Aihe: karmeudessaan melkein taidetta..
1 2
Peace
11.01.2006 17:24:08
itsellä o joku pearlin 18" crash/ride. itse kumminkin luokittelen sen chinaksi.erittäin makosa saundi siinä kumminkin (:
kyllä
hyperhamsteri
11.01.2006 17:29:03
Kitaristi parka, lyötkö kapulalla ?

Ojennan isällisesti avokämmenellä. Se on välttämätön toimenpide, mikäli tahdomme saada jotain aikaan.
Yarr. Puujalka ja silmälappu.
LordInferno
25.01.2006 00:16:18
Tähän on pakko pistää 1 oma kokemus.
Mulla on Meinl Classics 12" Chinasplash. Vakiona soundi on aivan kamala, mutta tiukahkolla kapulaniskulla saa chinan niin jojoon et.. Soundista tulee aivan mahtava, ei varmana löydy mistään samanlaista. Tietenkin pellin saa käsin vääntämällä takasin normaaliin muotoon.
-Inf-
"When existence does not exist"
starclassic
25.01.2006 12:54:01 (muokattu 25.01.2006 12:54:46)
Joskus lukioaikoina soitin koulun setillä ja biisin päätteeksi löin niin kovaa kuin lähti koulun 17" Sabian AA dark crashiin (muistaakseni) ja se sitten otti ja pamahti "toisinpäin". Eli meni muodottomaksi ylösalaisin. Soundi oli todella hauska suhahdus.

Ei näin...

EDIT: oho, olipas se vanha kirjoitus. :)
Zook - Root Canal Recovery
Ze Kink
25.01.2006 23:53:20
itsellä o joku pearlin 18" crash/ride. itse kumminkin luokittelen sen chinaksi.erittäin makosa saundi siinä kumminkin (:

Tosiaan aika jännä saundi tuossa, vähän jotain chinan ja crashin väliltä.

Ps. Ostakaa pois!
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)