savopie 06.11.2005 19:02:03 | |
---|
roisto PERKELEE!!! |
Nolte 06.11.2005 19:08:11 | |
---|
tommoset tulee kyl testimielessä pukinkonttiin ;D Mitä...siis...tuota..ai voi vaihtaa ketjuvetoisesta hihnavetoiseksi? Hyvät rummut, huono soittaja! |
Akahito 06.11.2005 19:11:16 | |
---|
Mitä...siis...tuota..ai voi vaihtaa ketjuvetoisesta hihnavetoiseksi? Niin. Miksi suotta valmistaa kahta erimallista pedaalia, toinen myytäväksi hihnalla ja toinen ketjuilla, kun voi vaihtaa vaan hihnasta ketjuun? Säästää tuotannossa aika helvatasti sillä. Samoin ne vahdettavat camit, ei tarvitse tuottaa viittä eri poljinmallia eri soittotatseja varten. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Nolte 06.11.2005 19:17:14 (muokattu 06.11.2005 19:20:17) | |
---|
Niin. Miksi suotta valmistaa kahta erimallista pedaalia, toinen myytäväksi hihnalla ja toinen ketjuilla, kun voi vaihtaa vaan hihnasta ketjuun? Säästää tuotannossa aika helvatasti sillä. Samoin ne vahdettavat camit, ei tarvitse tuottaa viittä eri poljinmallia eri soittotatseja varten. Jep. Minkälainen soittotuntuma hihnalla on, verrattuna ketjuun? edit. Siis nimenomaan Eliminaattorissa. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Akahito 06.11.2005 19:24:33 (muokattu 06.11.2005 19:25:10) | |
---|
Jep. Minkälainen soittotuntuma hihnalla on, verrattuna ketjuun? edit. Siis nimenomaan Eliminaattorissa. Kevyempi ja tarkempi, jonka lisäksi äänetön, eikä vaadi yhtä paljon huoltoa. Hihnasta voi aika usein puhua suoravedon korvaajana. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Nolte 06.11.2005 19:45:30 | |
---|
Kevyempi ja tarkempi, jonka lisäksi äänetön, eikä vaadi yhtä paljon huoltoa. Hihnasta voi aika usein puhua suoravedon korvaajana. Jaa jaa. Olisikohan tuolla ihan olennaista merkitystäkin, vai meneneekö turhaksi säätämiseksi tämmöisellä rutiköyhänmiehen Phil Ruddilla? Hyvät rummut, huono soittaja! |
Shitmanek 06.11.2005 19:48:19 | |
---|
Jaa jaa. Olisikohan tuolla ihan olennaista merkitystäkin, vai meneneekö turhaksi säätämiseksi tämmöisellä rutiköyhänmiehen Phil Ruddilla? Turha säätäminenhän se on rumpaloinnin suola ;) Ostoslistalla itsellänikin hihnavetoiset Eliminaattorit, täytyy vain tuota rahaa jostain saada säästettyä... Yarr! |
Jeltz 06.11.2005 20:17:24 | |
---|
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
U-rip 06.11.2005 21:11:03 (muokattu 06.11.2005 21:14:15) | |
---|
jaa, miks vaihoit axikset pois? Teki mieli kokeilla jotain muuta välillä, rautakäärmelillä ole n soittanut ennen axiksia, hyvältä noi Pearlit tuntuu. Laiton nyt ne mustat Camit paikoilleen, ja siirsin hieman nuijia lähemmäs kalvoja, ja A´vot, Pedaalit toimivat kuin unelmat. Tatsia voisi verrata nyt axiksiin. Vielä kun saisin ne danmarin pyöreät puunuijat niin... aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
Demonium 06.11.2005 23:21:54 | |
---|
mulla on tuommoiset ketjuvetoiset. se sininen cami on ollu nyt käytössä/testissä, ihan mukava sekin, kyllä niitä vain kannattaa testata läpi ja huomata itse mikä on hyvä. mutta suosittelen kyllä eliminaattoreita, ovat dw 7000 pedaaleitten jälkeen olleet kuin unelma -Rumpukuolema- |
Kari Vieri 07.11.2005 09:51:06 | |
---|
"Laiton nyt ne mustat Camit paikoilleen, ja siirsin hieman nuijia lähemmäs kalvoja, ja A´vot, Pedaalit toimivat kuin unelmat" Miten siirsit nuijia lähemmäs kalvoa?!? Eikö koko hässäkkä ole aikalailla kiinteä? Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi! |
drum-monkey 07.11.2005 09:52:45 | |
---|
Miten siirsit nuijia lähemmäs kalvoa?!? Eikö koko hässäkkä ole aikalailla kiinteä? Siitä pedaalin sivulta avaat sen ruuvin, joka puristaa sen jousihässäkän siihen akseliin, ja sitten pistät nuijan mihin haluat ja kiristät ruuvin taas. Munletti on mulletti |
Akahito 07.11.2005 10:37:44 | |
---|
Siitä pedaalin sivulta avaat sen ruuvin, joka puristaa sen jousihässäkän siihen akseliin, ja sitten pistät nuijan mihin haluat ja kiristät ruuvin taas. Näin. Alustarautaa ja akselihaarukkaa lukuunottamatta, koko pedaalin saa purettua alle 25g paloihin, ja kaikki mikä lähtee irti on myös säädettävissä. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
U-rip 07.11.2005 10:41:13 | |
---|
Miten siirsit nuijia lähemmäs kalvoa?!? Eikö koko hässäkkä ole aikalailla kiinteä? Löysäsin hieman jousen kiristysmutteria jolloin nuijaa saa liikuteltua lähemmäs, toki pedaaliosakin laskeutuu alemmas mutta se korjaantuu siirtämällä hieman ketjua aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
HCW 07.11.2005 23:15:39 | |
---|
Rek-tum-ta-ka-tum! |
J. Andersson 07.11.2005 23:28:49 | |
---|
Suomesta musiikkikaupasta tuon hihnan saa huomattavasti halvemmalla! |
Sa(n)kari 07.11.2005 23:41:17 | |
---|
Jummi, tuommonen on kyllä vahva ominaisuus pedaal(e)issa, että saa valittua hihnan tahi ketjun. Ei tarvitse ostaa kun yksi tai yhdet pedaalit, ja ei varmana mene harhaan. Hienoa. Taitaa ainakin ominaisuuksissa hakata rautakobrat 100-0. Mistähän saisi 400 €? |
Migo 07.11.2005 23:52:41 (muokattu 07.11.2005 23:57:40) | |
---|
Suomesta musiikkikaupasta tuon hihnan saa huomattavasti halvemmalla! On tullut huomattua, että Suomesta saa nykyään halvemmalla muutakin kuin thomanilta. Jo jossain tapauksissa listahinnat ovat Suomessa halvempia kuin Thomanilla ja täällä meillähän pystyy aina tinkimään. Loppui kyllä itsellä T-kaupasta tilaaminen, kun vaivauduin kyselemään Suomen liikkeistä. Oli muuten soitinlainella tuo eliminator hintaan 320€, paljokohan sais myynnissä tuosta omasta p-120p petaalista :)? Tykkään soittaa soittimilla. |
Akahito 08.11.2005 08:27:12 (muokattu 08.11.2005 08:32:21) | |
---|
On tullut huomattua, että Suomesta saa nykyään halvemmalla muutakin kuin thomanilta. Jo jossain tapauksissa listahinnat ovat Suomessa halvempia kuin Thomanilla ja täällä meillähän pystyy aina tinkimään. Loppui kyllä itsellä T-kaupasta tilaaminen, kun vaivauduin kyselemään Suomen liikkeistä. Oli muuten soitinlainella tuo eliminator hintaan 320€, paljokohan sais myynnissä tuosta omasta p-120p petaalista :)? Tuplasta puhut? Et saa siitä P-120:sta kun ehkä 40e, semmoset kun ei uutenakaan maksa kun vajaa 70e ja niiden pitäis pystyä se verojenkin jälkeen myymään voitolla eteenpäin, käytettynä... Kannattaa muuten kysyä mihin hintaan Ostis niitä elimoitsijoita myy, niillä on ilmoitettuna luonnollisestikin listahinta sivuilla, mutta tinkivät kyllä siitä aika ronskisti. Mutta totta tosiaan, että ei Thomann ole tosiaankaan se halvin vaihtoehto enää, varsinkin kun suuri osa Suomalaisista liikkeistä on pian hintansa tiputtaneet alle saksanpoikien hinnan, ja sitten aina se käteisalennus. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
HeavyMachinery 08.11.2005 09:53:16 | |
---|
Jummi, tuommonen on kyllä vahva ominaisuus pedaal(e)issa, että saa valittua hihnan tahi ketjun. Ei tarvitse ostaa kun yksi tai yhdet pedaalit, ja ei varmana mene harhaan. Hienoa. Taitaa ainakin ominaisuuksissa hakata rautakobrat 100-0. Mistähän saisi 400 €? No Jaa Mulla n eliminaattorit muta silti ostin iron cobran veloglide. Ne tuntuis parimmilta tällä hetkellä. On ainakin pirusti kevymät polkea kuin eliminaattorit. Minä tiedän - siis pelkään ! |