Aihe: Rumpujen suojaus?
1 2
Paas
28.12.2005 21:24:57 (muokattu 28.12.2005 21:25:14)
Mutta onko siellä soittotilassa pakko olla silloin kun on nautittu alkomaholia? Ettekö voisi keksiä muuta? Suojalkapallo vois olla hauska vaihtoehto. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
jäykkis
28.12.2005 22:14:00
Niin, tottahan tämäkin. Mutta kämppä sijaitsee talon viereisessä autotallissa. Ja kun meillä on pirskeet, niin ainahan sitä on mukava esitellä muille taitojaan pienessä tuiskeessa tai sitten niitä on muuten vaan kiva hakata. Ja lupaahan juuri tässä mielentilassa ei kysytä.

Näinpä se kyllä tietenkin on.

Mutta tee kompromissi: pistä siis joku mopopedaali paikalle ja kapuloiden tilalle sudit (tai riisikepit), niin ehkä kalvotkaan ei kärsi niin paljon. Vispilät voi olla parhaat, jengi on ihmeissään kun ei lähde jytkettä.
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
KoRn88.
29.12.2005 14:55:26
Jep, nuijat pois ja kapulat piiloon niin eiköhän örveltäjät jätä rumpujen soiton pois!

Tuokin kyllä saattaa olla, että jos ne kapulat vie pois niin ne alkaa sitten hakkaan joillain muilla esineillä niitä kannuja. Riippuu tietenki minkälaista porukkaa siellä käy ja kuinka kännissä ne aikoo olla.
iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)