TAMAS 12.12.2005 19:50:30 | |
---|
Kertokaas, vastaako tuo Evansin G1 clear tuota Remon Ambassador clearia? Jos Exporteihin jossain vaiheessa vaihtais nuo resokalvot niin sopisko jompikumpi noista sitten hyvin kun päällä on Evans G2 clear? on se evansin g1 vähän erilaisempi kun ambassador. johtunee varmaan evansin pinnotteesta. Mistä tietää että esiintymislava on suorassa?? |
Mikael 12.12.2005 20:07:22 (muokattu 12.12.2005 20:07:56) | |
---|
Aquarianin pinnoitus kestää, kestää, kestää ja kestää, mutta soundissa silti "se jokin" puuttuu. Ne kuullostavat muovisilta ja teollisilta. Mitkäs Aquarianit sulla on ollut? Mä oon kovasti ihastunut noihin Aquarianin American Vitage ja Modern Vintage -kalvoihin. American Vintaget ovat vieläpä tehdyt justkin vanhojen rumpujen hieman ylisuurille tuumille... Toimii ainakin mun vanhoissa rummuissa aivan mahtavasti. Selvästi mun mielestä lämpimämmät kun perus-ambassadorit. Evanssin uudet J1-kalvot tuli tuossa myös testattua ja nekin oli mun mielestä kivemmat kuin ambassadorit, mut ei ehkä ihan niin kivat kuin noi American Vintaget vaan jotain siitä välistä. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Migo 12.12.2005 20:47:52 (muokattu 12.12.2005 21:16:06) | |
---|
Näin minä tekisin ja tilasinkin jo Thomannilta, mutta Miqo haluaa Remoa. :) Joo no ainakin vielä olen tuon Remon kannalla. Saas nyt nähdä miten käy. :O Thomanilla olis halpa tuo evans g2 paketti, mutta ei sieltä muuta tilattavaa ole niin enpä viiti. E: Niin myyköhän toi F-musiikki Remoa? Tykkään soittaa soittimilla. |
LumPus 12.12.2005 22:22:42 | |
---|
Onkos kukaan muuten ehtinyt kokeilemaan tai kuulemaan tuota Evansin uutta EC2-kalvoa? http://www.evansdrumheads.com/ (Vai onko sitä edes lätäkön tällä puolen.) HEPP! pirun hyfät, i must say. loistavasti "kontrolloitu" saundi, eli oikeasti toimiva versio pinstripestä ja saundi on elävä. paha selittää. toimii kuin suhteellisuusteoria, aivan loistava kalvo. jännä että muutkin on huamannu tuon Remon ja Evansin lievän laatueron. joskus kun octokuume oli korkeimmillaan, kattelin sekä ambassador 6" ja evans G1 6". noh, evanssilla todella siisti ja tasainen reuna, remossa taas miten sattuu ryppyinen kiinnitys kalvon vanteeseen. oli karun näköinen. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Migo 12.12.2005 22:36:12 | |
---|
Tota varmaankin nyt hommaan noi ambassadorit. Sanokaas äkkiä minkä otan virpan alakalvoksi, käviskö ambassadorin kaveriksi samanmerkkinen?? Ainakin olisi herkkä?? Olen just tekemässä soitinlaineelle tilausta.... Tykkään soittaa soittimilla. |
Paas 12.12.2005 22:38:26 | |
---|
Tota varmaankin nyt hommaan noi ambassadorit. Sanokaas äkkiä minkä otan virpan alakalvoksi, käviskö ambassadorin kaveriksi samanmerkkinen?? Ainakin olisi herkkä?? Olen just tekemässä soitinlaineelle tilausta.... Alle ambassador snare side kaveriksi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Migo 12.12.2005 22:40:40 | |
---|
Alle ambassador snare side kaveriksi. Jepulis, näin itsekkin suunnittelin. Kiitos sinulle. Tykkään soittaa soittimilla. |
KoRn88. 12.12.2005 22:41:25 (muokattu 12.12.2005 22:42:09) | |
---|
Tota varmaankin nyt hommaan noi ambassadorit. Sanokaas äkkiä minkä otan virpan alakalvoksi, käviskö ambassadorin kaveriksi samanmerkkinen?? Ainakin olisi herkkä?? Olen just tekemässä soitinlaineelle tilausta.... Joo ambassador snare käy varmasti alakalvoksi hyvin jos päälläkin on ambassador. EDIT: olimpas hidas. Olisi voinut päivitellä sivua ennen kuin kirjoitin. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
Migo 12.12.2005 22:43:28 (muokattu 14.12.2005 08:22:22) | |
---|
Joo ambassador snare käy varmasti alakalvoksi hyvin jos päälläkin on ambassador. EDIT: olimpas hidas. Olisi voinut päivitellä sivua ennen kuin kirjoitin. No ei se mittään. Pääasia, että vastasit ´:) eiköstä vaan? Tykkään soittaa soittimilla. |
KoRn88. 12.12.2005 22:45:35 | |
---|
No ei se mittään. Pääasia, että vastasit ´:) eiköstä vaan? joo ajatushan se on tärkein. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
Ihmepoika 12.12.2005 22:51:40 (muokattu 12.12.2005 22:51:59) | |
---|
joo ajatushan se on tärkein. Voi kun täällä ollaan niin ystävällisiä. :) Kysymys: onko kukaan rohjennut yhdistellä eri valmistajien kalvoja samassa rummussa? Eli tohtinut esimerkiksi iskeä Remoa päälle ja Evansia alle tahi toisinpäin? Alkaako ne riidellä vai tulevatko toimeen keskenään? Ihanaa! |
KoRn88. 12.12.2005 23:04:41 | |
---|
Voi kun täällä ollaan niin ystävällisiä. :) Kysymys: onko kukaan rohjennut yhdistellä eri valmistajien kalvoja samassa rummussa? Eli tohtinut esimerkiksi iskeä Remoa päälle ja Evansia alle tahi toisinpäin? Alkaako ne riidellä vai tulevatko toimeen keskenään? Jos nyt kerkeäisi. Mulla on tomeissa Evansin G2:set päällä ja alla Sonorin tehdaskalvot, jotka ovat Remon kalvoja. Ei mitään valittamista, hyvin toimii. Mutta varmaan tuossa parin kuukauden päästä kuitenkin vaihdan kaikki tomi kalvot uusiin. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
vapauskauppias 12.12.2005 23:19:34 | |
---|
Mitkäs Aquarianit sulla on ollut? Mä oon kovasti ihastunut noihin Aquarianin American Vitage ja Modern Vintage -kalvoihin. American Vintaget ovat vieläpä tehdyt justkin vanhojen rumpujen hieman ylisuurille tuumille... Toimii ainakin mun vanhoissa rummuissa aivan mahtavasti. Selvästi mun mielestä lämpimämmät kun perus-ambassadorit. Evanssin uudet J1-kalvot tuli tuossa myös testattua ja nekin oli mun mielestä kivemmat kuin ambassadorit, mut ei ehkä ihan niin kivat kuin noi American Vintaget vaan jotain siitä välistä. Minulla oli nuo Satin Finish kalvot. Itse asiassa noita Aquarianin Modern Vintage ja American Vintageja olen katsellut sillä silmällä. Lähestulkoon ainoat Aquarianit, jotka tällä hetkellä kiinnostavat. Tuota Jack DeJohnette (oikeinkirjoitus?) signature sarjaa voisi myös kokeilla. Ja olen myös noita J1 kalvojakin katsellut, nekin kiinnostaisivat. Mutta siis jos tavallista päällystettyä yksikerroskalvoa etsin, valitsen Remon. Saat kuullostamaan nuo Aquarianisi todella mielenkiintoisilta. Mitenkäs soundin elävyys/kuivuus? Samaa luokkaa kuin päällystetyssä ambassadorissa? Miten muuten päällystetty ambassador ja nuo vintaget eroavat? Onkos kukaan päässyt kokeilemaan seuraavia kalvoja: Remo Fiberskyn 3, Remo Suede, Remo Renaissance, Ludwig Medium Coated, Aquarian Jack DeJohnette signaturet? Jos olette, missä käytitte niitä ja mitä niistä piditte? Miten vertaisitte kyseisiä kalvoja ominaisuuksiltaan päällystettyyn ambassadoriin? Kalvovalinnoilla ja virityksillä voi tehdä ihmeitä. Nyt kaikki, joilla löytyy kokemusta, mukaan keskusteluun! Tämä on todella mielenkiintoinen ja hyödyllinen aihe kaikille meille. Jakakaa mielipiteitänne ja kokemuksianne. |
ddrum54 13.12.2005 07:42:02 | |
---|
HEPP! pirun hyfät, i must say. loistavasti "kontrolloitu" saundi, eli oikeasti toimiva versio pinstripestä ja saundi on elävä. paha selittää. toimii kuin suhteellisuusteoria, aivan loistava kalvo. jännä että muutkin on huamannu tuon Remon ja Evansin lievän laatueron. joskus kun octokuume oli korkeimmillaan, kattelin sekä ambassador 6" ja evans G1 6". noh, evanssilla todella siisti ja tasainen reuna, remossa taas miten sattuu ryppyinen kiinnitys kalvon vanteeseen. oli karun näköinen. Testasitko tätä Evansin "Pinstripeä" eri virityksillä? Remollahan se toimiva alue on pirun kapea. 2`n 4 |
Bobana 13.12.2005 07:47:48 | |
---|
Evanssin G2:lla meni kyllä pahasti metsään. JA kalliita pirulaisia olivat vielä... Pytyissä oli kyllä ennenkin sellaiset mutta jostain syystä en ole saanut kunnollisia saundeja niistä irti kalvojen vaihdon jälkeen. Ne vaan rämisee jotenkin. Niin siis kyseessä on clearit. Pitäis varmaan kokeilla coated-kalvoja seuraavaks. Toisessa paskemmassa setissä on Remon Emperorit ja toimivat aivan eri tavalla. Ne soi eikä rämise. Niin, nämäkin siis clearit. Alakalvoina on G1 ja ambassador niinkun kuuluu. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
DimensionZ 13.12.2005 09:35:32 | |
---|
Evanssin G2:lla meni kyllä pahasti metsään. JA kalliita pirulaisia olivat vielä... Pytyissä oli kyllä ennenkin sellaiset mutta jostain syystä en ole saanut kunnollisia saundeja niistä irti kalvojen vaihdon jälkeen. Ne vaan rämisee jotenkin. Niin siis kyseessä on clearit. Pitäis varmaan kokeilla coated-kalvoja seuraavaks. Toisessa paskemmassa setissä on Remon Emperorit ja toimivat aivan eri tavalla. Ne soi eikä rämise. Niin, nämäkin siis clearit. Alakalvoina on G1 ja ambassador niinkun kuuluu. Uskaltaisin sanoa, että kyseessä on viritysongelma. Vaikka kuinka montaa mieltä vois ollakin kylmyydestä tai lämmön puutteesta Evansissa, kyllä ne silti soi erinomaisesti. Tietysti sinulla voi olla vaan viallinen yksilö, joka on aika harvinaista mutta mahdollista Evansillakin. ''He jumped right out of a building!!'' |
pehmo 13.12.2005 09:49:28 | |
---|
Minua vähän ihmetyttää miksi Remon Ambassador snareside on julistettu täällä eräänlaiseksi kruunaamattomaksi kuninkaaksi. Nyt kun on ollut tuo Ambassador alapuolella, on kyllä tuntunut siltä, että vielä saisi olla herkempi ja elävämpi. Onko kellään kokemusta Diplomaatista alhaalla? Drum tuning bibblessäkin taisi kirjoittaja itse sanoa, että suosittelee Diplomattia jopa death metal-rumpalille. Täytyy olla riski jotta jaksaa kantaa hanuristin kamoja. |
dictatorsh*t 13.12.2005 09:53:30 | |
---|
Onko kellään kokemusta Diplomaatista alhaalla? On. On mainio, ennen oli Ambassador mutta päätin koittaa Diplomatilla eikä tarvi enää Ambassadoriin palata. En osaa sanoa syytä miksi, mutta tuntuu paremmalta. |
Danko 13.12.2005 10:19:30 | |
---|
Onkos kukaan päässyt kokeilemaan seuraavia kalvoja: Remo Fiberskyn 3, Remo Suede, Remo Renaissance, Ludwig Medium Coated, Aquarian Jack DeJohnette signaturet? Jos olette, missä käytitte niitä ja mitä niistä piditte? Miten vertaisitte kyseisiä kalvoja ominaisuuksiltaan päällystettyyn ambassadoriin? Mulla on Yamaha-setissä Renaissancet tomeissa ja Ambassador snaret alla. Mitä perus-amppareihin vertaa, niin mielestäni soundi on syvempi ja herkempi - tietysti viritykselläkin on suuri vaikutus asiaan. Jos Remon ("The World's Most Recorded Drumheads") ja Evansin ("The First. The Finest The Future.") väliltä täytyy valita, niin käännyn kyllä ensimmäisen puoleen. Tasalaatuista kamaa mulle on tullut, ja R:n kalvoista saan kyllä mieluisammat soundit kaivettua nopeammin esiin. Aquarianin Satin Finishiä olen käyttänyt menestyksekkäästi virveleissä, seuraavaksi olis tarkoitus tsekata muunkin setin kalvotus. Kakkostuplasetin kalvotin vastikään pinnoituksen uusimisen myötä Clear Ambassador/Diplomat-yhdistelmällä. EC2 on varmaan E:n vastike ennemminkin Powerstroke 4:lle. Ja mä taas oon vaihtanut Diplomat snaresta Ambassador snareen virveleissä. polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
Bobana 13.12.2005 12:03:43 | |
---|
Uskaltaisin sanoa, että kyseessä on viritysongelma. Vaikka kuinka montaa mieltä vois ollakin kylmyydestä tai lämmön puutteesta Evansissa, kyllä ne silti soi erinomaisesti. Tietysti sinulla voi olla vaan viallinen yksilö, joka on aika harvinaista mutta mahdollista Evansillakin. Niin. Kyllä se vika on varmaan meikän korvien välissä. En oo koskaan ollu mikään virittäjä-guru. Se vaan ihmetytti kun nuo Emperorit oli paljon helpompi saada edes sinnepäin. Täytyy vaan jaksaa ruuvata... Sex, choppers and rock´n roll!!! |