Nolte 14.12.2005 17:40:28 | |
---|
Vai meneekö rahat ihan hukkaan? Menee. Kyllä se hei ihan oikeasti menee niin, että saat rahoillesi paljon enemmän vastinetta, kun hommaat käytetyn setin. Erityisesti tässä tapauksessa, kun se pitää saada noin halvalla. Käytetty setti, joka on uutena maksanut liki tonnin, on aivan eri asia, kuin uusi setti, joka maksaa muutaman satasen. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Volle 14.12.2005 18:58:46 | |
---|
Menee. Kyllä se hei ihan oikeasti menee niin, että saat rahoillesi paljon enemmän vastinetta, kun hommaat käytetyn setin. Erityisesti tässä tapauksessa, kun se pitää saada noin halvalla. Käytetty setti, joka on uutena maksanut liki tonnin, on aivan eri asia, kuin uusi setti, joka maksaa muutaman satasen. Jep. Onhan se kitarakamoissakin (tai varmaan melkein missä vaan) oikeastaan sama juttu, että käytettynä saa samalla rahalla paremmat kamat ja myydessäkin omansa suurin piirtein pois. Käytettyä mä alunperin juuri tämän takia mietinkin. Nam. |
Nolte 14.12.2005 19:04:27 | |
---|
Jep. Onhan se kitarakamoissakin (tai varmaan melkein missä vaan) oikeastaan sama juttu, että käytettynä saa samalla rahalla paremmat kamat ja myydessäkin omansa suurin piirtein pois. Käytettyä mä alunperin juuri tämän takia mietinkin. Okei. Mikään laki ei tietenkään kiellä ostamasta uutta halpissettiä... ...vaikka pitäisi. ;) Hyvät rummut, huono soittaja! |
ipp3l1 14.12.2005 19:59:00 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-177851.html Itse ostin tollaiset (Punaisella värityksellä tosin), eikä kyllä katua ole pahemmin tarvinnut. Mutta yksi huono puoli : Mukana tuleva haitsumasiina on ihan suomeksi sanottuna täysin perseestä, ei tee mitän. Mulla ohjaa pellit vinoon vaikka kuinka säätää ja kylläpä sitten on ihanat soundit lomittain olevista haitsunpelleistä, voitte arvata. Muuten kuitenkin ihan asiakanut, tulee oikeen jytäkkä 22" basarikin mukaan ja kaikin puolin myöskin aloitteluun sopivat rummut (ainakin minun mielestäni), vaikka tietty vähän isohkot ovat. Samanhintainen on saman sarjan Studio setti, jossa on vissiin vähän kaikki kolistimet pienemmät. Tietenkin tuohon pitää pellit saada ostettua mukaan, mutta jotkut lirpakkeet harjotteluun varmaan siitä satasella saa, jos ei muuten niin vaikka käytettynä. |