Nolte 23.11.2005 18:25:28 | |
---|
Noita lisäpalveluita ei kannata mielestäni käyttää. Hyvin pakattuna tavara on aina tullut/mennyt ehjänä perille, ja olen lähettänyt ja vastaanottanut settejä, symbaaleja, pedaaleja ym. Juuri näin. Itse en ole myöskään törmännyt mihinkään epäloogisuuksiin hinnoittelun suhteen matkahuollossa. Sehän on tosiaan ihan painon mukaan vaan, jos ei käytä mitään lisäpalveluita, ennakkoa tms. Outoa. Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 23.11.2005 21:26:48 | |
---|
Juuri näin. Itse en ole myöskään törmännyt mihinkään epäloogisuuksiin hinnoittelun suhteen matkahuollossa. Sehän on tosiaan ihan painon mukaan vaan, jos ei käytä mitään lisäpalveluita, ennakkoa tms. Outoa. Outoahan tuo on. Kaksi komppipeltia: 9 einaria. Yksi komppipelti: 25 €. Splashi 8€ ja haitsupari 11 euroa. Näin minulla. Välillä tuntuu, että oma pärstäkerroin tai virkailijan fiilis antavat pohjan hinnoittelulle. Mika Hollström |
ToMi88 23.11.2005 23:41:25 | |
---|
Outoahan tuo on. Kaksi komppipeltia: 9 einaria. Yksi komppipelti: 25 €. Splashi 8€ ja haitsupari 11 euroa. Näin minulla. Välillä tuntuu, että oma pärstäkerroin tai virkailijan fiilis antavat pohjan hinnoittelulle. Niimpä! Ja usein kun vien kamaa matkahuoltoon, niin se ukko ei ees punnitse niitä..Sanoo vaan, että: "tuo painaa jotain kilon tai pari". Ihan mielenkiintoista:D |
Nolte 24.11.2005 11:31:10 | |
---|
Outoahan tuo on. Kaksi komppipeltia: 9 einaria. Yksi komppipelti: 25 €. Splashi 8€ ja haitsupari 11 euroa. Näin minulla. Välillä tuntuu, että oma pärstäkerroin tai virkailijan fiilis antavat pohjan hinnoittelulle. Niimpä! Ja usein kun vien kamaa matkahuoltoon, niin se ukko ei ees punnitse niitä..Sanoo vaan, että: "tuo painaa jotain kilon tai pari". Ihan mielenkiintoista:D Ohoh! Aika pro-meininkiä. ;) Noista jutuista kyllä huomaa, että ko. firman pääasiallinen funktio on kuljettaa ihmisiä, ei tavaraa. Tai niin ainakin voisi kuvitella. Minulla on tainnut käydä tuuri, kun ei ole omalle kohdalle osunut. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Migo 24.11.2005 11:45:35 | |
---|
Niimpä! Ja usein kun vien kamaa matkahuoltoon, niin se ukko ei ees punnitse niitä..Sanoo vaan, että: "tuo painaa jotain kilon tai pari". Ihan mielenkiintoista:D Oho, melkosta touhua. Itselläni on ainakin oman paikkakuntani matkahuolto toiminut mainiosti. Tykkään soittaa soittimilla. |
Jupi57 24.11.2005 12:49:20 | |
---|
Sen painon kun tietäisi etukäteen... Tämä vertailu ei ole kumpaakaan vastaan: Tapahtui ennen 1.11.2005 (mh:n hinnat nousi). Maksoin myyjälle kahdesta tukevasta telineestä "lähetyskuluja" 10 € (postipaketti yli 5 - 15 kg). Myyjä lähetti 11 kg:n paketin kuitenkin mh:n kautta, 13,50+1,20 (osoitekortti)= 14,70 €. Myyjä oli/on reilu ja otti kontolleen. Henkilövaakalle ilman pakettia ja sitten paketin kanssa, erotus on paketin paino : ) Vaimo/tyttö-(poika)ystävä tarkistamaan lukemat, jos isompi kolli sylissä... no joo |