Shitmanek 15.12.2005 15:49:44 | |
---|
Kuinka monella on nuo mainitsemasi työkalut aina mukana takataskussa. Vai onko sulla aina työkalupakki messissä? :) Minulla on viritysavain avaimenperänä, aina välillä tulee tarve sillekin :) Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
LumPus 15.12.2005 15:52:53 | |
---|
Perhana, löytyiskö liikkeestä valmiina? Joo-o. Eiku kaljuuntumislääkkeisiin. Oon niin tuuhea.;) mullon saksetkin täällä, siihenki on apu =) Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Bacchus 15.12.2005 15:59:55 | |
---|
Joo-o. mullon saksetkin täällä, siihenki on apu =) Ai saakeli, sitten tuunkin viivana sinne.;) Tuun varmaan käväisemään tossa 17-18 välillä. Kiitokset vaan vinkistä. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
LumPus 15.12.2005 16:01:30 | |
---|
Ai saakeli, sitten tuunkin viivana sinne.;) Tuun varmaan käväisemään tossa 17-18 välillä. Kiitokset vaan vinkistä. joo. olen siellä tiskin kulmassa se haiseva kasa joka yrittää väsyneenä hengittää. ja saattaa olla ruuhkaa. mut mä pidän ton tosa sulle. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Jeltz 15.12.2005 16:17:24 | |
---|
Minulla on viritysavain avaimenperänä, aina välillä tulee tarve sillekin :) Mullakin kulkee viritysavain muiden avainten mukana. On sille pari kertaa ollut käyttöäkin. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
hollmi-5 15.12.2005 16:21:23 | |
---|
Mullakin kulkee viritysavain muiden avainten mukana. On sille pari kertaa ollut käyttöäkin. Mulla on sellainen ohut pullonavaaja. Sillä voi virittää Sonorit ja ukon. Mika Hollström |
LumPus 15.12.2005 16:22:59 | |
---|
Mulla on sellainen ohut pullonavaaja. Sillä voi virittää Sonorit ja ukon. mulla on kummatkin. taidan olla pro. =) Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Youni 15.12.2005 17:04:35 (muokattu 15.12.2005 17:05:08) | |
---|
Kuinka monella on nuo mainitsemasi työkalut aina mukana takataskussa. Vai onko sulla aina työkalupakki messissä? :) Juu kato mä oon sellanen asentaja, että löytyy kaikki ja enemmänkin! En pärjää ainuttakaan päivää ilman vakituisia arkilukkopihtejäni. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Bacchus 15.12.2005 17:30:13 (muokattu 15.12.2005 17:30:40) | |
---|
joo. olen siellä tiskin kulmassa se haiseva kasa joka yrittää väsyneenä hengittää. ja saattaa olla ruuhkaa. mut mä pidän ton tosa sulle. Hyvähyvä, koita selvitä hengissä siellä. Tuon sulle vaikka kaljaa tuliaisiksi.=D Meni muuten Bonham-ketju lukkoon, ihme juttu. Itsekin ironisesti heitin lukkoa ja banaania, varoitusta en menny painelemaan, miksi edes olisinkaan. Ei mun mielestä siinä ketjussa mitään hirveän vaarallista ollut. No... Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
LumPus 15.12.2005 22:26:48 | |
---|
Hyvähyvä, koita selvitä hengissä siellä. Tuon sulle vaikka kaljaa tuliaisiksi.=D
lähdin vähän aikaisemmin tänään, treeneihin nääs. saikko sen avaimen? Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Bacchus 15.12.2005 22:50:51 | |
---|
lähdin vähän aikaisemmin tänään, treeneihin nääs. saikko sen avaimen? Juu sain, kiitosta vaan. Olin siellä aika tarkkaan tasan klo. 18:00, onneks oli äijät vielä paikalla.;) Itsekin suuntasin siitä vauhdilla treeneihin. Kiitokset kaikille vastanneille! Rumpuavain-pulma on ratkaistu. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
LumPus 15.12.2005 23:16:52 | |
---|
Juu sain, kiitosta vaan. Olin siellä aika tarkkaan tasan klo. 18:00, onneks oli äijät vielä paikalla.;) Itsekin suuntasin siitä vauhdilla treeneihin. Kiitokset kaikille vastanneille! Rumpuavain-pulma on ratkaistu. ei kai ne nyhtäny miljardeja siitä. ja kasiin se olis ollu auki muutenkin... =) mutta hyvä. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Bacchus 15.12.2005 23:21:00 (muokattu 15.12.2005 23:21:53) | |
---|
ei kai ne nyhtäny miljardeja siitä. ja kasiin se olis ollu auki muutenkin... =) mutta hyvä. Ai olis vai? Katos katos... Ei ne hirveesti nyhtäny. Muutenkin oli niin pieni ostos, ettei kehdannu ruveta tinkimään.;) Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
anzelmosm 16.12.2005 00:16:57 (muokattu 16.12.2005 11:23:03) | |
---|
Sonorin viritystappi on just se oikea. Sitä saa ruuvattua vaikka kolikolla tai muulla vastaavalla. Mitenkäs ruuvailet normi-viritystappia kun olet jossain rumpusi kanssa ja avaimet on hukassa? :) Jollakin tais jäädä ne heittomerkit huomaamatta.. no pannaan seuraavalla kerralla tuplaten. Itellä ainakin on aina rumpujen lähimaastossa liikuttaessa viritysavain lähistöllä. Vasemmassa taskussa on kaks avainketjun nokassa ja oikeassa taskussa yks avain. Molemmissa basarinpedaaleissa on viritysavain. Melko heikolla hapella jos saa kaikki yhtäaikaa hukkumaan johki.. :D http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
hollmi-5 16.12.2005 00:24:10 | |
---|
Melko heikolla hapella jos saa kaikki yhtäaikaa hukkumaan johki.. :D Olet hyvin varustautunut... Mika Hollström |
markkuliini 16.12.2005 00:58:41 | |
---|
Sellaiset bongo-rummut on tosi paljon kätevämmät kuin iso rumpusetti. Niitä voi soittaa paljan käsin tai vaikka kossupullolla koputella. Eikä tarvitse muistaa kapuloita ottaa matkaan. :) www.vasamayhtye.com |
Bobana 16.12.2005 07:39:41 | |
---|
Mulla on sellainen ohut pullonavaaja. Sillä voi virittää Sonorit ja ukon. Paljastettakoon vielä merkkikin... Se on GWS ja totaalinen hurmio/känni on taattu. Sex, choppers and rock´n roll!!! |