markkuliini 15.11.2005 11:54:42 | |
---|
Mua on aina ihmetyttänyt tämä sanonta, sehän on täysin paradoksaalinen. Miten poikkeus voisi mitenkään vavistaa sääntöä, koska poikkeushan kumoaa koko säännön? Se jättää porsaanreiän. Ettei tarvisi myöntää mitään ja voisi vielä inttää. www.vasamayhtye.com |
rbt 15.11.2005 17:10:40 | |
---|
olen vastaavia huomannut monessa muunkin merkkisessä setissä...joskus ne on aika selvästi näyttänyt poranterän jäljiltä... |
Järvihirviö 15.11.2005 18:17:03 | |
---|
olen vastaavia huomannut monessa muunkin merkkisessä setissä...joskus ne on aika selvästi näyttänyt poranterän jäljiltä... Jospa kaikki rumpusetit ovat loppupeleissä rektumista? |
vapauskauppias 15.11.2005 19:04:10 | |
---|
Jospa kaikki rumpusetit ovat loppupeleissä rektumista? Paitsi Kumu. :) |
DrmBug 15.11.2005 19:12:43 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Hulfok 15.11.2005 19:26:48 | |
---|
Nykyäjan tamat ei oo niinku enne.... |
Henga 15.11.2005 19:51:20 | |
---|
DrmBug, mistä ostit nuo rumpusi? |
Muovinen 15.11.2005 19:59:09 | |
---|
Otin kuvan, hieman epätarkan sellaisen - http://www.students.oamk.fi/~t4jeju00/IMG_0055.JPG Uhh, enpä ole moista nähnyt. Eiköhän tuollaisia tapauksia ole joka merkillä joskus mutta se ei tietenkään tarkoita että saisi olla. Sitähän ei välttämättä tiedä että missä vaiheessa tuo kolhu on tullut - valmistus, viimeistely, kuljetus? http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
Rumba-Ali 15.11.2005 20:30:15 | |
---|
Olikos tuo kuva nyt sitten sieltä lyönti- vai resopuolelta? Ettei pedaali olis jotenkin päässyt nirhaisemaan...vaikka ei kai sen "leuan" pitäis millään yltää tuonne runkoon asti...ääh mitä minä tässä; rumpu laatikkoon ja Saksaan (?) takas. Hopihopi. Ei tuommoista pidä olla 3 kk vanhassa rummussa. Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti! |
DrmBug 15.11.2005 20:34:56 | |
---|
Music Center Germanystä ostin pöntöt. Ööh, ei se pedaali tosiaankaan pääse mitenkään nirhasemaan... Juuri tässä kirjoitan mailia Saksaan. Kiitos avusta kaikille. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Niskamies 15.11.2005 21:40:37 | |
---|
Mua on aina ihmetyttänyt tämä sanonta, sehän on täysin paradoksaalinen. Miten poikkeus voisi mitenkään vavistaa sääntöä, koska poikkeushan kumoaa koko säännön? Samaa olen minäkin ihmetellyt. Ihan outo koko sanonta. Mutta ei se voi olla väärässä, ei se muuten olisi sanonta;-) |
tse 16.11.2005 11:05:27 | |
---|
Ei sen ostomaan pitäisi vaikuttaa mitenkään. ainakin yamahalla on ns. globaali takuu. Maahantuoja hoitaa jos ostat jostain muualta kun asuinmaastasi. wine = water + jesus |
LumPus 16.11.2005 13:50:59 | |
---|
Ei sen ostomaan pitäisi vaikuttaa mitenkään. ainakin yamahalla on ns. globaali takuu. Maahantuoja hoitaa jos ostat jostain muualta kun asuinmaastasi. eips, ainakaan käsittääkseni vielä. pitää tarkistaa. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Tindrum 16.11.2005 16:09:10 | |
---|
Vettä myllyyn. Ja lisää "mähän sanoin" -mahdollisuuksia. Ostin pari kuukautta sitten uuden Taman Superstar-setin. Saksasta. Levytukulla ei ollut. Olin ostanut 1. Superstarit jo 1984 ja todennut niiden olevan "laatutavaraa". Virittelin virveliä neljät treenit ja ihmettelin kun ei prkle saundaa. Avasin virpan ja kas; 1. Viisteissä oli kolhuja - vähän samanlaisia kuin kuvassasi, pienempiä vain. 2. Viisteet oli ajettu rumpuun "epäkeskosti" (toisella reunalla huomattavasti enemmän kuin toisella), eikä rumpu ollut mittaamalla pyöreä. 3. Mattosyvennystä ei ollut - päinvastoin, viisteen reuna oli lasilevyllä ja lampulla katsottaessa korkeimmalla kohdallaan juuri maton kohdassa. 4. Valuvanne keikkui lasin päällä kuin kananmuna. 5. Bassarin sisimmissä kerroksissa erottui selvästi tummempia kohtia, ilmeisesti johtuen heikommasta kohdasta puussa. Jätin muut viisteet tarkastamatta... otin yhteyttä T-kauppaan. Rahtifirma hoiti vanhat pois ja nyt on tulossa Sonorin 3005-setti. Ei napinaa, ei ongelmia, ei postimaksuja. Helppoa kuin hengittäminen. Toivon tietysti että kyseessä oli vain yksilövika, mutta kirjoituksesi sai laittamaan tämän kommentin. Jokainen harkitkoon itse. Hyvää tässä oli se että tein tilauksen alunperin T-kaupasta. En olisi ottanut saman tehtaan tuotetta uuteen kokeiluun, nyt oli varaa valita suurinpiirtein kaikista merkeistä. m© |
Shitmanek 16.11.2005 16:48:27 | |
---|
Olin ostanut 1. Superstarit jo 1984 ja todennut niiden olevan "laatutavaraa". Eivätkös ne vanhat Superstarat olleet hieman "parempi" sarja kuin nykyinen? Yarr! |
-Tuke- 16.11.2005 18:00:24 | |
---|
Kyllä pitäs tosiaan tuon tason setissä olla viisteet loisto kunnossa. Ite ostin tässä nelisen viikkoo sitte Supertarat ja kaikki viisteet on kyllä ihan kunnossa. Tsekkasin just näitten kirjoutusten takia. Ei valittamista. |
Sa(n)kari 16.11.2005 22:22:48 | |
---|
Juuh, täytyypä itsekkin käydä viimeistään kalvonvaihdon yhteydessä omista Superstaroista viisteet yms. läpi. Kyllähän niitä aina sattuu noin suurissa määrin valmistettaville tuotteille huonoja kappaleita/eriä. Pistää vaan miettimään mitä on laadunvalvojalla liikkunut mielessä kun sellaista läpi päästää. |
hollmi-5 16.11.2005 22:36:42 | |
---|
Taas samaa: Ekan sukupolven Superstarit olivat Pro-rummut ja Taman parasta osaamista. Nykyiset eivät pääse edes alalauteille. Halpatuotantorummut hyvältä näyttävine spekseineen. Vanaha Superi = Starclasic. Nykyinen = vanha Royalstar. Mika Hollström |
Niskamies 16.11.2005 22:39:05 | |
---|
Olisiko mahdollista että toi kolhu tohon viisteeseen on tullut roudatessa? Starclassic basarithan tulevat tehtaalta ilman että kalvot ja vanteet ovat kiinni niissä. |
Tindrum 16.11.2005 22:43:05 | |
---|
Olisiko mahdollista että toi kolhu tohon viisteeseen on tullut roudatessa? Starclassic basarithan tulevat tehtaalta ilman että kalvot ja vanteet ovat kiinni niissä. Niin tulevat Superitkin. Mutta virvelin kalvot on kiinni. m© |