
Itse en näkisi että Cobrassa olisi mitenkään häiritsevän paljon klappia. Tai minä ainakin sain sen katoamaan kun nostin slavepedaalin footboardin kulmaa. Välitankohan tosin hajosi kerran, mutta heitin siihen varaosia Milleniumeista, eikä klappia vieläkään. Eli tällä hetkellä en kyllä näe ainakaan itse tarvetta tuommoiseen Axis tankoon.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)