Aihe: Impish rumpuvideo
1 2 3 4
Youni
26.11.2005 20:41:26
Kyllä, hyvää työtä!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Tanakkala
26.11.2005 21:59:12
Todella hyvin vedettu. Kateellinen olen kyllä. Bändin kotisivuilta löyty lisää biisejä ja hyviä ovat nekin. En ihmettelis yhtää jos kohta alkaisi jätkille olemaan levytys sopimusta tyrkyllä. On meinaan todella valmista kamaa.
Ei edes yksinäisyys tule yksin
junttura
27.11.2005 00:08:55

Kiitokset mukavista kommenteista.

Kotisivuille tulee myöhemmin versio jossa on muidenkin Imppien soitot mukana. Ja kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa uuden materiaalin nauhoitukset.....

-Juho
loppuu se vitun näppäily!
LumPus
27.11.2005 00:12:29
Kiitokset mukavista kommenteista.

Kotisivuille tulee myöhemmin versio jossa on muidenkin Imppien soitot mukana. Ja kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa uuden materiaalin nauhoitukset.....

-Juho

ilmoittelehan miten homma edistyy, mieluusti tuon plätyn haluisin..
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
junttura
27.11.2005 00:17:17

Kuulin teidän matskua joskus Jouni I:llä (pitkäaikainen soittokaveri, piti lähteä sen ulkomaan bändiin mutta ei kerkeä...). Helvetin hyvää settiä, kuten myös tuo. Ostaisin.

Scenery Channelista? Soitat näköjään Aleksin pumpussa, täytyy olla mies paikallaan. Respect!
Ja kiitos.

-Juho
junttura
27.11.2005 00:20:55

ilmoittelehan miten homma edistyy, mieluusti tuon plätyn haluisin..

Jep ja eiköhän niitä joskus ihan kaupan hyllyille päädy.
Peicco
27.11.2005 10:22:14
Kadehdittavan varmaa ja rentoa soittoa.
Mr. Morrow
27.11.2005 12:25:55
Olipas niinsanotusti vitun hienoa katseltavaa! Eikä kuuntelemisessakaan mitään huonoa ollut.
Tiukka veto, eipä muuta voi sanoo. Plussan annan. +
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
KoRn88.
27.11.2005 14:33:44
Hyvää soittoa, mutta miksi näissä biiseissä on aina noin helvetisti eri osia?

Jos mahdollista, niin kuunteleppas Opeth-nimistä orkesteria. On nimittäin aika samankuuloista kamaa tämä Impish mielestäni. Niin ja ehdottomasti ostaisin levyn minäkin, on tämä sen verran hienoa musiikkia.
metallia Kemistä: UNIC
Deino
27.11.2005 14:36:31

Jos mahdollista, niin kuunteleppas Opeth-nimistä orkesteria. On nimittäin aika samankuuloista kamaa tämä Impish mielestäni. Niin ja ehdottomasti ostaisin levyn minäkin, on tämä sen verran hienoa musiikkia.

Minullakin tuli Opeth mieleen. Ja uudempi Death.
Perkele!
kampela
27.11.2005 14:54:35

:) Mahtavaa Soittoa !
Peruna kerrallaan..
Shitmanek
27.11.2005 16:06:10 (muokattu 27.11.2005 16:06:51)

Heh, minullekin tuli Opeth mieleen varsinkin tuosta alusta. Ja nimenomaan hyvällä tavalla, kivaa menoa!

E: Paitsi että tämän pituus oli vain noin puolet Opethin keskimääräisestä biisin mitasta ;)
Yarr!
Strumbali
27.11.2005 19:27:04 (muokattu 27.11.2005 19:27:44)
Hyvä veto, sehän tuli selväksi.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten lähdet(Junttura) toteuttamaan rumpuosuuksia noinkin haastavaan musiikkiin? Onko biisi kasaantunut jamittelemalla vai onko joku lyönyt tosiaan eteen tuon "järkäleen" kokonaisena? Mikäli näin, niin nostan hattua entistä enemmän.
Mutuahan tämä.
Leviathan73
27.11.2005 19:57:33

Mä oon kade.
Jätkä vetää todella tyylikkäästi.
junttura
27.11.2005 20:06:37

Hyvä veto, sehän tuli selväksi.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten lähdet(Junttura) toteuttamaan rumpuosuuksia noinkin haastavaan musiikkiin? Onko biisi kasaantunut jamittelemalla vai onko joku lyönyt tosiaan eteen tuon "järkäleen" kokonaisena? Mikäli näin, niin nostan hattua entistä enemmän.

Jamipohjalta aluksi, sitten yleensä muodostuu muutama sovitusversio joista taas tulee
se "kultainen keskitie".

Joskus saattaa olla komppien rytmiikka ensimmäisenä kasassa. Pääsääntöisesti sovitukset syntyy jamipohjalta.
hollmi-5
27.11.2005 20:16:00
Hyvä meininki.
Mika Hollström
Bobana
28.11.2005 07:49:32
Joopa.
On se hyvä että joku sentään osaa soittaa.

Jos tuohon vertaisi meikän omaa soittoa niin se varmaan näyttäisi siltä että mulla on justiin tulossa paskat housuun ja on kivi kengässä ja istun nastan päällä. Kyllä oon sen verran jähmeän oloinen. Veto on yleensä kauheella ähkimisellä ja naaman vääntelyllä höystettyä lätinää kun vertaa tuohon rentoon ja hyvännäköiseen menoon. Keep on going!
Sex, choppers and rock´n roll!!!
savopie
28.11.2005 12:41:41
Joopa.
On se hyvä että joku sentään osaa soittaa.

Jos tuohon vertaisi meikän omaa soittoa niin se varmaan näyttäisi siltä että mulla on justiin tulossa paskat housuun ja on kivi kengässä ja istun nastan päällä.

hahh

njoo,
mulla vähä sama fiilis.
juntturahan veti ihan pokerinaamalla koko biisin.
roisto PERKELEE!!!
Danko
28.11.2005 13:06:03

Hyvin sä vedät! Pitäisköhän munkin ottaa ens kerralla videokamera studioon mukaan, niin ois pakko vetää täydellinen otto ekalla sisään...?
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
Alpha
28.11.2005 13:32:59
Pistää miettimään, että kehtaakohan sitä koskaan laittaa omaa soittoaan audiovideo-muodossa tänne, ku kaikki tuntuu olevan melkeen PRO-ukkoja...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)