Aihe: Roland TD-12
1 2
kampela
19.11.2005 12:08:45

On tuo kyllä hyvä setti, oma soittoreenimatkakin lyheni kymmeneen metriin. En vois enempää just toivoa nuilta. :)
Peruna kerrallaan..
HeavyMachinery
19.11.2005 12:12:39

On tuo kyllä hyvä setti, oma soittoreenimatkakin lyheni kymmeneen metriin. En vois enempää just toivoa nuilta. :)

On se kyllä hyvä mutta paljon siinnä on parantamistakin. Helvetin hyvät ne on tekniikan reenaukseen..... Ja ne tausta patternit on kivoja jamiteltavia...
Minä tiedän - siis pelkään !
Peicco
19.11.2005 19:58:02
Ja ne tausta patternit on kivoja jamiteltavia...

Joo, mutta kun ottaa vielä midit käyttöön, siitä se varsinainen hauskuus alkaa.
LumPus
19.11.2005 20:00:14
Joo, mutta kun ottaa vielä midit käyttöön, siitä se varsinainen hauskuus alkaa.

siis tarkoitat että midillä liittää toiseen laitteeseen vai...
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
Peicco
20.11.2005 09:04:50
siis tarkoitat että midillä liittää toiseen laitteeseen vai...

Tarkotin ihan vaan midifilen soittamista läppärin softalla ja sen ajamista mix-in liitännän kautta rumpumoduliin.
Oliko tässä aikaisemmin puhetta jostain muusta midikuviosta? Ymmärsinkö jotain väärin?
Bulk
20.11.2005 11:45:31
Tarkotin ihan vaan midifilen soittamista läppärin softalla ja sen ajamista mix-in liitännän kautta rumpumoduliin.
Oliko tässä aikaisemmin puhetta jostain muusta midikuviosta? Ymmärsinkö jotain väärin?

Ilmeisesti sinne moduliin saa sisään omia midifileitä, vai olenko minä ymmärtänyt jotain väärin?
Muovinen
20.11.2005 12:21:12

Huhhuh, kuulostaa melkoiselta näpräykseltä. Tietokonetta saa jo tviikata ihan tarpeeksi, mutta että vielä rumpusettiä! Mutta onhan niissä sähköisissä myös etunsa.
http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php
LumPus
20.11.2005 15:59:46
Huhhuh, kuulostaa melkoiselta näpräykseltä. Tietokonetta saa jo tviikata ihan tarpeeksi, mutta että vielä rumpusettiä! Mutta onhan niissä sähköisissä myös etunsa.

ei siinä sen kummempaa ole, senkun soittaa vaan. mutta mukava on vähän twiikkailla kun se on mahdollista. ei kaiken tarvitse aina olla niin perhanan vanhanaikaista.
LumPus
20.11.2005 16:02:10

joo, ok. en vaan hiffannu heti että mitä tarkoitit tuolla, aika laajasti sanottu vaan. sehän se nyt onnistuu vallan mainiosti

Ilmeisesti sinne moduliin saa sisään omia midifileitä, vai olenko minä ymmärtänyt jotain väärin?

ja juurikin näin. kyllähän niitä saa. homma on suhteellisen helppo, manuaalissa se on selitetty myös hyvin.
voin kirjoitella kun saan aivoni toimimaan ja rumpuaivoni takaisin. on vaan niin paljon helpompi näyttää miten se tapahtuu...
Bulk
20.11.2005 16:32:40
joo, ok. en vaan hiffannu heti että mitä tarkoitit tuolla, aika laajasti sanottu vaan. sehän se nyt onnistuu vallan mainiosti

ja juurikin näin. kyllähän niitä saa. homma on suhteellisen helppo, manuaalissa se on selitetty myös hyvin.
voin kirjoitella kun saan aivoni toimimaan ja rumpuaivoni takaisin. on vaan niin paljon helpompi näyttää miten se tapahtuu...

Ilmeisesti midin kautta siirretään? Minkälaisia ohjelmia siihen tarvitaan?
Peicco
20.11.2005 16:41:02
Ilmeisesti midin kautta siirretään? Minkälaisia ohjelmia siihen tarvitaan?

Tätä mä en siis hiffaa. Miksi aivon sisään tulisi saada (ladattua?) midifilejä? Mikä lisäarvo siinä on, että saa pc:ltä filet (talletettua?) aivon muistiin? Jos tätä siis tarkoitat.
Toisaalta olisihan se näppärää jos ei tarvitsisi kuin kerran ladata koneelta filet aivon muistiin. Ei tarttisi sitten jatkossa soitellessa kytkeä läppäriä siihen aivoon. Jos tämä on mahdollista, saako niistä sitten aivon kautta säädettyä rumpuraidan mutelle?
Kalm
20.11.2005 17:00:41
.. Jos tämä on mahdollista, saako niistä sitten aivon kautta säädettyä rumpuraidan mutelle?

On mahdollista ja ainakin TD-6KV:ssä voi valita mihin raitaan se "part mute" nappi vaikuttaa (shift+part mute jne).
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
Bulk
20.11.2005 18:50:31
Tätä mä en siis hiffaa. Miksi aivon sisään tulisi saada (ladattua?) midifilejä? Mikä lisäarvo siinä on, että saa pc:ltä filet (talletettua?) aivon muistiin? Jos tätä siis tarkoitat.
Toisaalta olisihan se näppärää jos ei tarvitsisi kuin kerran ladata koneelta filet aivon muistiin. Ei tarttisi sitten jatkossa soitellessa kytkeä läppäriä siihen aivoon. Jos tämä on mahdollista, saako niistä sitten aivon kautta säädettyä rumpuraidan mutelle?

Kyllä voi mutettaa rumpuraidan TD-12:sessakin
Bulk
21.11.2005 08:53:47
Nyt on manuaali kaivettu esille, ja en kyllä huonolla englanninkielen taidolla löytänyt kohtaa missä neuvotaan tuo midifileiden siirto moduliin. Siis mistäkohtaa manuskaa se löytyy?
HeavyMachinery
26.11.2005 18:27:19

No niin lumphus sitä midi saarnaa odotellaan....
Minä tiedän - siis pelkään !
LumPus
26.11.2005 18:34:17
No niin lumphus sitä midi saarnaa odotellaan....

joo, sori. jäi vähän. onkelmana oli että oon ollu alkuviikon saikulla ja loppuviikon hemmetin kiireinen. mulla ei oo nyt laitetta kotona mutta voin yrittää tänään tai huomenna saarnata aiheesta lisää... kunhan löydän edes manuaalin niin helpottaa selitystä.

kärsivällisyyttä, ja pahoitteluni.
Bulk
26.11.2005 20:50:19
joo, sori. jäi vähän. onkelmana oli että oon ollu alkuviikon saikulla ja loppuviikon hemmetin kiireinen. mulla ei oo nyt laitetta kotona mutta voin yrittää tänään tai huomenna saarnata aiheesta lisää... kunhan löydän edes manuaalin niin helpottaa selitystä.

kärsivällisyyttä, ja pahoitteluni.

Nou hätä, kyllä täällä jaksetaan odotella kun tiedetään että työnalla on ;-) (hyvin suunniteltu on puoliksi tehty)
LumPus
26.11.2005 20:52:48
Nou hätä, kyllä täällä jaksetaan odotella kun tiedetään että työnalla on ;-) (hyvin suunniteltu on puoliksi tehty)

oliski.
jos en ehi tätä viikonloppuna tehä, niin duunaan maanantaina vaikka uuden aiheen aiheesta... saan silloin vielä oikeetakin asiantuntia-apua, jos omat tiedot loppuu kesken.

katotaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)