Peicco 10.11.2005 08:55:06 | |
---|
Verkkokalvojen ostopaikkoja Suomessa? Tiedän Rolandin kalvojen olevan hyviä, mutta onko muita hyviä merkkejä? Onkos nuo Tdrum verkkokalvot aivan susia? TDRUM -kalvoa myydään ainakin DLX-musiikissa Malmilla. Eroaa rakenteeltaan suuresti Rolandista. Soittotuntumasta ei ole kokemusta eikä kestävyydestä. Onhan se hinnaltaan kuitenkin neljä kertaa halvempi mikä on tietysti otettava huomioon kalvoja vertailtaessa. |
HeavyMachinery 11.11.2005 19:36:25 | |
---|
Verkkokalvojen ostopaikkoja Suomessa? Tiedän Rolandin kalvojen olevan hyviä, mutta onko muita hyviä merkkejä? Onkos nuo Tdrum verkkokalvot aivan susia? VErkkokauppa.com :) EH EH ..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Peicco 11.11.2005 20:07:34 | |
---|
Jollain DIY -saitilla näin erään kaverin projektista kuvakollaasin jossa hän mm. teki mesh headit itse. Helppoahan se periaatteessa onkin. Eihän siinä oo muuta kuin nailonista pudottua tiheää verkkoa prässättynä kalvorenkaaseen. Hienot oli kuvat. Ompelukoneella kaveri saumasi kalvojen reunoja... ;) |
CD 12.11.2005 18:49:17 | |
---|
nailonista pudottua tiheää verkkoa Mun muistaakseni se oli punottua lasikuitumattoa, mikä on nylonia hieman iskun kestävämpää. Ja kaksin kertaisena. Mulle tosin jäi siitä jutusta epäselväksi mitä se käytti kalvon vanteena, jotain muoviputkea tai kumia? Pitäis tommoset joku päivä värkkäillä, kunhan kerkeis etolaan shoppailemaan. Samalla voisi sitten rakentaa ne rungotkin noille piezoille. |
Peicco 12.11.2005 19:03:41 | |
---|
Mun muistaakseni se oli punottua lasikuitumattoa, Just det. Mä en vaan muistanut, mutta muistin muistavani osittain väärin. |