Ratloz 08.11.2005 22:24:27 | |
---|
Ite oon kyllä tehny selväks, että jos soittelee niillä rummuilla, ni ne on vaan ne pari tiettyä ja luotettavaa heppua plus kitaristi, jonka soittoa kyllä sattuu katsoa ihan rumpujen puolesta. Ja jos joku koskee setuppiin niin perkele.. Ne tuplat pitää olla just eikä melkein! Sama koskee erityisesti peltejä. Vasaralla naamaan! |
pehmo 08.11.2005 23:08:56 | |
---|
Pikkusisko 10v. paiskoo haitsua kovempaa, kuin minä itse. Ostakaa halvalla rojua! Pari treenipeltiä ja suora ständi. |
jankki 08.11.2005 23:14:17 | |
---|
No hakkaa! Lapun olen jättänyt tyyliin "älä koske ilman lupaa" mut silti saattaa joku tyyppi istua mun rumpujen takana kun käväsen treeniksellä. Kerran oli bassarin kalvo ihan eri kuin edellisellä kerralla, oli kuulemma hajonnut ja sitten oli ostettu uus kalvo tilalle, erilainen tietty kuin entinen...Ja joskus oon löytänyt koivuhalon paksuiset hiilikuitukapulat (hyi helvetti) mun virvelin päältä. Voi pelti parkoja, kalvoista puhumattakaan. Turpaan pitäs vetää prk! Show me, don`t tell me. |
Mr. Morrow 08.11.2005 23:51:58 | |
---|
Ei. Fiksuja miehiä (+nainen). Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Niskamies 08.11.2005 23:54:23 | |
---|
Kyllä. Silloisen proggiksen rumpali. Himassa pidän rumpuja, näihin ei kukaan koske ilman lupaa. |
Jemo 09.11.2005 00:44:50 | |
---|
Ihan luvan kanssa hakkaavat. Meillä on treeniksellä viisi vakituista bändiä + 3 - 5 sellaista jotka soittelevat toisten avaimilla harvakseltaan. Tekisi aika ahdasta tunkea viisi rumpusettiä samaan kämppään, joten ihan tilanahtauden takia olen antanut tuttujen rumpaleiden paukuttaa meikän setillä. Omat pellit messiin. Näin meikällä kuitenkin on aina tuttu alusta treenikämpällä :) -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
miscage 09.11.2005 00:50:41 | |
---|
Ei enää. Yhdessä vaiheessa siellä käytiin sikailemassa ihan huolella. What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet? |
Bobana 09.11.2005 08:02:57 | |
---|
Joku soitti aikoinaan edellisellä treeniksellä. Loppui siihen kun kirjoitin suutuspäissäni ukaasin ja teippasin snaren päälle että "Jos vielä soitat näillä rummuilla ilman lupaa niin seuraavat kalvot tehdään sinun palleistasi saatana!" Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Demonium 09.11.2005 08:54:49 | |
---|
juu kyllähän siellä yleensä ainakin pari kitaristia pyörähtää setin takana, luvan kanssa tai ilman. Joskus kyllä tekee pahaa katsella kun vedetään niin kauhealla tekniikalla että kyyneleet silmissä saa tarkastella kalvoja ja peltejä sen jälkeen. Ja sitten kun "erehdyt" hommaamaan uutta niin hyvä kun itse ehtii niitä kokeilla :D perkeleen räpeltäjät. Myöskin satunnainen "hei,kannattaa tehdä tää tälleen"- rumputeknikko tietous muiden soittajien suista ärsyttää. hemmetti soikoon, se on minun instrumentti, viritelkää te vaan niitä kieliänne saatana. Kiitos ja anteeksi -Rumpukuolema- |
Checkmate 09.11.2005 12:40:35 | |
---|
Tätä ketjua kun lukee, niin huomaa hyvin rumpujen viehätysvoiman soittimena. Yläasteella ja lukiossakin kaikki rohkeimmat luvatta musiikkiluokkaan tunkeutujat hakeutuivat AINA sinne setin taakse, eivätkä esim. bassoa rämppäämään. Mutta no can do, rummuissa on imua. Kun on oma treenikämppä, niin sisään pääsee vain harvat ja valitut, jotka saavat puolestani hakata rumpuja niin paljo kuin sielu kestää. Etenkin kun basari ja tomit eivät ole edes omani, hohoho! |
Mako 09.11.2005 12:54:51 | |
---|
Ne hakkaavat joilla on lupa. Mitään kapuloita kalliimpaa ei ole rikottu. Tällä hetkellä rumpuja jyskyttää toisinaan kiipparistin broidi, yhen symbaalin käytön oon kieltäny, muuten antaa mennä vaan.. "Think MacGyver, think!" -MacGyver |
Tama (Royal Star) 09.11.2005 13:13:59 | |
---|
Tätä ketjua kun lukee, niin huomaa hyvin rumpujen viehätysvoiman soittimena. Yläasteella ja lukiossakin kaikki rohkeimmat luvatta musiikkiluokkaan tunkeutujat hakeutuivat AINA sinne setin taakse, eivätkä esim. bassoa rämppäämään. Mutta no can do, rummuissa on imua. tuo on totta. eihän siinä mitään, mutta kaikki ei aina meinaa tajuta, että niistä lähteepi kova ääni;) perus rokkirumpali. |
Saukki 09.11.2005 13:19:33 | |
---|
Ja sitten kun "erehdyt" hommaamaan uutta niin hyvä kun itse ehtii niitä kokeilla :D perkeleen räpeltäjät. Näin kävi kun hommasin ekat tupla speduni! Nyt on väliaikaisesti pidetty treenejä kotitaloni kellarissa jonne ei tule ketään kutsumatta. Mutta silti kävi niin, että kitaristin piti tulla hakemaan kitaraansa kotia, kun oli jättänyt sen sinne kellariin. Se siis varoitti tulostaan. Istuin tässä tietokoneella (mnetissä :) vintillä ja kuulin kun ulko ovi kävi. Katsoin eteiseen, ja basistin tyttökaveri seisoi siinä tyhmän näköisenä. Basisti joka omaa ajokortin oli siis kitaristilla kuskina. Basisti ja kitaristi olivat jo matkalla kellariin. Sitten rupesi kuulumaan rumpujen pauketta. "Kuka perkele soittaa mun rumpuja, eikö sitä kitaraa voi hakea, niin, ettei koske mun rumpuihin?" Menin kellariin ja kurkkasin treenihuoneen ovasta sisään. Joku saatanan hyypiö joka on muka kitaristin kaveri, raiskas mun rumpuja. En ollut koskaan nähnytkään kyseistä tyyppiä, eikä ollut basistikaan, mutta oli silti sen meille kuskannut. Omituista meininkiä... Ihan outo tyyppi tulee kutsumatta mun kotiin raiskaamaan mun rumpuja... Oli taas hermo kireällä... perkele!! |
Lycaon 09.11.2005 13:36:39 | |
---|
Kitaristin kotona kun tällä hetkellä treenaillaan, niin olen useamman kerran ihmetellyt erästä mysteeriä treenien alussa. Miksi pirussa basarin soundi muuttuu aina erilaiseksi? Ei koskaan treenien aikana, vaan nimenomaan jos on esim. viikonloppu välissä. Hämmentyneenä aina virittelin mieleistäni soundia takaisin. Lopulta kitaristi oli nähnyt syyn tähän mysteeriin. Hänen siskonpoikansa (3 v.) ei ilmeisesti pidä mun basarin soundista :) Joka kerta kylässä käydessään piipahtanut setillä vääntelemässä tatsit uuteen uskoon... Midnight's sun will cure your curse of humanity. |
rijnswand 09.11.2005 13:40:21 | |
---|
Meidän treeniksellä ei treenaa muita kun me. Meidän laulaja soittelee joskusrumpuja röökitauoilla, mutta se on ihan ok. Aikoinaan oli kimppakämppä yhden tutun bändin kanssa. Silloin tuollasta ongelmaa ilmeni. Taisi sen bändin rumapali rumpusettinsä myydessään laittaa kaupanpäälisiksi yhden munkin crashin (rikkinäisen treenipellin tosin). Niiden jälkeen tuli vähän varttuneempia herrasmiehiä tilalle, eikä mitään ongelmia ollut. Sitä paitsi ne toi meille viskin ja kossun kiitokseksi kun otettiin ne treenaamaan meidän treenikselle. mikko |
WyW 09.11.2005 14:20:46 | |
---|
Mä oon ainakin kieltänyt koskemasta mun settiin ja tarkistan pellit säröistä aina ennen ja jälkeen treenejä. Täten selviää heti jos joku toinen käy nuijimassa ne paskaks. Sit kaivetaan kuvetta. Mä oon ainakin todennut että iso lakana rumpujen päälle strategisti sijoiteltuna vähentää soittointoa kummasti. Siihen on helppo tehdä "ansoja". Rummuissa on se kettumainen puoli verrattuna kitaraan & bassoon, ettei niitä tosta vaan kaapata reppuun ja viedä kotiin turvaan. Aikuisten ihmisten kanssa tosin nämä asiat on sovittavissa, joten ongelmaa ei juurikaan ole. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
Mojofunk 09.11.2005 14:21:10 | |
---|
On ne rummut niin mielenkiintoinen soitin, että kaikki jotka treeniksellä käy, haluaa niitä soitella. Yleensä annan luvan, mutta välillä tekee kyllä pahaa katsella, ja muutamaan otteeseen olen joutunut keskeyttämään rummutuksen :D Ilman lupaa niitä ei soitella, toinen kitaristi niitä paukuttelee välillä kun en ole paikalla, mutta siihen hänellä on lupa. r0kr0k |
Muovinen 09.11.2005 14:29:02 | |
---|
Niiden jälkeen tuli vähän varttuneempia herrasmiehiä tilalle, eikä mitään ongelmia ollut. Sitä paitsi ne toi meille viskin ja kossun kiitokseksi kun otettiin ne treenaamaan meidän treenikselle. Asiallista meininkiä. Turha odottaa tuollaista nuoremmilta sukupolvilta. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
Moso 09.11.2005 14:57:06 | |
---|
No meillä treenataan aina meillä kotona autotallissa. Sit jos kitaristi keksii jonku riffin ja kertoo MULLE kuinka mun pitäis soittaa siinä rumpuja!!!! V*ttu palaa kääpä ku sellane amatööri kertoo tälläselle kersaproolle kuinka mun pitäis soittaa... Ja sit se näyttää jotain lautasten ja virvelin hakkaamista joka kuulostaa samalta kun hakkais muniansa. Sitte aina Basisti hakka rumpuja aina kun mun silmä välttää! |
savopie 09.11.2005 14:58:56 | |
---|
kitaristi soitti, oikeastaan hakkasi rumpujani vessassa ollessani kun tulin pois nousi kitaristi ja virveli kaatui ständilltä maahan, vielä ei käyny mitään(virvelille, mulla kärähti) ja aivan kun se ei olis riittäny nostaessaan sitä se onnistui kompastumaan ja virveli lens kaaressa. kävin seuraavana päivänä ostamassa nykyisen virvelini puoliksi kitaristin rahoilla. Yksi toinen tyyppi taas nosti mun symbaalilaukkua kun se oli auki, ja 18"crashi tipahti pingispöydälle, perskeles ku mä kirosin! roisto PERKELEE!!! |