LumPus 17.12.2005 22:00:42 | |
---|
Ok. Pitäis varmaan sellaseen TD3 settiin investoida ja ehkäpä se PD80R virveliks. En pidä PD-padeista haitsuna ja oonkin aikoinaan CY6:sta käyttänyt sellasena. Cy-6 ja CY-8 taitavat olla samanlaisia koostumukseltaan siis ulkoisesti ja pinnaltaan? Positiivista on se, että basaritriggeri ei enää hakkaa lattiaan. Entinen naapuri ei siitä hirveesti tykännyt:)TD3:sta voi varmaan hyvin käyttään triggerimoduulinakin vaikka Batteryn soundeille? Tuskin sen parempaa moduulia alkuun ainakaan tarttisinkaan. No pitää nyt katella ja saada tuo SPD-8 myydyks ensin. TD-3KV -setissä tulee automaattisesti mukana PD-85 pädi virveliks. Eli se päivitty n. puol vuotta sitten tohon. se haikkajuttu onkin oma onkelmansa. jotkut tosiaan laittaa CY-x:n siihen hommaan, valitettavasti vasta seuraava eli TD-6V ymmärtää VH-11 haitsua joka on varsin mahtava. niin, CY-6 & 8 eroavat hieman ulkonäöltään, kuten jo mainitsin, kutosen triggeriongelmat on poistettu kasi versiossa. siinä kutosessa tosiaan kovassa käytössä ilmeni ongelmia, ja varsinkin jos haitsuna käyttää, niin se on automaattisesti kovaa käyttöä. basaritrigu on hyvä. tuplakin mahtuu, ja ei jätä iskuja pois. itse, nimimerkillä espoon hidasjalka, oon polkenu testaillessani Yamahan samantasosen basarin tukkoon niin että iskuja jäi välistä. Rolle ei jätä. TD-3 aivo on todella hyvä jos käyttää koneen kanssa, kuten sanottu, verrattuna kutoseen on kutosen suurin plussa se sekvensseri, mutta tietokonehan korvaa sen. Batterista saundit ja soittamaan. hyvä tulee. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
hanipai 17.12.2005 22:24:17 (muokattu 17.12.2005 22:24:29) | |
---|
TD-3KV -setissä tulee automaattisesti mukana PD-85 pädi virveliks. Eli se päivitty n. puol vuotta sitten tohon. se haikkajuttu onkin oma onkelmansa. jotkut tosiaan laittaa CY-x:n siihen hommaan, valitettavasti vasta seuraava eli TD-6V ymmärtää VH-11 haitsua joka on varsin mahtava. niin, CY-6 & 8 eroavat hieman ulkonäöltään, kuten jo mainitsin, kutosen triggeriongelmat on poistettu kasi versiossa. siinä kutosessa tosiaan kovassa käytössä ilmeni ongelmia, ja varsinkin jos haitsuna käyttää, niin se on automaattisesti kovaa käyttöä. basaritrigu on hyvä. tuplakin mahtuu, ja ei jätä iskuja pois. itse, nimimerkillä espoon hidasjalka, oon polkenu testaillessani Yamahan samantasosen basarin tukkoon niin että iskuja jäi välistä. Rolle ei jätä. TD-3 aivo on todella hyvä jos käyttää koneen kanssa, kuten sanottu, verrattuna kutoseen on kutosen suurin plussa se sekvensseri, mutta tietokonehan korvaa sen. Batterista saundit ja soittamaan. hyvä tulee. Joo tässä jo selittelin vaimolle asiaa ja näytti sulavan :) Pienten vaatimusten kera tiettty... I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
LumPus 17.12.2005 22:32:08 | |
---|
Joo tässä jo selittelin vaimolle asiaa ja näytti sulavan :) Pienten vaatimusten kera tiettty... niin aina. mulle oli tiedossa Roland TD-12 setti kun muutettiin yhteen. emäntähän itki sitä vastaan, ja jossain vaiheessa kun mulla pinna palo ja sanoin etten sitä sitten tänne tuo, niin tämä spontaanisti huus että totta helevetissä ne tänne tulee, varmasti hankit. se yllätty ittekki omasta reaktiostaan. naiset. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Simbe 17.12.2005 22:34:16 | |
---|
niin aina. mulle oli tiedossa Roland TD-12 setti kun muutettiin yhteen. emäntähän itki sitä vastaan, ja jossain vaiheessa kun mulla pinna palo ja sanoin etten sitä sitten tänne tuo, niin tämä spontaanisti huus että totta helevetissä ne tänne tulee, varmasti hankit. se yllätty ittekki omasta reaktiostaan. naiset. Ota plusssas! + Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti sekä LP practice conga! |
ddrum54 17.12.2005 23:00:11 | |
---|
niin aina. mulle oli tiedossa Roland TD-12 setti kun muutettiin yhteen. emäntähän itki sitä vastaan, ja jossain vaiheessa kun mulla pinna palo ja sanoin etten sitä sitten tänne tuo, niin tämä spontaanisti huus että totta helevetissä ne tänne tulee, varmasti hankit. se yllätty ittekki omasta reaktiostaan. naiset. Että silleen... Eikö ookkin aika hienoa, kun oppii ymmärtämään naista? :) 2`n 4 |
hanipai 17.12.2005 23:37:57 (muokattu 18.12.2005 01:56:20) | |
---|
niin aina. mulle oli tiedossa Roland TD-12 setti kun muutettiin yhteen. emäntähän itki sitä vastaan, ja jossain vaiheessa kun mulla pinna palo ja sanoin etten sitä sitten tänne tuo, niin tämä spontaanisti huus että totta helevetissä ne tänne tulee, varmasti hankit. se yllätty ittekki omasta reaktiostaan. naiset. Tietty siinä on sellanenkin pointti, että sä oot rumpali ja mä en. On ymmärrettävämpää, jos sä haluut kotiin setin, koska sä tarvitset sitä:) Muuten hei mitäs mieltä ootte Yamhan FP9410 suoravetopedaalista tollasen sähkösetin kanssa? I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Shitmanek 18.12.2005 10:56:56 | |
---|
Muuten hei mitäs mieltä ootte Yamhan FP9410 suoravetopedaalista tollasen sähkösetin kanssa? Toiminee ihan kivasti, se on hyvä pedaali. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Strumbali 18.12.2005 11:27:40 | |
---|
Muuten hei mitäs mieltä ootte Yamhan FP9410 suoravetopedaalista tollasen sähkösetin kanssa? Niin tossa setissä onkin nykyään se pystyssä oleva basaripädi(?). Kyllähän sen kanssa pitäisi pedaali kuin pedaali toimia. Itse oon laittanut Iron Cobriin kumipäät, kun ne tavalliset tuntui jauhaantuvan suht nopsaan, notta pölinä kävi. Kokeile. Mutuahan tämä. |
savopie 18.12.2005 13:05:32 (muokattu 18.12.2005 13:05:54) | |
---|
PD-8:ssahan ei muuten ole kahta triggeriä, vaikka esim. TD-6V aivo tunnistaa siitä kaksi eri lyöntipintaa. selitän tarkemmin jos joku haluaa. Nyt vinkkasit silleen, ja on sen verran outo juttu, että voisit selittää. roisto PERKELEE!!! |
hanipai 18.12.2005 14:03:30 (muokattu 18.12.2005 14:09:54) | |
---|
Muistelin tässä kokemuksia edellisestä setistäni ja ajattelin, että pitäisköhän tää uus setti vaikka koota osista ebaysta. Ei ne PD-8 kovin mukavilta tunnu lyödä ja ääntäkin lähtee. Mietinkin snareks sitä PD-80R/85 ja yhden pd-8:n vois korvata cy-8:lla (haitsu). Isotomi varmaan vois olla pd-8, mutta jos pikkutomi is pd-80, niin olis varmaan hiukka mukavampi soittaa. Riittäis varmaan 1 pikkutomi ja 1 isotomi ainakin alkuun? Setithän on muutenkin pienentyneet verrattuna kasariaikoihin setteihin. Tällasta pohdintaa käyn. Mieluummin hiljasia padeja muutama kuin useita kovaäänisiä. Onhan noi meshheadit aika pomppivaa sorttia, mutta hiljasia kuitenkin. Mielipiteen saa toki lausua. Tietty se TD3KV setti ois asiallinen, kunhan luopuis parista PD-8:sta ja ostais tilalle yhen PD-80:sen ja yhden CY-8:n. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Frodrigom 18.12.2005 23:09:41 (muokattu 20.12.2005 11:59:56) | |
---|
niin |