Aihe: Virittäminen ihmetytti..
1 2
Migo
06.12.2005 20:22:15
Se on sen kolmisen kybää per palikka joka paikassa.

Niin, eipä ainakaan kauheasti alle pääse. Tai siis ei pääse :) Kaipa noita Optimounteja on kaikille koko luokille?
Tykkään soittaa soittimilla.
ultra
06.12.2005 20:42:53
Niin, eipä ainakaan kauheasti alle pääse. Tai siis ei pääse :) Kaipa noita Optimounteja on kaikille koko luokille?

Jep, menee rummun syvyyden mukaan.
I'm a gooner
Riba
06.12.2005 21:19:29
Joo on. Pahoittelut, että pääsi unohtumaan. 8-10-12-pöntöissä ero on kerrassaan radikaali. Sustainia saatiin lisää ja virittäminen helpottui. Varsinkin 12-tuumainen oli ISS:llä jopa käyttökelvoton - ei enää. 13-14-15-osastossa soundieroa ei niinkään ole huomattavissa, ainakaan vielä. OptiMountit on tietysti paljon tukevammat kuin ISS:t.

Ei huono, ei huono.

Nyt olis sitten kaikki nurkat täynnä tarpeetonta ISS-rautaa.

Mistäs muuten hommasit nuo Optimount-palikat, tilaamalla netistä vai ihan Pearlia myyvän kaupan kautta?
ultra
06.12.2005 21:28:28
Mistäs muuten hommasit nuo Optimount-palikat, tilaamalla netistä vai ihan Pearlia myyvän kaupan kautta?

Pakko myöntää, etten jaksanu lähtee kauppaan kun netistäkin sai ja UPS toi kotiovelle. Toisaalta tilasin samalla vähän muutakin sälää, mitä ei ihan kotikonnuilta löydy.
I'm a gooner
hurme
06.12.2005 22:58:35

Mulle tuli ainakin ylitsepääsemätön ongelma eteen just Optimountien hankinnassa koskien 14" lattiatomia, mulla on siinä meinaan ainoastaan 6 virityspesää, eli on sitä Fusion-mallia. Eli ei sopinu, normaalisti vissiin Exporteissa on kaheksan virityspesää lattiatomarissa, tomin syvyys on vissii 12".
Osaako joku auttaa tässä ongelmassa, jalkoja en olisi mielellään laittamassa tomiin, mutta kenties jonkun muun valmistajan ripustussysteemit??
ista quidem vis est
Migo
06.12.2005 23:03:06
Mulle tuli ainakin ylitsepääsemätön ongelma eteen just Optimountien hankinnassa koskien 14" lattiatomia, mulla on siinä meinaan ainoastaan 6 virityspesää, eli on sitä Fusion-mallia. Eli ei sopinu, normaalisti vissiin Exporteissa on kaheksan virityspesää lattiatomarissa, tomin syvyys on vissii 12".
Osaako joku auttaa tässä ongelmassa, jalkoja en olisi mielellään laittamassa tomiin, mutta kenties jonkun muun valmistajan ripustussysteemit??

Joo sama tomi itsellänikin, eli ei toimi minullakaan :(. Laita rimssi.
hurme
06.12.2005 23:20:24

Laita rimssi.

Kiitti vinkistä!
Mistäpäin kotimaata noita saa? ja tiedätkö sopiiko siihen "levyyn(?)" se pearlin kiinnitysmötti ( http://www.thomann.de/prodbilder/pe … _bt3_tomtom_rosette_pimx_135776.jpg )?

ja onko hintatietoa?
ista quidem vis est
Migo
07.12.2005 08:22:05
Kiitti vinkistä!
Mistäpäin kotimaata noita saa? ja tiedätkö sopiiko siihen "levyyn(?)" se pearlin kiinnitysmötti ( http://www.thomann.de/prodbilder/pe … _bt3_tomtom_rosette_pimx_135776.jpg )?

ja onko hintatietoa?

Minulla on rimssit 10" ja 12" tomeissa ja kyllä sen tomimuhvin laitto siihen rimssiin onnistui ihan ongelmitta. Suomesta en tiedä mistä noita rimssejä saa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)