Aihe: Kuulokkeet
1 2
Aekuinen Naenen
07.02.2006 20:30:11
Elikkäs vaihtoehdot ovat Senkun HD-25-1 ja AKG K 271. Kummat valitsen? Onko kauhiasti eroja saundissa kun en noita akg:n luureja ole päässä päässynnä käyttämään? Uskallanko ostaa sian säkissä...
vernie
07.02.2006 21:04:46
Mulla oli ennen Metrophonesit, mutta niistä pehmusteista vuosi nesteet pihalle, joten ostin Vic Firthit. Ihan oon tykänny.
Kärsänpuolikas
07.02.2006 21:55:40
Mulla oli ennen Metrophonesit, mutta niistä pehmusteista vuosi nesteet pihalle, joten ostin Vic Firthit. Ihan oon tykänny.
Joo mullakin Vic Firthit. Vaimentaa ulkoset äänet korvalle ystävälliseksi, ja ovat suht halvat. Anteeksi ei kyllä vastannut nyt aloittajan viimeiseen kysymykseen.
"En kangasta viittaan mittaa"
petzu7
07.02.2006 22:03:53
Mulla on kokemusta sennheisereistä ja kyllä ne kestää hyvin...

Sennheiserejä suosittelen!
Elämä on.
Danko
08.02.2006 09:39:30

http://www.soundtech.co.uk/turbosound/earphones
Ainakin merkki ois vakuuttava. Tollaset vois melkein ostaakin, kun hinta oli jotain 26e...
Ja vaimentaa noikin parhaimmillaan 26db.

Jees. Noi nyt ostin viimeviikolla ja Behringerin HPS5000:t (39e). Turbosoundin napeissa on tollaset sovittimet, joiden ansiosta eivät tipu yhtä herkästi ja eristävät todella hyvin. Odotan innolla kokeilua rumpujen kanssa! Behkut ovat myös suljetut ja vaimentavat jonkun verran. Soundi on todella miellyttävä ja ihan yleiskäytössä on nyt olleet (läppäri/cd-soitin/tv). Meikä diggaa.
romantikkoitkijät #37
"Elä Dunkkis mulle rupee...!" -Lilli
hanipai
08.02.2006 14:31:12
AKG K271 on kans todella hyvät - studiossa ja kaikkeen kuunteluun.
Ei kaikkein vaimeimmat ulkoa tulevaa ääntä kohtaan mutta riittävät moneen käyttöön. Kuuntelen myös telkkarista suoraan ja ipodilla. Ei muita ainakaan häiritse vieressä. Näissä on vielä off kytkin kun ottaa pois päästä

http://www.thomann.de/thoiw3_akg_k2 … udio_stereokopfhoerer_prodinfo.html

Mulla on AKG K240:set ja hyvät on päässä ja äänellisesti. Kokeilin Senkkujakin, mutta ne olivat turhan ahdistavat päässä siis puristavat. Nää on just passelit ja tuskin koskaan vaihdan näitä.
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
Markuz
08.02.2006 14:57:06
akg k-271 kuulokkeet onat parhaat. Tingittyä saa noin 150€, jos osaa tinkiä. Suosittelen musiikinkuunteluun ja ei niin raskaaseen soittoon monitorointiin. Minä tykkään.
TomGoofy
10.02.2006 21:45:05
Osaisko joku suositella jotain vähän päälle sadan euron kuulokkeita, jotka vaimentais rumpujen äänet niin, että musaa vois samalla kuunnella normaalivolyymilla (siis aika hiljaa). Alkaa nimittäin tuo peltorit ja nappikuulokeet yhdistelmä käymään pikkuhiljaa korvien päälle..
Ruutikallo
10.02.2006 22:13:43
Osaisko joku suositella jotain vähän päälle sadan euron kuulokkeita, jotka vaimentais rumpujen äänet niin, että musaa vois samalla kuunnella normaalivolyymilla (siis aika hiljaa). Alkaa nimittäin tuo peltorit ja nappikuulokeet yhdistelmä käymään pikkuhiljaa korvien päälle..

En tiedä hintaa, mutta eltor valmistaa kupusuojaimia joissa on kuulokkeet integroituna.
Iteltä löytyy moiset tosin vaimennus on aika raju ja kovin luonnollisina ei soundeja kuule.
Jos tykkää ns. ylituotetuista jenkki soundeista niin noi peltorit on jees.
It´s the space between the notes....
Magiz
10.02.2006 23:10:42
noihin plugeihin palatakseni voisin todeta, että ne eivät sovellu kovinkaan hyvin rumpujen kanssa yhtäaikaa soitettaviksi, sillä kun kuusitulpasta ottaa sen muoviostan pois, ne eivät enää ole kunnon korvatulpat. ja kun ne yhdistää siihen plugin kantaan, se ei vaimenna ääntä, vaan lisää siihen sellasen "pong" soundin. kuitenkin musan kuuntelussa kuusirulppaplugit toimii mainiosti. ne vaimentaa ulkoatulevaa ääntä juuri sen verran, että musan kanssa sillä saa sopivasti peitettyä opettajan tylsät puheet, ja voi uppoutua täysin musiikin ihanaan maailmaan.
Whatever happens, happens.
Youni
11.02.2006 15:26:16
Kaikkina kertoina unohtunu noi kuulokkeet himaan :D. Tänään yritän muistaa ottaa mukaan. Kerron sitten.

No onko nyt jo kokemuksia Plugeista metronomin kanssa?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
TomGoofy
11.02.2006 15:30:54
Paljon tollaset normi peltorit vaimentaa? Joku 25-30db?
Legatus
11.02.2006 19:34:24
Paljon tollaset normi peltorit vaimentaa? Joku 25-30db?

Ei se ainakaan 30 vaimenna.
Roddy on jumala!!
DimensionZ
11.02.2006 19:42:05

Menee vähän alle, mutta näillä on ihan ok vedellä. Soundi ei tosin ole mikään maailman paras ja ne korostaa alataajuksia ulkopuolisesta äänestä niinkun peltoritkin, mutta ihan hyvät siihen jos haluaa vaan soitella musan tai klikin päälle.

http://www.thomann.de/thoiw3_vic_fi … sn=77bf5e8988d0a9f1b5214422b3cf8b67
''He jumped right out of a building!!''
Jeltz
11.02.2006 22:08:40 (muokattu 11.02.2006 22:08:53)
Menee vähän alle, mutta näillä on ihan ok vedellä. Soundi ei tosin ole mikään maailman paras ja ne korostaa alataajuksia ulkopuolisesta äänestä niinkun peltoritkin, mutta ihan hyvät siihen jos haluaa vaan soitella musan tai klikin päälle.

http://www.thomann.de/thoiw3_vic_fi … sn=77bf5e8988d0a9f1b5214422b3cf8b67

Juu, samaa mieltä. Ihan toimivat. Itse tykkään pitää siellä vielä alla kuusitulppia, niin soundi on vähän inhimillisempi, vaikka vaimennus kasvaakin aika isoksi.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
TomGoofy
11.02.2006 22:27:28
Taidanpa kuitenkin tilata nuo senkun hd280prot kunhan saa rahaa kasaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)